בנט: “צמצמנו את מספר בחינות שמאות המקרקעין”

ראש הממשלה הכריז בפוסט בפייסבוק על צמצום בחינות שמאות המקרקעין כמעט באגב. בירור של מכללת אפיק מעלה ששתי הבחינות המסכמות צומצמו לאחת
צילום: אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית. עיבוד: ענבל בן חמו

בפוסט שפרסם השבוע ראש הממשלה נפתלי בנט מוזכר בדרך אגב שהממשלה צמצמה את מספר בחינות שמאות המקרקעין לצד פעולות אחרות שעשתה הממשלה לחסוך לציבור זמן, כמו בעלות רכב מקוונת והארכת מועד חיסון הכלבת.

אותנו מעניין כמובן לדעת על איזה צמצום בחינות מדובר. נציג רשות הרגולציה דיווח למכללת אפיק כי שתי הבחינות המסכמות יאוחדו לאחת,  כך על פי החלטת ממשלה מיום ראשון האחרון. כמו כן ישתנו תוכני הלימוד והם יתמקדו בעיקר בפרקטיקה ולא בתיאוריה.  אלו חדשות טובות. גם כאן במכללת אפיק כבר קראנו  לצמצום הבחינות

בנט פוסט בפייסבוק על בחינות שמאות
צילום מסך

בעבר כבר דיווחנו על רפורמה שלפיה אישרה מועצת המשפטים במרץ בשנה שעברה לאחד את כל הבחינות לבחינה אחת ולאפשר רק לבעלי תואר רלוונטי  – כמו כלכלה, משפטים, הנדסה ועוד – לגשת אליה. עם זאת הרפורמה לא נכנסה לתוקף. גם שר המשפטים גדעון סער הכריז לאחרונה על רפורמה אחרת בשמאות הכוללת שכר מותנה ביצועים וביטול התניית המעבר בין שמאים. 

שם ומייל פה ונשלח לך את כל מה שצריך לדעת על
לימודי שמאות מקרקעין

Main website contact form

אנחנו מוכנים

הרפורמה הצפויה אמורה להקל על הסטודנטים במסלול שמאות מקרקעין לימודי שמאות מקרקעין ואנחנו תומכים בצמצום הבחינות ובדגש על הצד הפרקטי.  

במכללת אפיק אנו ערוכים לכל תרחיש, כיוון שיש  באתר שלנו מידע רב על לימודי שמאות מקרקעין, כולל מבחנים ותרגולים בכל התחומים.  אנחנו גם מוכנים למעבר התוכן לפרקטי יותר ואנו דואגים לסטודנטים שלנו להתנסות מעשית.

כבר הוכחנו בעבר שאנחנו מסתגלים מהר לשינויים ואפילו הובלנו את מהפכת הלימודים מרחוק, הרבה לפני שהייתה אופנתית. הקורסים באפיק כמובן יותאמו למתכונת החדשה. בהצלחה לסטודנטים!

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

פוסטים נוספים

קורס פרקטיקום מכללת אפיק. המרצה שלומי חכמוב ושמאי המקרקעין ארז כהן

קורס פרקטיקום שמאות מקרקעין 2024

קורס פרקטיקום נועד להכשיר את שמאי העתיד בפן המעשי ולשפר את סיכוייהם להתקבל להתמחות במשרדים. מה לומדים בקורס? כמה זמן הוא נמשך? וכמה זה עולה?

שלחו לנו הודעה

Main website contact form
חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון