קורס יישומים בשומת מקרקעין‎‎ – בחינה 1מ 2 בחינות סופיות בשמאות מקרקעין – מכללת אפיק

קורס יישומים בשומת מקרקעין - מבשעה טובה , הגעת לבחינות הסופיות שמאות מקרקעין, ולכן חשוב שתבחרו מוסד מקצועי עבור קורס יישומים בשומת מקרקעין. הצלחה בקורס זה תקנה לכם בסיס איתן וידע נרחב שיאפשר לעבור את הבחינות בשלום, עד לקבלת רישיון שמאי מקרקעין.
שולחן, ידיים ומחברת. כיתוב: יישומים בשומת מקרקעין

קורס יישומים בשומת מקרקעין,  לצד קורס גישות ועקרונות בהערכת מקרקעין, הוא חלק מהבחינות הסופיות של מקצוע שמאות מקרקעין  הנחשב לאחד המקצועות הנחשבים והרווחיים בישראל כיום. 

לפני שנעסוק בנושא קורס  יישומים בהערכת מקרקעין נסביר למה בכלל כדאי ללמוד שמאות. הנה כמה סיבות: אחוז ההשתלבות במקצוע גבוה מאוד בשוק העבודה, ורמת השכר בו יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים לשמאי מקרקעין מתחיל. מספר השמאים הפעילים בארץ הולך ומצטמצם עם הזמן, ובשל כך הפך המקצוע הזה למבוקש מאי פעם.

כיום בוגרי קורס שמאות מקרקעין אשר עברו בהצלחה את בחינות מועצת השמאים הסופיות, זוכים להשתלב מיד בשוק העבודה, להיקלט בחברות מובילות במשק וליהנות מרמת שכר גבוהה במיוחד, המשיקה למשכורת ממוצעת בתחום ההיי טק, למשל.

לימודי שמאות מקרקעין אינם ארוכים במיוחד והם מאפשרים לרכוש ידע ומקצוע חדש ומבוקש ללא הצורך בלימודי תואר מפרכים המתפרסים על פני מספר שנים.

הלימודים אצלינו מתקיימים במתכונת אונליין בתנאים שהכי נוחים לכם, בשעות שתבחרו ומבלי לצאת מהבית.

כך שתוכלו לחסוך זמן יקר ומשאבים. עם סיום הקורס ניתן לגשת לבחינות סופיות בשמאות מקרקעין. 

מעבר בהצלחה של הבחינות , כולל קורס גישות ועקרונות בהערת מקרקעין, יקנה לכם רישיון שמאי מקרקעין מטעם מועצת השמאים. אחת הסיבות למספר השמאים הנמוך המתווסף לענף מדי שנה, היא רמת הקושי הגבוהה יחסית של בחינות המעבר הסופיות.  מדובר בשיעור נמוך יותר מהמעבר בבחינת לשכת עו”ד או רו”ח. 

שלומי חכמוב מרצה

שלומי חכמוב, מרצה בקורס יישומים בשומת מקרקעין.

אומנם בימים אלו עובדים על רפורמה בלימודי שמאות מקרקעין שנועדו להקל על הליך ההכשרה, אך אם תרצו להבטיח את הצלחתכם בבחינות, מומלץ לא להקל ראש בבחירת מוסד לימודים ללימודי שמאות מקרקעין ולבחור במוסד המתהדר באחוזי מעבר גבוהים במיוחד בבחינות.

וכן – אנחנו עושים את זה בצורה הכי מקצועית ותאכלס מעבירים אותך את הבחינות!

קורס יישומים בשמאות מקרקעין – כל מה שאתם צריכים לדעת

קורס יישומים בשומת מקרקעין הינו קורס מקיף ונרחב וחלק מהבחינות הסופיות לקראת הבחינה המסכמת.  הקורס נועד להעניק למשתתפיו את הכלים למעבר בהצלחה של בחינות המועצה. לאור צמצום בחינות שמאי המקרקעין, נעשו שינויים רבים בתכנים הנלמדים. לכן, חשוב לבחור במוסד המקפיד לעדכן את תוכני הקורס בהתאם לרפורמות החדשות. השתתפות בקורס יישומים בשומת מקרקעין מאפשרת להבין באופן נרחב את תחום שמאות המקרקעין תוך הכנה פרקטית ויעילה להצלחה בבחינות סופיות שמאות מקרקעין, מעבר רק ללימוד התיאורטי שנלמד עד כה.

