סטודנטים מצטיינים מכללת אפיק

סטודנטים מצטיינים מכללת אפיק

מיהם הסטודנטים המצטיינים של מכללת אפיק? מה ההישגים שלהם לעומת הממוצע הארצי? ואיך הם עושים את זה? כל התשובות

במכללת אפיק התוצאות מדברות בעד עצמן. אנחנו עוקבים אחרי ההישגים של התלמידים ומשווים אותם לממוצעים הכלליים בבחינות השמאים הארציות, והלימודים באפיק אונליין מוכיחים את עצמם. אבל למה לשאול אותנו? בואו תראו מה אומרים הסטודנטים המצטיינים.

 

חן סלטי - סטודנטית מצטיינת מיסוי מקרקעין, 92 לעומת 63 בארציות
חן סלטי אחרי רק סמסטר אחד אצלנו באפיק אונליין כבר קיבלה 92 בציון בקורס מיסוי מקרקעין, בעוד הממוצע הארצי עומד על 63.

חן, ספרי, למה בחרת ללמוד במכללת אפיק?

“אני כבר שנתיים-שלוש רוצה ללמוד שמאות, אבל בגלל שאני גרה באילת אני חייבת ללמוד מהבית. יש לי גם חבר אילתי שלומד שמאות מקרקעין אצלכם באפיק כבר שנה וסיפר לי על האופציה הזו. וזה מצוין בשבילי”

איך הלימודים ביחס לציפיות?

בינתיים הקורסים שעשיתי היו ברמה גבוהה. המרצה היה מעולה. והלימודים ענו על הציפיות. לא סתם קיבלתי ציון כזה, זה הכול בגלל המרצה המעולה. ואני מאמינה שגם הקורסים האחרים יעמדו בציפיות”.

למדת במוסדות אחרים? איך הלימודים באפיק ביחס אליהם?

“למדתי תואר ראשון הנדסה כימית מהטכניון. וגם תואר שני, תכנון, עיר, ועוד תואר שני במנהל עסקים בבן גוריון. אי אפשר להשוות. גיל אחר, זמן אחר, טכנולוגיה אחרת. את העבודות הראשונות בכלל הגשתי בכתב יד”.

מה היית אומרת לחברים שלך על מכללת אפיק?

“מי שרוצה ללמוד שמאות אני בהחלט ממליצה על מכללת אפיק. בינתיים קיבלתי מענה גם מהמרצה וגם מהמכללה, תמיד יש מי שעונה, תמיד יש מי שחוזר. אם מישהו היום בא ואומר לי אני רוצה ללמוד שמאות, אני ממליצה על מכללת אפיק”

אביאל סוויסה - סטודנט מצטיין, 100 בתכנון ובנייה לעומת 81 בארציות

אביאל סוויסה כשלמד באפיק רק סמסטר השיג את הציון המושלם 100 בקורס תכנון ובנייה א’, במסגרת לימודי שמאות מקרקעין, לעומת ממוצע של 81 בלבד לפי מועצת השמאים הארצית. איך עושים את זה?

למה בחרת ללמוד באפיק אונליין?

“היה את האפשרות הזו לעשות באונליין. אני עובד ואבא לילדים קטנים, והגמישות הזו מאפשרת לי לחיות ולהמשיך. גם המחיר היה יותר טוב לעומת המתחרים”.

איך הלימודים ענו לציפיות שלך?

“במידה רבה. המרצה מצוין. הוא מעביר את החומר בצורה טובה. השיעורים כיפיים ונעימים, וזה עוזר לך להתמיד, להשקיע, והוא מעביר את זה בצורה מעניינת. גם עוזר שזה מוקלט. אתה יכול לחזור על החומר בקלות ולהשלים בקצב שלך”.

מה אתה אוהב בלימודי האונליין?

“אני מאוד אוהב את הזמינות, הגמישות ואת המחיר ביחס ללימודים פרונטליים”.

מה היית אומר לחברים שלך על הלימודים באפיק?

“המרצים טובים. הצוות האדמיניסטרטיבי הוא נחמד ונעים. מכינים אתכם טוב לבחינות המועצה. ניגשתי לארבע בחינות באותו סמסטר, ואת כולן עברתי בציונים גבוהים. זה מעיד הרבה על המכללה ועל הרצינות שלה. מומלצת מאוד גם המעטפת של אפיק, חומרי הלימוד וחוברות הלימוד שלהם. הכול מאוד מאורגן. מאוד ממליץ

אמיר היימן - 95 במדידה ומיפוי לעומת 79.4

אמיר היימן התחיל ללמוד השנה במכללת אפיק והגיע לתוצאות מרשימות. כך למשל בקורס מדידה ומיפוי קיבל 95, במסגרת קורס שמאות מקרקעין, בעוד הממוצע הארצי בבחינות השמאות עומד על 79.42 בלבד.

אמיר, תגיד, למה בחרת ללמוד באפיק אונליין?

