חמש יתרונות ללומדים יזמות עסקית על פני מתחרים

חמש יתרונות ללומדים יזמות עסקית על פני מתחרים

כאשר עסק קורם עור וגידים והופך מ”יופי של רעיון” או “חלום חיים” לעסק של ממש, עומדים בפני המקים אותו אתגרים רבים. אתגרים, אשר ללא פתרונות התחלתיים נכונים אשר מיושמים כבר בשלב ההקמה של העסק, עלולים לצוץ בהמשך ולשוב כבומרנג אל מקים העסק. בסיסו של העסק, עלול להוות את הגורם המכשיל את העסק הטרי – כאשר הוא רעוע ומלא חורים, בדיוק כפי שהוא עשוי להוות את הטרמפולינה שתאפשר למקים העסק (ולעסק) לזנק מעלה, לכיוון ההצלחה. בחלק גדול מהמקרים, חשיבה מודעת, תכנון מושכל והיכולת לראות את התמונה בשלמותה, יכולים להוות התחלה טובה שתאפשר בניית עסק בריא ומכניס. אולם, לא מחויב המציאות הוא שכל מי שיש לו רעיונות טובים, יזכה גם בשאר התכונות והיכולות אשר תאפשרנה לו לבנות עסק מצליח. בדיוק בנקודה זו, נכנסים לימודי יזמות עסקית לתמונה.

הנה חמישה יתרונות בולטים אשר מבדלים את לומדי יזמות עסקית ממתחריהם ומאפשרים להם לבלוט בשטח:

  1. לימודי יזמות עסקית עוסקים בת’כלס, בהפיכת הרעיון לעסק – הם מגבשים את המחשבות, הרצונות והשאיפות של מקים העסק, נותנים להם נוכחות ממשית ומקנים ללומד את הכלים המתאימים הנדרשים לו כדי לבחון את כדאיות הקמת העסק ותוך כדי כך, אף להקים עסק בריא מיסודו.
  2. לימודי יזמות עסקית מעניקים ארגז כלים שיווקי – הלומד מקבל כלים המסייעים לו להבין את התנהלות השוק בענף הספציפי שלו (שהרי ברור למדי שאין תחום המחשוב דומה לתחום מכירת הנעליים), לאתר ולאפיין את קהל היעד הייחודי לו ולהתמודד מול המתחרים בו באותו פלח שוק.
  3. גיבוש אסטרטגיה עסקית – אחד מהפחים הנפוצים בהם נופלים בתי עסק וארגונים רבים, הוא החוסר באסטרטגיה עסקית וקו מנחה. במילים אחרות: העסק “צף” איכשהו מיום ליום, מחודש לחודש, לא ברור מה הוא אופיו של העסק, לא ברור מה הוא היעד שלו, הוא פשוט “צף”… לעיתים בקו ישר, לעיתים בזיגזגים, אבל ללא מטרה מוגדרת, יעדים או תאריכים להשגתם. לימודי יזמות עסקית מאפשרים ללומד להתמודד עם האתגר ולגבש אסטרטגיה עסקית ההולמת אותו ואת העסק שלו.
  4. הכרת הפן הפיננסי והאדמיניסטרטיבי – ברור לכל כי עסק צעיר בתחילת דרכו מנסה ככל הניתן לחסוך בעלויות של אנשי מקצוע, אשר אינם קשורים ישירות ליצירת רווחים. חלק מהעלויות האלה קשורות לתחום האדמיניסטרטיבי (מנהל אדמינ’ שיפעל מול הרשויות כמס הכנסה, ביטוח לאומי ומע”מ והבנקים) או לתחום הפיננסי (איש פיננסים שיהיה אחראי על ספרי החשבונות וניהול הכספים) וגם לצד השיווקי כמו קידום אתרים, שיווק באינטרנט וכיוצ”ב. לימודי יזמות עסקית מכירים לך את התחומים האלה והמושגים הכרוכים בהם, כדי שגם אם בעתיד, יהיה מצב בו העסק יוכל להשתמש בשירותים מקצועיים בתשלום, עדיין מצוי בידיך הידע כדי להבין מה בדיוק עושים אנשי המקצוע.
  5. עקרונות הניתנים ליישום בסיטואציות שונות – מאחר ובלימודי יזמות עסקית מלמדים את העקרונות, ניתן להחיל אותם בהצלחה בין אם מדובר בעסק חדש או בעסק קיים ופועל, בעסק שעיסוקו עיצוב אופנה או בחנות המוכרת גדרות מתכת, כעצמאי בעל עסק או כשכיר. היכרות הרבדים השונים מאפשרת ללומד את ההיכרות עם כל צדדיו וצרכיו של עסק, ומאפשרת לו לתת מענה יעיל בתחומים השונים.

לימודי יזמות עסקית מעניקים לך את הידע והכלים הנדרשים להקמת עסק בריא ומצליח, המבוסס על אסטרטגיה עסקית, פועל כהלכה ומנוהל בידי מנהל מוכשר ובעל ידע בתחומים רבים.

מעוניין בלימודי יזמות עסקית ? – לחץ כאן

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

שימוש בשמאי מקרקעין בנושא של היטל השבחה

אחד מתפקידי המפתח של שמאי מקרקעין בישראל נוגעים לנושא הרחב של היטלי השבחה. יש פעמים והיטלי השבחה הנקבעים על ידי גופים ציבוריים נחשבים לגבוהים מידי ועל כן חשוב לנצל את שירותיו של שמאי מקרקעין בכדי לערער על גובה ההיטל.

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון