לא רק הייטק: הכירו את שיאני השכר של העתיד

חשבתם שהעתיד שייך למקצועות ההייטק? תחשבו שוב. 

לאחרונה ערך מכון פאנלס מחקר מקיף בשיתוף אולג’ובס במסגרתו בחנו את פוטנציאל הביקוש וההיצע למקצועות שונים בעתיד הלא רחוק. מהתמונה המפתיעה והאופטימית במיוחד של אחד המכונים המובילים בארץ עולות מסקנות מרחיקות לכת דווקא בנוגע לאחד המקצועות הוותיקים והפחות מתוקשרים בארץ: שמאות המקרקעין. 

 

בין הגורמים העיקריים לביקוש הגובר ניתן למנות לא רק את שוק הנדל”ן הפעיל בישראל, אלא גם את תופעת פרישתם של רבים מוותיקי השמאים בארץ אשר פינו את מקומם לדור הצעיר. שילוב זה של קיפאון בכמות השמאים לצד עליה בביקוש להם צפוי להזניק את שכר השמאים המכובד, אשר נכון להיום עומד על כ-15 אלף ₪ לבעלי מספר שנות נסיון.

בראיון לכלכליסט הסביר מנכ”ל מכללת אפיק, מר אלי קאופמן, את הסיבות לפריחתו של מקצוע השמאות: “שמאי המקרקעין הוא שחקן מרכזי בשוק הנדל”ן” הוא מסביר, “למעשה אין עסקה בתחום שלא עוברת דרכו. עסקה מינימלית נאמדת בכ-1 עד 2 מיליון שקל, כשבפועל יש גם עסקות של 10 מיליון ואפילו 50 מיליון שקל – על כן למקצוע השמאות נלווית אחריות אדירה.”

במכללת אפיק לא ממתינים למחסור הצפוי וכבר היום מאפשרת המכללה ללמוד את תחום שמאות המקרקעין לא רק בכיתה אלא גם הבית באמצעותו של מסלול לימוד אונליין ראשון מסוגו. בתקופה בה משכורות של הייטק מוצעות חדשות לבקרים לשמאי מקרקעין, עושה רושם שהדיון אודות זהותם של שיאני השכר של העתיד כבר ידוע לכל.

ההרשמה למסלול שמאי המקרקעין יצאה לדרך, לפרטים ושיחה עם יועץ לימודים לחצו כאן >>

באנר הפניה לקורס שמאות רכוש. כותרת: כמה עולה קורס שמאות מקרקעין

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

שמאי רכב בצפון – הכירו את ירון כיוף שמאי רכב

הסטודנטים במכללת אפיק מגיעים מכל רחבי הארץ ללמוד במכללה. מערך הלימודים במכללה כולל קורס שמאות רכב המהווה בסיס רחב עבור סטודנטים מהצפון ביכולת להשתלב באחת ממשרדי שמאות הרכב הקיימים בצפון.

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון