כמה עולה קורס מטבעות דיגטליים ושוק ההון?

כמה עולה קורס מטבעות דיגיטליים וקורס המשולב עם שוק ההון? וכמה זה חוסך לכם?
כמה עולה קורס מטבעות דיגיטליים ושוק ההון

כמה עולה קורס שוק ההון וקורס קריפטו?

כמה עולה קורס מטבעות דיגיטליים והשקעה בשוק ההון? אתם כבר מבינים שקורס מטבעות דיגיטליים הוא העתיד, שבעובר ושב הכסף שלכם מאבד מערכו, ושוק ההון כבר לא מספיק לבדו להשקעה.

אתם כבר מבינים שאצלנו יש מערכת למידה מחוכמת, המספקת לכם את צילומי ההרצאות באיכות הכי גבוהה, עם מערכת תרגילים, מבחנים, עם מרצים מובילים בתחומם, קבוצות למידה, ליווי אישי ועוד.

אבל עולה השאלה, כמה זה עולה תכלס? אז קודם כול כיוון שרוב הלימודים אונליין, אנחנו חוסכים עלויות והכספים מתגלגלים אליכם. עכשיו תכלס יש שני מסלולים אצלנו באפיק:

1. מסלול השקעה במטבעות דיגיטליים. נמכר אצלנו בעבר בעלות של 7900 שקל. תבדקו אותנו. עם המעבר למודל דיגיטלי במקום לשלם 7,900 שקל אתם משלמים למינוי לאתר. אורך המנוי שישה חודשים בתשלום של 325 שקלים לחודש בלבד כפול 12, סה”כ 3900 שקל. אתם מקבלים גישה מלאה לקורס וגישה לקבוצות הלימוד במערכת הלומדה הדיגיטלית שלנו.

2. לימודי שוק ההון משולבים בלימודי השקעה במטבעות דיגיטליים.

בקורס זה בתוספת של 274 שקלים בלבד תשלמו רק 599 שקלים בחודש ב-12 תשלומים. תקבלו מינוי לחצי שנה + גישה לשני הקורסים המלאים וגם לקבוצות מטבעות דיגיטליים ושוק ההון, סה”כ 7188 שקלים – מחיר שווה במיוחד. קולטים? במקום 14900 שקל אתם משלמים רק 7188 שקל ומתחילים עכשיו. 

עכשיו נשאר רק לבחור מסלול.

Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

Main website contact form

שנראה לך איך לטרוף את השווקים?

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

Main website contact form