אליעז בן שוהם, סטודנט מצטיין חורף 2021

אליעז בן שוהם, סטודנט מצטיין חורף 2022, הוא קיבל את הציון היפה 95 בקורס דיני תכנון ובנייה, לעומת 61% מעבר בבחינות הארציות

זהו אליעז בן שוהם, סטודנט מצטיין חורף 2022, הוא קיבל את הציון היפה 95 בקורס דיני תכנון ובנייה, לעומת 61% מעבר בבחינות הארציות. לאפיק הוא מסביר איך מצטיינים בתחום.

איך הגעת אל לימודי הנדל”ן?

“הבחירה ללמוד את תחום הנדל”ן נבעה מהצורך להרחיב את האופקים וליצור הזדמנות לקריירה מעניינת בעתיד.  התמורה הייתה מידית, ומעניינת ובהרחבת הידע בתחומי הנדל”ן השונים: מסלול הלימודים חשף אותי לתחומים חדשים ומעניינים, שלא היו מוכרים לי”.

מה הקורס המועדף עליך?

הקורסים המועדפים עליי הם דיני התכנון ומיסוי מקרקעין.  אלו קורסים פרקטיים וחשובים”.

הלימודים היו כפי שציפית?

הלימודים ענו על כל הציפיות שלי ובעיקר באון ליין. היכולת לבחור מתי ללמוד וכמה זמן ללמוד באמצעות ההקלטות מאפשרת לי את התהליך. בלעדיהם ספק אם הייתי מוצא את הזמן להגיע לכיתה”.

כיצד הלימודים המקוונים  עוזרים לך?

“זו בהחלט הדרך היחידה עבורי, היום, לקדם את עצמי למטרה הרצויה  – להירשם בפנקס שמאי המקרקעין”.

מה מכללת אפיק עושה כדי שתעבור את המבחנים בהצלחה?

“היא מביאה אנשי ידע מתאימים, מקצועיים ומעניינים. לא די בזה שהמרצה יהיה מקצועי, הוא חייב גם לדעת ללמד, לעניין את הסטודנטים ולגרות אותם לחשוב ולהעמיק”.

אם חבר היה שואל אותך על מכללת אפיק, מה היית משיב לו?

הבחירה שלי במכללת אפיק,הייתה מוצלחת. אני נמצא בשלב שבו סיימתי בהצלחה שני סמסטרים והתחלתי את הסמסטר השלישי, שבו אני מוכן להשלים את כל קורסי הבסיס, ומשם יש עוד דרך לעבור, אבל אני חדור מטרה”.

איך הגעת אל מכללת אפיק?

“דרך המלצה של חבר טוב, שגם נמצא בתהליך, בשלב מתקדם יותר”.

ההמלצות מוכיחות את עצמן. רוצים גם לעשות שינוי קריירה או הסבה מקצועית? אנחנו פה כדי לקחת אתכם ליעד שלכם במהירות, ביעילות והכי חשוב – בנוחות של האונליין! השאירו פרטים עכשיו.

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

Main website contact form