מרכז ייעוץ והרשמה 1-700-700-741

10 כישורים חיוניים למזכירה בכירה מצליחה – הדרך שלך להתבלט בתפקיד – אפיק

קורס מזכירות בכירה מכללת אפיק

מה הופך מזכירה בכירה למצטיינת?

מזכירה בכירה מצליחה היא מקצוענית רב-גונית, המשלבת מגוון רחב של כישורים. כדי להתבלט בתפקיד, על מזכירה בכירה לפתח ולשכלל את הכישורים הבאים:

1. כישורי תקשורת מעולים

תקשורת יעילה היא המפתח להצלחה בתפקיד מזכירה בכירה. עליך להיות מסוגלת לתקשר בבהירות, בכתב ובעל פה, עם מגוון רחב של אנשים – מהבוס ועד העמיתים והלקוחות.

2. ארגון וניהול זמן

מזכירה בכירה אחראית על ניהול לוח הזמנים, תיאום פגישות וארגון המשרד. כישורי ארגון וניהול זמן מעולים הם הכרחיים כדי לעמוד במשימות הרבות והמורכבות.

3. יכולות מחשוב ואופיס

שליטה מלאה בתוכנות האופיס כגון Word, Excel, ו-PowerPoint היא חובה למזכירה בכירה. כמו כן, עליך להיות בקיאה בשימוש בטכנולוגיות ותוכנות ייעודיות לניהול משרד.

למדו מהמומחים של מכללת אפיק אונליין

במכללת אפיק אונליין תוכלו לרכוש את הכישורים והידע הדרושים כדי להיות מזכירות בכירות מצטיינות. הצוות המיומן שלנו, המורכב ממומחים מובילים בתעשייה, ילמד אתכם את כל מה שצריך כדי להתבלט בתפקיד – מכישורי תקשורת ועד שליטה בכלים הטכנולוגיים החיוניים.

הירשמו עוד היום לקורס מזכירות בכירה וניהול לשכה או , אם בא לכם, קורס מזכירות משפטית – של מכללת אפיק, והפכו למקצוענים מבוקשים בשוק העבודה התחרותי. השאירו פרטים באתר שלנו ונציג יחזור אליכם בהקדם עם כל המידע הדרוש.

שיתוף

שלחו לנו הודעה

טופס ראשי
הסכמה לתקנון

פוסטים נוספים

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון