הסמכה ממשלתית קורס מאתר ליקויי בנייה {קורס בדק בית} – יש דבר כזה בכלל – מכללת אפיק

הסמכה ממשלתית קורס מאתר ליקויי בנייה {קורס בדק בית} - יש דבר כזה בכלל ומה זה אומר? כידוע, תחום מאתר ליקויי הבנייה צובר תאוצה, ואתו השאלות, תשובות פה

הסמכה ממשלתית קורס מאתר ליקויי בנייה {קורס בדק בית} - יש דבר כזה בכלל ומה זה אומר? מתחילים.

אז מה זה בעצם הסמכה ממשלתית ללימודים?

הסמכה ממשלתית היא אישור או רישיון שניתן על ידי הממשלה או הרשויות המקומיות, שמאשר את הכשרות והסמכות של אדם או מקום לעשות פרטי משימה או למספק שירות בתחום מסוים.

הסמכה ממשלתית מציינת שהאדם או העסק מציית לדרישות החוק והתקנות הרלוונטיות לסוג הפעילות שהוא עוסק בו, והוא יכול לספק את השירות בצורה מקצועית ובטוחה.

במאמר זה נדבר על “הסמכה ממשלתית קורס מאתר ליקויי בניה”

דוגמאות ל-3 מקצועות שמצריכים הסמכה ממשלתית:

  1. אדריכלות: אדריכלים מעורבים בתכנון, עיצוב, ובניית מבני גורמים שונים. הם מפתחים רעיונות לבנייה ומשתמשים בידע בתכנון ובהנדסה. כדי להתמחות בתחום זה ולעבוד כאדריכל, יש צורך בהסמכה ממשלתית וברישיון.

  2. הנדסה אזרחית: מהנדסים האזרחיים מתעסקים בתכנון, הקמת ובפיתוח של תשתיות ציבוריות, כולל כבישים, גשרים, מבני תחבורה, ובינייה. הם משמשים בכלל כמהנדסים ועשויים לעבוד בתחומים שונים כמו הנדסת תחבורה, הנדסת סביבה, ועוד. כאן גם דרושה הסמכה ממשלתית.

  3. שמאי מקרקעין: שמאי המקרקעין, בשונה מהסמכה ממשלתית קורס מאתר ליקויי בנייה {קורס בדק בית}, שמאי המקרקעין מקבלים רשיון ממשרד המשטים בכדי לעסוק במקצוע. בתחום זה גם יש צורך ברשיון ממשלתי.

מקצועות אלו דורשים הסמכה ממשלתית כגון ממשרד המשפטים, משרד האוצר ומשרד הכלכלה.

מה זה אומר הסמכה ממשלתית קורס מאתר ליקויי בנייה {קורס בדק בית}

הסמכה ממשלתית ללימודי מקצוע מסוימים היא התעודה או הרישיון שניתן על ידי הממשלה או הרשויות הממשלתיות, המאשרת את כשירותך לעסוק במקצוע מסוים. זה אומר שאתה רשאי להשתתף בתכניות למידה או לקורסים שקשורים למקצוע המסוים ושהם מוסרים הכשרה מסוימת בתחום זה.

לדוגמה, אם ברצונך ללמוד רפואה, עליך ללמוד עד לקבלת לרשיון רופא, שהוא סוג של הסמכה ממשלתית. רק לאחר קבלת הרשיון תוכל לבצע פרקטיקה רפואית או להתמחות במקצוע הרפואי.

האם קיימת הסמכה ממשלתית קורס מאתר ליקויי בנייה {קורס בדק בית}

מאחר בתחום ליקויי הבניה אין רגולציה, למעשה אין פיקוח , מה שאומר שאין צורך ב – בהסמכה ממשלתית קורס מאתר ליקויי בנייה אינו דורש רשיון ממשלתי אך דורש זיקה למקצוע או הגשת מועמדות למעבר תנאי קבלה פנימיים של הארגון איתו המכללה עובדת.

איזו הסמכה מקבלים במכללת אפיק?

הלימודים במכללת אפיק מפוקחים על ידי הארגון לקידום והעשרת שמאים (ע”ר) בישראל. זה נכון לגבי:

ההכשרות, המרצים, וההסמכות  והמבחנים. מה שאומר שיש תנאי קבלה, בכדי להגיש מועמדות , יש להקליק פה ולהשאיר פרטים. >>>

תחומים נוספים שמופקחים על ידי הארגון:

  1. שמאות מקרקעין
  2. שמאות רכוש וחקלאות
  3. בדק בית – איתור ליקויי בנייה.
  4. עד מומחה לבית משפט.
  5. סוקר סיכונים לחברת ביטוח.
  6. שמאות והערכת אמנות.
  7. איתור נזילות בכלים תרמיים.

 

לסיכום, אם מעניין אותך להכנס לעולם מדהים של עזרה לזולת, עבודה של שליחות, עבודה שתשאיר חותם לחיים לזוגות טריים שקיבלו את יחידת הדיור עם ליקויים – קורס מאתר ליקויי בניה זה הקורס עבורך.

בכדי להגיד מועמדות, יש להשאיר פרטים ונחזור עם כל הפרטים.

Main website contact form

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

דרושים מאתרי ליקויי בנייה {בדק בית} – יש תעודה, איפה עובדים ואיך מתפרנסים בתחום? מכללת אפיק

דרושים מאתרי ליקויי בנייה ובוגרי קורס בדק בית מקצועי. מאתרי ליקויי בנייה הם אנשי מקצוע מיומנים אשר מתמחים בזיהוי ותיקון של ליקויים בבניינים, דירות ובמערכות התשתיות. איפה עובדים, איך מתפרנסים ומי לקוח הקצה?

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון