השקעות נדל”ן בשילוב תמא 38 – מכללת אפיק 2024

השקעות נדל"ן בשילוב תמא 38 - כל מה שאתם חייבים לדעת ולהכיר - מכללת אפיק 2024
השקעות נדל"ן בשילוב תמא 38

שוק הנדל”ן הינו תחום מאוד רחב ומתפתח וצפויה לו עוד הצלחה והתפתחות רבה בעתיד. כך, שכל מי שרוצה לקחת חלק בלימודי הדור הבא יוכל כבר היום לעשות זאת, כי למה לדחות למחר מה שאפשר לעשות היום?

כמו כן, בשל הביקוש הרב לתחום, כך גם מקומות התעסוקה רבים, מה גם שבתחום הנדל”ן ניתן למצוא עבודות מגוונות כשכירים ו/או לעסוק בתחום כעצמאיים לכל דבר.

יתרון נוסף לקורס יזמות נדל”ן הם הכלים והידע הרב שרוכשים בוגרי הקורס ממדריכים מנוסים ומקצועיים, דבר שלא ניתן לקבל בלמידה עצמית. כבר לאחר הקורס יוכלו בוגריו  להשתלב בעבודות השונות המוצעות בשוק.

קורס נדל”ן הוא אחד הקורסים המבוקשים ביותר בארץ כיום והוא ידוע ככלי רב עוצמה ליודע להשתמש בו למטרתו האישית והוא נמצא כיום במצב של ביקוש הולך וגובר מצד ציבור רחב .

מה לומדים בקורס יזמות נדל”ן ?

לימודי נדל”ן נותנים לנו את הידע, הכלים והמיומנויות שאנחנו זקוקים להם על מנת להצליח בעולם הזה –

במידה מסוימת, ניתן לומר כי עסקה טובה אינה מתבטאת רק בעובדה שיש לדעת מה כדאי לעשות ואיך צריך לפעול (כמו איך בוחרים באיזה עיר/ שכונה כדאי להשקיע וניתוח כדאיות להשקעה), אלא חשוב לא פחות לדעת ממה יש להימנע ולהיזהר. כלומר באמצעות אותו הידע המלא והמקיף על לימודי השקעות בנדל”ן, נוכל לחסוך לעצמינו הרבה זמן, משאבים, הפסדים כספיים מיותרים ו”כאבי ראש” מאחר ונדע להימנע מלכתחילה מאותה בורות ונגיע הישר אל מטמוני הזהב.

הנושאים הנלמדים:

איך מבצעים קניית נכס עם פוטנציאל, איך מוכרים את הנכס ברווח, איך נראית עסקת נדל”ן, איך לבחור שוק נדל”ן (בחירת עיר, שכונה/אזור), דגשים שונים בבחינת דירה, ניתוח נכסים, בחינת כדאיות ההשקעה בנכס, כל נושא המימון- עולם המשכנתאות, כל ההיבט המשפטי ברכישת נכס.

ישנם מוסדות לימוד רבים אשר מציעים מסלולים של לימודי השקעות בנדל”ן אך רובם ככולם מתייחסים אל התלמידים כאל “עוד תלמיד” מן המניין. לעומת זאת, מכללת אפיק פיננסים מציעה לימודי השקעות למתחילים בצורה קצת שונה וייחודית רק לה עם יחס אישי, איכותי ומתן ההזדמנות הטובה ביותר לכל תלמיד ותלמיד. במידה מסוימת, אפיק השקעות מציע “בוטיק אימון” אשר מעניק את מירב המשאבים עבור כל אדם עד להצלחתו- באמצעות לימודי השקעות קטנות באופן תיאורטי וכן הקניית ניסיון מעשי. אנחנו לוקחים כל תלמיד יד ביד עד לרווחה כלכלית ועד שאנחנו לומדים להרקיע  שחקים ולעוף.

תמא 38

עקב החשש לרעידת אדמה בארצנו, יצא חוק לחיזוק בניינים ישנים. תמא 38 הוא פרויקט שבא לענות על אותו חשש.

יזם נדלן אשר ישתתף בפרויקט כזה ילמד מהבסיס כיצד לבדוק האם יש אישור לתמא 38 על בניין מסוים, כיצד להחתים את דיירי הבניין על השתתפות בפרויקט כזה ובהמשך כיצד להגיש “על מגש של כסף” את אותן חתימות לקבלן שמבצע בפועל את חיזוק הבניין.

הנושאים הנלמדים:

מהו פרויקט תמא 38, איך ניגשים לרשויות ועיריות ואיך בודקים אישורים לפרויקט זה, איך מגייסים שכנים, איך פונים לקבלנים ואיך מייצרים עימם משא ומתן יעיל שיבוא לטובתו של יזם הפרויקט.

כמה זמן?

אורך הקורס על שני חלקיו הוא כ4 חודשים .

אז למי מתאים הקורס?

אם אתה חולם להיות משקיע גדול בנדל”ן או רוצה להפוך תחביב למקצוע, סביר להניח שקורס השקעות נדלן בשילוב יזמות פרויקט תמא 38 במכללת אפיק פיננסים הינו הקורס בדיוק בשבילך. הוא מיועד לכל מי שרוצה להתחיל להרוויח כסף באמצעות השקעה בנדל”ן ובאמצעות יזמות נדלן בתחום תמא 38. אין צורך בידע מוקדם או בניסיון כלשהו, מאחר והקורס מתאים לאנשים ללא רקע בתחום הנדל”ן, המעוניינים להכיר עולם זה, ולדעת כיצד לפעול בו בצורה נכונה, ו/או לרכוש נכס ראשון להשקעה. כמו כן, הקורס מיועד גם לבעלי רקע בתחום ו/או ניסיון, אך הם מעוניינים להתמקצע ולבצע את השקעותיהם בצורה נבונה ומקצועית. למידע נוסף על קורס השקעות.

מה קורס השקעות נדל”ן בשילוב תמא 38 ייתן לי לאחר סיומו?

הקורס יעניק למשתתפיו כלים וידע נרחב בכל תחום השקעות חכמות בנדל”ן כך שתוכל לבצע עסקאות בתחום זה ואף לייצר ממנו רווח, בנוסף לכך תוכל להשתלב בפרויקט תמא 38.

אז למה באפיק פיננסים ?

מכללת אפיק הינה המכללה היחידה שמלווה אותך יד ביד עד ההצלחה.

למרצי מכללת אפיק הניסיון הרב ביותר בשוק הנדל”ן.

במכללת אפיק סיימו אלפי סטודנטים שמתפרנסים ומרוויחים באמצעות השקעות חכמות ויזמות נדל”ן.

רק במכללת אפיק מצמידים לך מרצה שמלווה אותך במהלך הקורס ואחריו – יד ביד עד ההצלחה.

מעוניין ללמוד קורס נדלן ? – לחץ כאן

Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

Main website contact form

נדלן מעניין אותך?
כדאי שנדבר:

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

Main website contact form