סוגי ארנקים דיגיטליים

אילו ארנקים דיגיטליים יש? מה ההבדל בין ארנקים חמים לקרים? ואיזו חברה מומלצת?
ידיים על טלפון. כיתוב: סוגי ארנקים דיגיטליים

יש כמה סוגי ארנקים דיגיטליים, יש ארנק בתוכנה וארנק בחומרה. היתרונות של ארנק החומרה, שזה בעצם כמו USB כמו שאתם מכירים. הוא נכנס עם חיבור לתוך המחשב ואז אנחנו עושים את ההעברה. הוא הכי מאובטח. הוא יחסית נוח. ויש לנו אופציה במקרה שהוא אובד אנחנו מקבלים 24 מילים. ואז אם הוא אובד אנחנו קונים חדשים ומקישים את ה-24 מילים  של הקוד. ואז יש לנו גישה לכל מה שהיה לנו בארנק, כי הוא בעצם רשום בבלוקצ’יין ולא בתוך ארנק באמת. מה שנמצא באמת בארנק זה ה-private key. זה הקוד הסודי שהוא מוצפן. החסרונות שלו שהוא פחות נגיש. 

לא מומלץ למי שעושה כל היום העברות או למי שכל היום קונה ומוכר בבורסה. אבל יכול להיות  שמישהו מחליט שהוא מוכן לקחת את כל היתרונות והוא, אין לו בעיה להעביר כל שנייה, ולהחזיר לארנק, שזה גם כרוך בעמלות בדרך כלל, תלוי באיזה מטבע. יש יותר ויש פחות.. וזה עולה כסף. הארנק הזה עולה בדרך כלל איזה 80 יורו, פחות או יותר. אם אתם מזמינים מחו”ל, אז יש לכם עוד איזה עמילות מכס וכו’. 

משלמים באשראי או בסוגי ארנקים דיגיטליים

אתה קונה חד פעמי, זה שלך. בנוגע לארנק נייר, מה היתרונות של ארנק נייר? רמת אבטחה יחסית טובה. למה יחסית? כי אם אנחנו לא מחוברים לרשת, אז אף אחד לא יכול לקחת באותו זמן. אבל אם אנחנו מחוברים לרשת ויש לנו איזה האקר שהתלבש לנו על המחשב, יכול להיות שהוא יבוא וייקח לנו את הקוד לפני שאנחנו לקחנו, שהוא ייקח את הכסף וייקח לנו את הביטקוין וייעלם. היתרונות הם שזה לא עולה כסף. החסרונות שזה לא כל כך נוח. יש לכם פתק בבית,  איפה תשימו את הפתק? ועכשיו אם מישהו מוצא, ברור שאם מישהו מוצא דבר כזה, הוא יחשוב,  יכול להיות שזה private key? בוא ננסה. אז זה קצת מסוכן. 

ארנק חומרה אם הוא אבד אי אפשר לפרוץ אליו, כי אין את הגישה אליו. הוא מוגן בקוד. כשאתה קונה את הארנק חומרה אתה מקיש קוד, רק אם יש לך את הקוד אתה יכול להיכנס אליו. החסרונות, לא כל כך נוח. למרות שדרך אגב כל ארנק שאתם תיקחו עדיף שתגבו את ה-.private key.

שם ומייל פה ונשלח לך מיני קורס ופרטים על סוגי ארנקים דיגיטליים, מתאים?

Main website contact form

סוגי ארנקים

 Ledger Nano זה סוג של ארנק חומרה. יש את ה- Trezor שזה גם ארנק חומרה. כל אחד יש לו פה את היתרונות והחסרונות שלו. אלה הכי מומלצים מן הסתם  לטווח רחוק והם עולים כסף. כל אחד והמחיר שלו. יש דירוגים של הדברים האלה. ארנקים, גם ארנקים על הדסקטופ, וגם ארנקים לטלפון נייד, צריך להבין רגע אם יש להם קוד פתוח או לא,  כי אם הם עם קוד פתוח אז אנחנו יודעים שלא יכולים לגנוב מאיתנו את המטבעות. ואם הם לא עם קוד פתוח יכול להיות שיגנבו מאיתנו את המטבעות כי אנחנו לא יודעים מה הם רשמו. אז יש כל מיני סוגי ארנקים דיגיטליים. במאמרים הבאים נדבר על השוואה של יתרונות וחסרונות, ונדבר על איזה ארנקים יש.  

באנר ללימודי מטבעות דיגיטליים

trezor ו-ledger nano  

בסופו של דבר, ארנק דיגיטלי של לדג’ר וטרזור נותנים לך אופציה שהיא די זהה. שניהם מאוד מאובטחים. אפשר להיכנס ולקרוא על כל אחד מהם. אנחנו נדבר עליהם בהרחבה במאמרים הבאים. אם אתם קונים עדיף  באריזה סגורה, לכו תדעו מה עשו לזה.

בסדרת המאמרים האחרונה דיברנו על מה זה ביטקוין? ולמה ביטקוין? ויתרונות וחסרונות, ודיברנו על הבלוקצ’יין ועל חוזים חכמים ועוד. ויש עוד הרבה לדבר עליו.

רוצים לדעת יותר? מתעניינים ביתרונות וחסרונות של ארנקים דיגיטליים וסוגי ארנקים דיגיטליים? בואו ללמוד  יותר בקורס מסחר במטבעות וירטואליים.

מקליקים, ממלאים פרטים ומתחילים מייד בקורס 100% אונליין!

כולל מבחנים ותרגולים. 

מוזמנים לבדוק יותר על קורס מסחר במטבעות וירטואליים

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

תמונת קופיה רושמת. כיתוב: מי מכבד מטבעות דיגיטליים

איפה אפשר לשלם בקריפטו

אחת השאלות לגבי מטבעות דיגיטליים היא אם הם רק להשקעה או שיש להם ערך במסחר? אז מי מכבד מטבעות דיגיטליים? מעסקים קטנים עד תאגידים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון