חדשות הקריפטו: כרטיס אשראי גם בביטקוין

שתי חברות אשראי אישרו לאחרונה לרכוש ביטקוין דרך כרטיס האשראי. האם זו הבעת אמון במטבע דווקא כשהוא יורד?
כרטיס אשראי גגם בקריפטו (מקס, ישראכרט, ביטקוין)

לאחרונה הודיעו חברות האשראי מקס וישרארכרט, כל אחת בנפרד,  כי יאפשרו לראשונה ללקוחותיהן לרכוש גם ביטקוין. מקס הודיעה שתשתף פעולה עם חברת הקריפטו Bits of Gold. השתיים ישיקו כרטיס אשראי בשם MaxBack Crypto. התשלום בו יהיה כמו בקאשבק הקיים בחברה, והכרטיס יצבור זכאות לביטקוין על בסיס 0.625% ממחזורי העסקאות שנעשים בכרטיס, כלומר החזר של ביטקוין לפי שיעור העסקאות. 

כמו כן מקס הודיעה שניתן יהיה לרכוש מטבעות דיגיטליים של ביטס אוף גולד בכל כרטיס אשראי ישראלי וכך לחסוך את דמי ההמרה הגבוהים שבסליקה בחו”ל.

שם ומייל פה ונשלח לך מיני קורס ופרטים, מתאים?

Main website contact form

גם ישראכרט משתפת פעולה עם הוריזון (51%) השייכת לבית ההשקעות אלטשולר שחם. ישראכרט תאפשר רכישה של ביטקוין דרך אלטשולר באמצעות תשלום אשראי. בית ההשקעות אלטשולר כבר מאשר לרכוש דרכו מטבעות דיגיטליים בהתאם לתקנות ולמיסוי.

לאחרונה מטבעות הקריפטו מדשדשים ועולה שוב השאלה האם מדובר בבועה או בשינוי מגמה לפני תיקון.

כמובן זו לא פעם ראשונה שהביטקוין מתרסק, ב-2018 הוא ירד ב-40%, וב-2020 ובתחילת 2021 הגיע לשיאים חדשים. הפעם אומנם הצניחה גבוהה יותר, כ-60%, אבל גם יש יותר מגוון של מטבעות דיגיטליים ולא כולם יורדים.

ובכל זאת צריך לדעת לזהות את המגמות.

לטעמנו, האמון של חברות האשראי וכן של בית ההשקעות בביטקוין הוא סימן טוב, שלא מדובר רק בדבר חולף אלא באפיק השקעה משמעותי לצד השקעות אחרות.

רוצים לדעת לזהות מגמות? לברר מתי כדאי להיכנס ומתי כדאי לצאת? מוזמנים להירשם ללימודי הקריפטו שלנו ובכלל, אם אתם מחפשים ארנק דיגיטלי, יש לכם אותם פה.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

תמונת קופיה רושמת. כיתוב: מי מכבד מטבעות דיגיטליים

איפה אפשר לשלם בקריפטו

אחת השאלות לגבי מטבעות דיגיטליים היא אם הם רק להשקעה או שיש להם ערך במסחר? אז מי מכבד מטבעות דיגיטליים? מעסקים קטנים עד תאגידים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון