חן סלטי, סטודנטית מצטיינת 2020

חן סלטי למדה רק סמסטר אחד אצלנו באפיק אונליין. וכבר קיבלה 92 בציון בקורס מיסוי מקרקעין, במסגרת קורס שמאות מקרקעין,

חן סלטי למדה רק סמסטר אחד אצלנו באפיק אונליין. וכבר קיבלה 92 בציון בקורס מיסוי מקרקעין, במסגרת קורס שמאות מקרקעין, בעוד הממוצע הארצי עומד על 63.

חן, ספרי, למה בחרת ללמוד במכללת אפיק?

“אני כבר שנתיים-שלוש רוצה ללמוד שמאות, אבל בגלל שאני גרה באילת אני חייבת ללמוד מהבית. יש לי גם חבר אילתי שלומד שמאות מקרקעין אצלכם באפיק כבר שנה וסיפר לי על האופציה הזו. וזה מצוין בשבילי”

איך הלימודים ביחס לציפיות?

בינתיים הקורסים שעשיתי היו ברמה גבוהה. המרצה היה מעולה. והלימודים ענו על הציפיות. לא סתם קיבלתי ציון כזה, זה הכול בגלל המרצה המעולה. ואני מאמינה שגם הקורסים האחרים יעמדו בציפיות”.

למדת במוסדות אחרים? איך הלימודים באפיק ביחס אליהם?

“למדתי תואר ראשון הנדסה כימית מהטכניון. וגם תואר שני, תכנון, עיר, ועוד תואר שני במנהל עסקים בבן גוריון. אי אפשר להשוות. גיל אחר, זמן אחר, טכנולוגיה אחרת. את העבודות הראשונות בכלל הגשתי בכתב יד”.

מה היית אומרת לחברים שלך על מכללת אפיק?

“מי שרוצה ללמוד שמאות אני בהחלט ממליצה על מכללת אפיק. בינתיים קיבלתי מענה גם מהמרצה וגם מהמכללה, תמיד יש מי שעונה, תמיד יש מי שחוזר. אם מישהו היום בא ואומר לי אני רוצה ללמוד שמאות, אני ממליצה על מכללת אפיק”

רוצים גם להיות סטודנטים מצטיינים? חולמים להצליח בבחינות? תפנו אלינו ותוכלו להתחיל מיד ללמוד. אפשר גם להתחיל ללמוד מיד.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

Main website contact form