חברות שמאות המקרקעין המובילות בישראל לשנת 2020

אתר האינטרנט DUN'S 100 מציג בכל שנה את דירוגי החברות המובילות במשק הישראלי. אחת מהדירוגים המסקרנים בכל שנה נוגע לחברות שמאות המקרקעין המובילות בישראל.

במקום הראשון בדירוג של DUN’S 100 לשנת 2020 עומדת חברת השמאות ברק פרידמן קפלנר שימקביץ ושות’. חברת השמאות שומרת על דירוגה במקום הראשון זו השנה השלישית ברציפות. החברה חוגגת השנה את שלושה עשורים, בה מספר שיא של 26 שמאים והיקף שומות של מעל למאה מיליארד ₪ בשנה. החברה המובילה בישראל יושבת ברמת גן וכוללת בעצם שישה שותפים שונים. אלו חולשים על תחומי התמחות בשמאות מקרקעין, במתן ייעוץ ופתרונות מקצועיים כשאלו מבוססים על מחקר וידע מעמיק מישראל ומחו”ל.

במקום השני בדירוג נמצא משרדו של ירון ספקטור. משרדו של ספקטור התקבע בשני המקומות הראשונים בדירוג של DUN’S 100 כבר מ-2017. חברתו של ספקטור שומרת גם היא על היקף שומות של מעל למאה מיליארד ₪ בשנה. החברה מלווה בתחומה את הבנקים המרכזיים בישראל, כשבין לקוחותיה ניתן למצוא את בנק הפועלים, בנק דיסקונט, בנק לאומי ועוד.

מי ששדרגה עצמה מהמקום הרביעי אשתקד למקום השלישי המכובד היא חברת שמאות המקרקעין פז כלכלה והנדסה. בראש החברה עומדת דניאלה פז ארז העוסקת בתחום ייעוץ הנדל”ן עוד מ-1992 ולצד שירותי שמאות מקרקעין עוסקת פז כלכלה והנדסה גם בייעוץ וליווי כלכלי והנדסי, בפרויקטים של התחדשות עירונית, כלכלה עירונית ועוד.

את הקפיצה הגדולה מהמקום ה-14 ב-2019 ועד למקום הרביעי המכובד עשתה חברת שמאות המקרקעין של אביב גלעד. במשרדו של גלעד תוכלו למצוא צוות קטן ואיכותי של שבעה שמאים בסך הכל. המשרד פועל במגוון רחב של תחומים החולשים, לא רק על שמאות מקרקעין, אלא גם בתחומים הנוגעים לליווי פרויקטים, בדיקות זכאות והנפקה של תקנים בתחום הבנייה והנדל”ן.

את “רשימת חמשת הגדולים” לשנת 2020 של DUN’S 100 סוגרת חברת שמאות המקרקעין קמיל טרשנסקי רפאל שרותי נדל”ן. המשרד, שחוגג השנה עשר שנות שותפות, מחזיק במספר של 15 שמאים וזוכה להיקף שומות מרשים של 64 מיליארד ₪ בשנה. לחברה מגוון רחב של לקוחות מתחום התעופה, שירותי הבריאות, ועדות מקומיות ועוד.

לצד חמשת החברות המובילות לשנת 2020 ניתן לראות בדירוג החברות של DUN’S 100 חברות משמעותיות נוספות שבשנים האחרונות שמרו על מקומן בצמרת. את רשימת עשרת החברות המובילות בתחום שמאות המקרקעין סוגרות אודלס קינן כהן בע”מ (מקום שישי), דרור & שקד שמאים (7), נחמה בוגין בע”מ (8), ישראל יעקב שמאות וניהול מקרקעין בע”מ (9) וסוגרת את הרשימה המכובדת – דנוס – להט שמאי מקרקעין.

באנר הפניה לקורס שמאות רכוש. כותרת: כמה עולה קורס שמאות מקרקעין

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

פוסטים נוספים

קורס פרקטיקום מכללת אפיק. המרצה שלומי חכמוב ושמאי המקרקעין ארז כהן

קורס פרקטיקום שמאות מקרקעין 2024

קורס פרקטיקום נועד להכשיר את שמאי העתיד בפן המעשי ולשפר את סיכוייהם להתקבל להתמחות במשרדים. מה לומדים בקורס? כמה זמן הוא נמשך? וכמה זה עולה?

שלחו לנו הודעה

Main website contact form
חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון

נדלן מעניין אותך?
כדאי שנדבר:

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון