איך מאתרים נזילות מים או מבצעים איתור נזילות ביוב באמצעות מאתר נזילות? – מכללת אפיק

חשוב לדעת מבעוד מועד איך מאתרים נזילות מים כשהן בראשית דרכן. בעל מקצוע מיומן, שעבר הכשרה מקצועית לאיתור נזילות בבניין ידע כיצד לבצע איתור נזילות

כל בעל דירה יודע שאפילו נזילת מים קטנה יכולה להוות מטרד גדול ולהפוך עם הזמן לבעיה מתמשכת. הבעיה אינה מתחילה ומסתיימת בנזילה עצמה. ישנם נזקי משנה שיכולים להגיע לתכולת הבית ואפילו להביא לקריסת המבנה. לכן, חשוב לדעת מבעוד מועד איך מאתרים נזילות מים כשהן בראשית דרכן. בעל מקצוע מיומן, כדוגמת שמאי רכוש שעבר הכשרה מקצועית לאיתור נזילות בבניין, ידע  כיצד לבצע איתור נזילות ביוב או איתור נזילה סמויה באמצעות מאתר נזילות.

אם אתם צרכים עזרה עם בעל מקצוע, דברו איתנו >>>

איך מאתרים נזילות מים? הכל על איתור נזילה סמויה

 אז אם שאלתם איך מאתרים נזילות מים, זה הולך ככה : חלק מהנזילות ניתן לאתר בקלות, כאשר רואים בעין את מקור הדליפה. בין אם מדובר בברז דולף או צינור חיצוני שהתפוצץ. במקרה כזה, אפשר לעצור את הזרימה ולתקן את המפגע במקום. האתגר הגדול הוא כאשר קיימות נזילות סמויות. מדובר בנזילות המתרחשות מתחת לרצפות, מאחורי הקירות או בתוך התקרה. במצב כזה, הנזק מתגלה במקרים רבים לאחר שזרמו הרבה מים ונוצרו נזקי משנה. כדוגמת התפשטות חלודה, עובש, פגיעה בחוטי חשמל ועוד. איתור נזילה סמויה חייב להיעשות בשלב מוקדם ככל שניתן. כאשר מזהים סימנים ראשונים של רטיבות, אפילו קלה ביותר, מומלץ ליצור קשר באופן מיידי עם איש מקצוע שיגיע עם המכשור הנכון ויאתר את הנזילה. 

(כאן תוכלו לקרוא יותר על איך מאתרים נזילות מים)

איך מאתרים נזילות מים? הכל על איתור נזילות ביוב

בבניין מגורים משותף ישנה צנרת פנימית האחראית על מעבר המים אשר נכנסים למבנה ויוצאים ממנו. הצנרת שאחראית על המים היוצאים מהמבנה היא צנרת הביוב. כאשר קיים חשש לנזילה בצנרת הביוב מדובר בנזילה סמויה שנדרשת מיומנות רבה כדי לאתר אותה. איתור נזילות בבניין משותף מחייב שימוש בכלים מקצועיים בשילוב ידע ומיומנות. כל אלו יאפשרו לאתר את הבעיה, לאבחן אותה ולטפל בה באופן מהיר שיאפשר חזרה מהירה לשגרה.

רוצים להיות מאתרי נזילות על ידי שימוש בציוד טרמי? דברו איתנו

שם ומייל פה ונשלח לך את כל מה שצריך לדעת על
לימודי שמאות רכוש

Main website contact form

איך מאתרים נזילות מים או מבצעים איתור נזילות ביוב כשהן סמויות? 

כשיש נזילה סמויה, כדוגמת נזילת מים או נזילת ביוב, חשוב לאתר אותה במהירות האפשרית. אך אם היא לא נראית לעין כיצד אפשר לדעת שהיא קיימת?  ישנם מספר סימנים מקדימים מהותיים אשר יכולים להעיד על נזילה סמויה, בהם:

1. חשבון מים חריג וגבוה במיוחד

2. סימני רטיבות או קילוף בקיר הבניין

3. סימני עובש על קיר הבניין 

4. סימני לחות על קירות הבניין

5. שינוי בצבע הרצפה 

כאשר מזהים סימנים אלו, מומלץ להזמין שירותי איתור נזילה בבניין משותף. כיום, ישנם טכנולוגיות המאפשרות לבצע איתור נזילת ביוב באמצעות מאתר נזילות בטכנולוגיה מתקדמת. דוגמא למכשיר המאתר נזילות במהירות היא המצלמה התרמית. מצלמה העובדת באמצעות גלי אינפרא אדום, יכולה לזהות אזורי רטיבות מעבר לקיר באופן מדוייק בלי להזיק לציוד ורכוש ובלי לשבור קירות.