התכנים בקורס יישומים בשומת מקרקעין

תוכנת הלימוד המקצועית של הקורס נבנית בהתאם לנושאים הרלוונטיים לבחינות המועצה. חומר הלימוד בקורס כולל התייחסות למושגים כמו:
רשות מקרקעי ישראל – מגזר עירוני ומגזר חקלאי, היטל השבחה, מיסוי מקרקעין, איחוד וחלוקה, פיצויים לפי סעיף, הערכת שווי שוק של נכסים, דייר מוגן, תקן 19, הפקעות, קרקע ספקולטיבית ומושגים נוספים המהווים בסיס חשוב בקריירה המקצועית של כל שמאי מקרקעין. 

הקורס מועבר במתכונת אונליין מטעם מכללת אפיק על ידי שמאי מקרקעין מומחים.

תוכנית הלימוד של קורס יישומים בשומת מקרקעין, משלבת חומר עיוני ותרגילים פרקטיים, בהם שאלות מבחינות מועצת השמאים שהתקיימו בעבר, במטרה לתרגל את החומר הנלמד הלכה למעשה.

החומר הנלמד בקורס מתעדכן ממחזור למחזור בהתאם לרפורמות ולשינויים בחקיקה, לרבות פסקי דין חדשים ושינויים בתוכנית הבחינות הסופיות. במהלך הקורס ירכשו המשתתפים ידע מקצועי נרחב בתחום הנדל”ן אשר יאפשר להם להפוך למשקיעים מקצועיים בתחום.

לאחר הבחינות הסופיות וההתמחות יוכלו סוף סוף לקבל את תעודת שמאי המקרקעין הנכספת. ועקר

Main website contact form

למה לבחור בקורס שמאות מקרקעין במכללת אפיק?

במקרה הזה, ניתן למספרים לדבר: 84% מבוגרי קורס שמאות מקרקעין באפיק אונליין עוברים את בחינות המועצה הסופיות בהצלחה.

מדובר על אחוז מעבר מהגבוהים במוסדות לימוד בישראל. יתרה מכך, 89% מבוגרי קורס שמאות מקרקעין במכללת אפיק משתלבים מיד במעגל העבודה ומתחילים לעבוד במקצוע כשמאי מקרקעין במשרדים המובילים בארץ, זמן קצר לאחר סיום הקורס.

בוגרי קורס גישות ויישומים מקבלים רישיון שמאי מקרקעין מוסמכים מטעם משרד המשפטים ויוכלו לקבוע את ערכם של נכסים פרטיים וציבוריים, לעבוד מול גופים גדולים המובילים את המשק הישראלי, לרבות בנקים, חברות נדל”ן, חברות ביטוח ועוד.

בוגרי לימודי שמאות מקרקעין משתלבים גם במשרדי שמאות המקרקעין הגדולים, כמתמחים ואחר כך כשמאים מורשים. 
יש לכם שאלות בנושא תנאי ההכשרה לשמאי מקרקעין? היכנסו וקראו את כל מה שחשוב לדעת.

לקורס יישומים בשומת מקרקעין‎‎ של מכללת אפיק >>

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

פוסטים נוספים

קורס פרקטיקום מכללת אפיק. המרצה שלומי חכמוב ושמאי המקרקעין ארז כהן

קורס פרקטיקום שמאות מקרקעין 2024

קורס פרקטיקום נועד להכשיר את שמאי העתיד בפן המעשי ולשפר את סיכוייהם להתקבל להתמחות במשרדים. מה לומדים בקורס? כמה זמן הוא נמשך? וכמה זה עולה?

שלחו לנו הודעה

Main website contact form
חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

Main website contact form

נדלן מעניין אותך?
כדאי שנדבר:

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

Main website contact form