קורס יועץ משכנתאות – תוך 30 יום אתה יועץ משכנתאות מוסמך – מכללת אפיק

קורס יועץ משכנתאות - מה זה? למי הוא מתאים? במה אפשר לעסוק לאחריו? מה זמן הקורס וכמה מרוויחים?
קורס ייעוץ משכנתאות אונליין

מהו קורס יועץ משכנתאות או קורס ייעוץ משכנתאות?

קודם נתחיל במה עושה יועץ משכנתאות. אומנם אין עדיין הגדרה רשמית לתפקיד יועץ המשכנתאות, אבל בגדול אפשר לומר שיועץ משכנתאות הוא מומחה לכל תחום המשכנתאות על גווניו. מתפקידיו:

  • לייעץ אם המשכנתא שהלקוח בחר מתאימה לו
  • להציע מסלול משכנתא מותאמת אישית, להכנסות ולתכנונים לעתיד
  • לעזור ללקוח להתמקח מול הבנקים
  • ללוות את הלקוח לאורך כל הדרך
  • ליווי של הלקוח מהצעד הראשון ועד החתימה על המשכנתא

מי יכול ללמוד לימודי ייעוץ משכנתאות

כיום למעשה כל אחד יכול להיות יועץ משכנתאות ומספיק שיכריז על עצמו ככזה. להבדיל מתחומים אחרים, כמו סוכן ביטוח או שמאי מקרקעין, המדינה לא מסמיכה יועצי משכנתאות. עם זאת כדי להראות מקצועיות ולהבין בתחום לימודי ייעוץ המשכנתאות צריך ללמוד את התחום ביסודיות מהמורים הטובים ביותר.  ידע מקצועי בתחום הוא ההוכחה הטובה ביותר שאתם יודעים מה אתם עושים ומהווה שיקול מרכזי בבחירת יועץ משכנתאות.

מה לומדים בקורס יועץ משכנתאות

בקורס ייעוץ משכנתאות  תלמדו כמה נושאים שמטרתם היא לעזור ללקוחותיכם העתידיים. בין השיעורים הראשונים שתלמדו תנאים לקבלת משכנתא, איך להתמודד עם סירוב משכנתא, נושאי ריבית ומסלולים שונים ללקיחת משכנתא. נושאים מתקדמים יותר בלימודי יועץ משכנתאות הם אסטרטגיות לבניית תמהיל משכנתא, מיחזור משכנתא,  בניית תיק משכנתא, נושאים חשבונאיים, משפטיים ועוד.

למי מתאים ללמוד קורס ייעוץ משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות מתאימים בעיקר למי שרוצה להתמחות בתחום כמקצוע, בין אם כשכירים ובין אם כעצמאים. אבל לא רק: התחום מתאים גם לכל מי שרוצה להבין את נושא המשכנתא לעומק בלי התיווך וההסברים של הבנקים. מקצוע יועץ המשכנתאות יכול להתאים גם כמקצוע השלמה לשאר העוסקים בתחום הנדל”ן, בהם שמאים, מתווכים, סוכני ביטוח, יזמים, משפטנים ועוד.

במה עובדים לאחר הלימודים?

לאחר קורס יועץ משכנתאות חלקכם ימצאו עבודה כיועצי משכנתאות בבנק, חלק יעבדו כיועצי משכנתאות שכירים וחלק כיועצים עצמאים. מה ההבדלים ביניהם?

יועץ משכנתאות בבנק הוא למעשה עובד של הבנק. המטרה שלו לתת ללקוחות הבנק משכנתא בתנאים שלא יזיקו לבנק. יועצי משכנתאות בבנק מתוגמלים בהתאם לסגירת העסקה והם לא כל כך עוסקים בתכנון עתידי.

יועץ משכנתאות  פרטי עצמאי הוא אדם שאינו מועסק על ידי הבנק אלא על ידי הלקוח, והאינטרס של הלקוח לטווח ארוך בראש מעיינייו. העלות שלו אומנם גבוהה יותר אבל הוא יוכל לחסוך המון כסף לטווח הארוך.

יועץ משכנתאות שכיר –  יועץ משכנתאות פרטי יכול אומנם להיות יועץ עצמאי שהוא בעלי העסק, אך הוא יכול להיות גם יועץ שכיר של חברת ייעוץ משכנתאות. כל אחד יכול להחליט מה הוא מעדיף, משכורות קבועות, או להיות גמיש יותר בזמנים ובבחירת הלקוחות.