הגורמים להיווצרות נזילות

נזילה בבניין משותף יכולה להתרחש ממספר סיבות עיקריות. בין היתר כתוצאה מכשלים הנובעים מבניה לקויה, שיפוץ לא מקצועי שהסב נזק לצנרת המים, בלאי, בעיות איטום בבניין חדש או ישן ועוד. מאתר נזילות מקצוע שעבר הכשרה, ידע לאפיין את הסיבה להיווצרות הנזילה ולזהות את הגורם האחראי. לעיתים הקבלן אמור לשאת בהוצאות כיוון שהדבר נובע מליקוי בבניה שלו, במקרים אחרים חברת הביטוח תכסה את הנזק ותממן את התיקון.

 

איתור נזילות מים מחירון

כאשר מבצעים איתור נזילות ביוב באמצעות מאתר נזילות מומחה או בוגר קורס בדק בית, יש להביא בחשבון מספר פרמטרים חשובים. האם הנזילה גלויה או סמויה? כאשר הנזילה גלויה והתיקון הנדרש פשוט, העלות תהיה נמוכה ותעמוד על כמה מאות שקלים. כאשר מדובר בנזילה סמויה. כדוגמת דליפה בצנרת הביוב נדרש מכשור מקצועי מתקדם שייקר את העלות לכמה אלפי שקלים. כמו כן עלות של איתור נזילה בבניין גבוהה יותר מעלות של איתור נזילה בבית מגורים יחיד.

איתור נזילות זה לא משחק ילדים

כדי לדעת לאתר נזילות באופן מקצועי חשוב לעבור הכשרה מקיפה. הסטודנטים במכללת אפיק לומדים באמצעות קורס מתקדם של איתור נזילות בבניין על הגורמים להיווצרות נזילות ודרכי איתור נזילות בדרגות קושי שונות. בנוסף לכך, הם מקבלים כלים המאפשרים זיהוי נזילה סמויה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומתן פתרון יעיל. 

אתם מוזמנים ללמוד כיצד לאתר נזילות מים ונזילות ביוב במסגרת הקורס שלנו במכללת אפיק. בנוסף, אנו מציעים קורס שמאות רכוש מקיף בו תלמדו בין היתר כיצד לאתר נזילות.

האמת שתחום שמאות הרכוש ענק, עם המון דיציפלינות,

לימודי שמאות רכוש  מכיל מגוון של מסלולי לימוד, החל מקורס הערכת אומנות ועתיקות ועד לשמאות רכוש וחקלאות, עד מומחה לבית משפט וללא צורך בהסמכה ממשלתית כל שהיא.

השכר של שמאי רכוש משתנה וזה תלוי מאוד בהיקף תעודות ההסמכה שיש לכם.

אצלנו באפיק אונליין אתם מקבלים 5 תעודות הסמכה במסלול אחד, וגם המחירים באונליין משתלמים – שזה מטורף, והכל באונליין.

אז אם שאלתם את עצמכם האם כדאי ללמוד את התחום, אז ברור שכן, בין היתר מאחר וזה מקצוע מבוקש, שקל יחסית למצוא בו התמחות , ויש חוסר של שמאי רכוש וחקלאות בישראל ולכן שמאי רכוש דרושים בכל חלקי הארץ ואלו הסיבות האמיתיות ללמוד שמאות רכוש וחקלאות.

קורס איתור נזילות טצילום תרמ

לגבי תנאי הקבלה ללימודי שמאות רכוש – זה פה. , וגם אפשר לקרוא איך למצוא עבודה כשמאי רכוש מפה.

השאירו את הפרטים שלכם ואנו נשמח לחזור אליכם.  

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון

ההכשרה המקיפה בישראל

100% אונליין
5 תעודות מקצוע

לקבלת המדריך למייל:

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון