קורס מזכירות | מזכירה בכירה – קורס ניהול משרד וניהול לשכה גם אונליין – מכללת אפיק 2024

קורס מזכירות | מזכירה בכירה - קורס ניהול משרד וניהול לשכה גם אונליין -בין קורסים שתופסים תאוצה בשנים האחרונות - קורס מזכירות וקורס מזכירות בכירה וניהול לשכה .

אז מה לומדים בקורס ניהול משרד שנקרה גם קורס “מנהלנית”? (גם קורס ניהול משרד באונליין)

קורס מזכירות הגדרת תפקיד:

מנהלי הלשכה ובוגרי קורס ניהול משרד אחראים על כל האספקטים של תפקודה השוטף של הלשכה – החל מניהול יתר העובדים בה, דרך קביעת לוחות הזמנים והפגישות של המנכ”ל, וכלה ביצירת קשר עם הלקוחות החשובים ביותר וטיפול מיטבי בהם.

הקריירה המבטיחה הבאה שלך נמצאת מעבר לפינה,

שנספר לך? קליק פה >>>

מסגרת אחריות למנהלי לשכה:

אל אחריות זו מתלווה, כמובן, יוקרה מקצועית, כמו גם תנאי העסקה מעולים ומשכורת נאה במיוחד.

קהל יעד לקורס מזכירות:

קהל ייעד- הלימודים בקורס מזכירות וניהול לשכה מיועדים למעוניינים להשתלב בעבודה בתחום מרתק ויוקרתי זה.

לימודי אונליין – הדרך הבדוקה, המהירה והמקצועית ביותר!

ללא עבר פלילי

מעל גיל 18

גברים\נשים

למה ולמי כדאי ללמוד קורס מזכירות וקורס ניהול לשכה?

  1. מקצוע מבוקש. מזכירות וניהול משרד הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. מזכירות הן חלק חיוני בכל עסק או ארגון, והן אחראיות על משימות חשובות רבות, כגון ניהול יומן, טיפול בדואר, ניהול פרויקטים, ועוד.
  2. בסיום קורס ניהול משרד הזדמנויות תעסוקה. מזכירות יכולות למצוא עבודה במגוון רחב של מקומות, כגון חברות פרטיות, ארגונים ציבוריים, משרדי ממשלה, מוסדות חינוך, ועוד.
  3.  השכלה קצרה יחסית. קורס מזכירות וניהול משרד הוא קורס קצר יחסית, שנמשך בדרך כלל מספר מפגשים אותם ניתן לקיים גם באונליין כאשר בסיום הלימודים עובדים מבחן, ומקבלים תעודת הסמכה.
  4. שכר ותנאים טובים. שכר המזכירות בישראל גבוה יחסית לשכר הממוצע בשוק העבודה.
  5. מגוון אפשרויות התפתחות. מזכירות יכולות להתקדם בתפקידן ולהגיע לתפקידי ניהול בכירים.

איזה עוד יתרונות יש ללימודי קורס מזכירות ?

  • לימודי מזכירות וניהול משרד מעניקים לסטודנטים מיומנויות וידע חשובים בתחומים רבים, כגון: תקשורת, ניהול זמן, ניהול משרד, שירות לקוחות, ועוד.
  • לימודי מזכירות וניהול משרד מפתחים את הסטודנטים מבחינה אישית ומקצועית.
  • לימודי מזכירות וניהול משרד יכולים לפתוח דלתות לקריירה מוצלחת ומספקת.

נושאי לימוד בקורס ניהול לשכה:

  • משרד בעידן המודרני
  • תיוקים – סדר וארגון
  • אופיס – וורד, אקסל, פאואר פויינט ועוד המון פיצ’רים סודיים.
  • outlook – שליחת וקבלת מיילים, עיצוב ועוד…
  • עקרונות בארגון וניהול
  • תכתובות מנהליות
  • ניהול זמן, התמודדות עם לחץ
  • עבודת צוות
  • תהליכי קבלת ההחלטות
  • תקשורת בין- אישית ותקשורת ארגונית
  • אסרטיביות
  • שיווק ויחסי ציבור
  • דיני עבודה.
  • הכרת המשרד הממוחשב ועבודה עם כל התוכנות הרלוונטיות
  • גישות עדכניות בניהול
  • איתור מידע באינטרנט
  • ניהול משא ומתן
  • ניהול תשלומים
  • חדש ! – CRM

הגישה לקורס פתוחה למשך חצי שנה ככה שיהיה לך את הזמן לחזור על הקורס כמה פעמים שרק רוצים.

רוצים עוד פרטים על קורס מזכירות? דברו איתנו מפה >>>

Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

Main website contact form