“ללמוד מהקשיים ולהמשיך הלאה”

תכירו את שלומי, בן 29 מבית שאן, סוחר במכללת אפיק עם סיפור לא רגיל.

הנסיון הראשון שלו עם שוק ההון היה חוויה לא קלה. “הנסיון הראשון שלי בשוק ההון לא היה קל”, הוא אומר. “נתתי למנהלי השקעות לנהל לי את הכסף, סמכתי עליהם, ובסופו של דבר הם הפסידו אותו. זאת היתה חוויה לא פשוטה בכלל, אבל בדיעבד אני יכול להגיד שדווקא שם נוצר אצלי הרצון ללמוד ולהבין את השוק לעומק”.

הוא ממשיך ואומר שגם הלימודים לא עברו חלק. “ההתחלה היתה קשה עבורי. היו סיבות אישיות שלי, שמנעו ממני להקדיש הרבה הזמן לנושא. לכן התחלתי את הקורס פעם נוספת והפעם ממש נכנסתי לזה בכל הכוח, אם זה לעשות עסקאות, לצפות בכל שיעור חדש שעולה לערוץ ופשוט לשבת וללמוד”. הוא ממשיך ומציין כי מה שעזר לו יותר מכל להמשיך ולהתמיד הוא המרצה (עידו). “עבורי הוא עושה את ההבדל. הוא מסביר ומשקיע, דואג שתבין ומסביר מצויין.”

ביקשנו משלומי לחזור מעט אחורה בחייו, אל התקופה הלא קלה בתחילת הדרך, ולהסביר כיצד קרה שדווקא אחרי חוויה כמו זו שחווה בתחילת הדרך, שעבור אנשים אחרים היתה גורמת לטראומה, הוא בחר להעמיק ולהתמקצע בשוק ההון. “זה משהו שיוצא לי לפעמים לדבר עליו עם עידו, הרעיון הזה של ללמוד מהקשיים ולקום מהמכות, הוא סיפר לי שכשהיה קטן הוא כמעט טבע, אבל היום הוא שחיין מקצועי. במקרה שלי המוטיבציה נבעה מזה שאפילו אחרי הנפילה ההיא, זיהיתי שיש שם משהו אמיתי, מאחורי כל הדברים שסיפרו לי ראיתי שיש משהו ששווה ללכת אחריו.

את היעדים לעתיד הוא מסכם בקצרה – להיות סוחר במשרה מלאה.  “אני אלך על זה בכל הכוח” הוא אומר, וגם מספק עצה למי ששוקל להתחיל ללמוד: “תשקיעו הרבה, תבואו פתוחים לשמוע ולקבל, וכשמתחילים סוף סוף להיכנס בצורה פרקטית, לעשות את זה בצורה מדודה, לאט ובזהירות”.

רוצים להצטרף לההכשרת הסוחרים? קליק כאן למסלול המלא >>

באנר הפניה לקורס שמאות רכוש. כותרת: כמה עולה קורס שמאות מקרקעין

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

Main website contact form