יועץ משכנתאות טלפוני – יש שני סוגים של יועצי משכנתאות טלפוניים:  יועץ בנקאי שיכול לתת לכם את כל המידע בנוגע למשכנתא של הבנק אך אינו רשאי לבצע פעולות שונות. לעומתו, בחברות פרטיות ייעוץ טלפוני אינו נפרד מהייעוץ הרגיל והוא חלק מההליך הכולל של קבלת ייעוץ.

כמה מרוויח יועץ משכנתאות

השכר הראשוני של יועץ משכנתאות שכיר הוא 10,000-7000  שקל על פי מכון פילת. בהתאם לניסיון כמובן שהשכר עולה. יועץ משכנתאות בעל ניסיון כבר מרוויח 15,000-12,000 שקל בחודש.

עבור יועצי משכנתאות עצמאים כמובן אין שכר חודשי. גם כן על פי מכון פילת הם מרוויחים שכר טרחה  של 6,000-3,000 לשירותי ייעוץ בסיסיים.  עבור שירותי ייעוץ מתקדמים התשלום הוא 12,000-6,000 שקל שכר טרחה.

קורס יועצי משכנתאות מחיר

כמה עולה קורס יועץ משכנתאות?  עלות קורס משכנתאות משתנה בהתאם למוסד, להיקף הלימודים ולשיטת הלימודים. כך למשל בהרבה מהמקומות שבהם יש לימודים פרונטליים המחירים נעים בין 5,000 ל-10,000 שקל. באפיק אנחנו מאמינים בשיטת לימודים אונליין בזמן שלכם ובקצב שלכם, מכל מיקום בארץ. לכן אנחנו חוסכים עלויות על מרצים וכיתות, והחיסכון מתגלגל אליכם.

זמן הלימודים

זמן הלימודים בלימודי ייעוץ משכנתאות לא פעם תלוי בכם.  ברוב המכללות קורס ייעוץ משכנתאות נמשך בין חודש לשלושה חודשים. היתרון במכללת אפיק שתוכלו לסיים קורס בזמן שלכם גם הרבה יותר מהר אם תקדישו את הזמן לכך, למשל בינג’ לימודים במקום בינג’ לסדרות בנטפליקס.

קורס ייעוץ משכנתאות אונליין

קורסים אונליין הם הקורסים שבהם אנחנו מתמחים במכללת אפיק. הכוונה לקורסים מוקלטים בהרצאה של מיטב המרצים. לצד ההרצאות תוכלו להיעזר בתרגילים, במבחנים ובחומרי הלימוד הרלוונטיים בלי לוותר על ליווי אישי ובאופן שוטף. כאן תוכלו לקרוא על יתרונות לימודי האונליין.

איך יודעים אם קורס יועץ משכנתאות מומלץ

כדי לבחור קורס מומלץ יש לבדוק קודם כול את המוסד, מה הביקורות שלו, יש לשים לב כמובן שהביקורות אמינות. מוסד ותיק שלו בוגרים בקורסים שונים בתחומים הקשורים לכלכלה ולנדל”ן יכול להיות בחירה מצוינת. חשוב גם לבדוק את היקף הקורס, האם הוא מתאים לעולם הידע שלכם, האם אתם חושבים שאתם צריכים ללמוד יותר או דווקא פחות. 

דרך אחרת היא לבדוק מי המרצים. מרצים מובילים בתחומם כמובן יעידו על רצינות המכללה ועל טיב הקורסים. בנוסף אפשר לשאול סטודנטים ובוגרים על דעתם על המכללה. 

אבל הכי חשוב לבדוק אם הקורס מתאים לזמן שלכם, לאזור שבו אתם נמצאים, לעיסוק שלכם. קורסים אונליין הם פתרון מצוין לכך, כיוון שניתן ללמוד אותם בכל הארץ ובכל שעה.

מה עושים עכשיו?

בין אם החלטתם שאתם רוצים להיות יועצי משכנתאות בבנק, עצמאים או שכירים או רק ללמוד על הנושא, אנחנו ממליצים לכם לפנת אלינו לקבל עוד מידע על קורס יועץ משכנתאות והצעת מחיר. שמחים לעזור לכם בדריסת הרגל הראשונה שלכם בתחום.

קבלו מדריך מקיף למייל :

Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

Main website contact form