אלישי אור ים, סטודנט מצטיין חורף 2021

הכירו את אלישי אור ים, סטודנט מצטיין, חורף 2021. הוא קיבל את הציון היפה 90 בקורס יסודות המימון, קורס שאותו עוברים רק 63% בבחינות הארציות

הכירו את אלישי אור ים, סטודנט מצטיין, חורף 2021. הוא קיבל את הציון היפה 90 בקורס יסודות המימון, קורס שאותו עוברים רק 63% בבחינות הארציות. והוא הגיע בכלל מתחום שונה לגמרי.

איך הגעת אל לימודי נדל”ן ושמאות?

“באתי מעולם התוכן. בשלב מסוים לא כל כך מצאתי את עצמי וחיפשתי כיוון חדש במקצוע נדרש. נחשפתי לפרסום של אפיק, וזה פתח לי את הראש לגבי האפשרות שאכנס לעולם הנדל”ן. עד אז זה נראה לי רחוק ממני ומהיכולות שלי, אבל הבנתי שיש פה הזדמנות ללמוד”.

בשיחה עם יועץ הלימודים של אפיק נאמר לי בכנות שמדובר במסלול קשה אך משתלם, והשתכנעתי שיש להם מעטפת שתאפשר לי ללמוד את הדברים כמעט מאפס כי באמת באתי בלי רקע”

הלימודים היו כפי שציפית?

אני מכיר מקרוב את האלטרנטיבות, אבל בבעיות שהיו לי קיבלתי מענה והמרצים טובים”.

כיצד הלימודים המקוונים עוזרים לך?

“זו אחת הסיבות שבחרתי באפיק, ובמקביל המרצים היו זמינים למענה על שאלות והבהרות בווטסאפ”.

מה מכללת אפיק אונליין עושה כדי שתעברו את המבחנים בהצלחה?

באפיק יודעים לשלב בין לימוד לשם הבנה מעמיקה של החומר, כזה שגם נותן בסיס טוב לבחינות הסופיות, לבין ניתוח מאפייני שאלות ממבחנים קודמים והדרכים לפתור אותן בלחץ של מבחן”.

אם חבר היה שואל על מכללת אפיק, מה היית עונה לו?

כמו שהמרצה אומר, ‘מי שמסיים את הלימודים הוא ד”ר של נדל”ן. זה באמת תחום מגוון והלימודים מלאים במידע שימושי שמומלץ לדעתי ללמוד גם למי שלא מתכוון לעסוק בשמאות. בטח כשהנדל”ן כל כך לוהט”.

במה היית רוצה להתמחות?

אני עדיין לא מרגיש בשלב שבו אני יודע באיזה תחום ספציפי ארצה להתמחות, הכל פתוח”.

אכן הכול פתוח, וגם אם אתם עדיין לא יודעים באיזה תחום אתם רוצים להתמחות, אתם יכולים להיות המצטיינים הבאים של אפיק וליהנות  מהטופ של המרצים, מהלימודים המקוונים בזמן ובמקום שנוחים לכם, מלומדה ייחודית הכוללת תרגולים ומבחנים ועוד, רק צריך להירשם או להתחיל מיד ללמוד.

 ↓ ↓ ↓

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

Main website contact form