“זה מאוד התאים לי מבחינת המסלול. יש לי שתי עבודות, ועכשיו להגיע לאיזה מקום להרצאה של שעות היה לי מאוד קשה. באפיק אני שולט בלו”ז שלי וזה הרבה יותר נוח לי”.

איך הלימודים ענו על הציפיות שלך?

“האמת שמעל ומעבר. ממש כל המרצים מגיעים לשם עם מחויבות ענקית. אנחנו יכולים להגיע אליהם בכל זמן, ואנחנו יכולים לדבר איתם בחופשיות. גם החומר מאורגן והכול נמצא באתר. וחוזרים אליך בצ’אט מהר. הכול באמת מצוין”

איך הלימודים ביחס למוסדות אחרים שלמדת בהם?

“עשיתי תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה בספיר, ותואר שני בדיפלומטיה וביטחון באוניברסיטת ת”א. אני חושב שהמרצים באפיק פתוחים, ומאוד חשוב להם לעזור לך. הם הרבה יותר שמים דגש על אחוזי המעבר, והם רוצים לעזור לך להגיע למבחנים מוכן”.

מה היית ממליץ לחברים שלך?

“למי שרוצה ללמוד שמאות מקרקעין או מסלולים אחרים, הלימודים ברמה גבוהה, וגם היחס האישי. אני ממליץ במיוחד לאנשים עובדים, שעובדים שעות לא שעות. אלו לימודים מצוינים בשבילם ואפשר לעשות הכל”.

איתן כלפון - 90 בקורס הנדסת ובניין לעומת 67

זהו איתן כלפון, סטודנט ותיק ומצטיין סמסטר. הוא קיבל 90 בקורס הנדסת בניין לעומת ממוצע של 67 בבחינות הארציות של מועצת השמאים.

איתן, למה בחרת ללמוד באפיק אונליין?

“רציתי לחפש קורס אונליין. כי אין לי זמן, כי אני עובד. אני אוהב ללמוד מרחוק. יש הרבה יתרונות, אפשר למשל לעצור מתי שאתה רוצה ולקלוט יותר טוב. באותה תקופה אפיק היו היחידים שהציעו לימודי שמאות אונליין”.

איך הלימודים ענו על הציפיות?

“מעולה. מבחינת חומרי הלימוד, ההצלחה בבחינות, המרצים, הכול הועבר בבירור. ציון 100”

איך הלימודים ביחס למוסדות לימוד אחרים שלמדת בהם?

“למדתי כלכלה ומנהל עסקים. זה שונה לגמרי. באפיק החוויה הייתה יותר אינטנסיבית. הדגש באפיק הוא שמכינים אותך לבחינות. למשל הבחינה במיסוי, שהייתה הכי קשה, וקיבלתי בה ציון מעולה”.

מה היית ממליץ לחברים שלך על הלימודים באפיק?

“אני כבר המלצתי לחברים, על הנוחות בלימוד אונליין, על המרצים המעולים, על ההכנה לבחינות. זה מצוין למי שעובד ואין לו זמן להגיע. זה מה שאני חוויתי. והנה זה עבד מצוין, ויש תוצאות”.

נועם לוסטיגמן - 80 בקורס דינים לעומת 60

נועם לוסטיגמן לאחר רק סמסטר אחד באפיק קיבל בקורס דינים את הציון 80, במסגרת הקורס לשמאות מקרקעין, בפער ענק לעומת 60 במבחן השמאות הארצי.

למה בחרת באפיק אונליין?

“ראיתי שיש מבצע לימודים ב-500 שקלים בחודש. בדקתי גם במוסדות אחרים והיה שם הרבה יותר יקר, אפילו במקום שמלמד אונליין”.

איך הלימודים ענו לציפיות שלך?

“הלימודים מעניינים מאוד ונחמד ללמוד באונליין”.

מה אתה אוהב בלימודי האונליין?

“אפשר ללמוד מתי שרוצים, אפשר לעצור מתי שרוצים. אבל גם יש מענה אנושי, שלחתי שאלות, וענו לי מהר”.

איך הלימודים ביחס למוסדות אחרים שבהם למדת?

למדתי תואר ראשון בגיאוגרפיה. היחס הרבה יותר טוב מאיפה שלמדתי, יותר עונים לך על השאלות שאתה שואל, השירות ברמה אחרת, עונים לך ולא שולחים אותך לחפש את התשובה”.

מה היית אומר לחברים שלך?

“הייתי ממליץ על מכללת אפיק בפה מלא. אני בעצמי הגעתי למכללת אפיק דרך המלצות. החבר שלי בכלל למד תיווך וגם הוא אמר שזו מכללה מצוינת”.

רוצים גם להצטיין? מוזמנים ליצור קשר כאן בטופס למטה או שאפשר להתחיל ללמוד מיד בקורס שמאות מקרקעין.

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

Main website contact form