קורס ניתוח טכני | לימודי ניתוח טכני וקריאת גרפים – מה זה? מכללת אפיק 2024

קורס ניתוח טכני? מה לומדים במסגרת לימודי ניתוח טכני? וגם על תבניות, ניתוח גרפים, שיטות מסחר ועוד מושגים שחייבים להכיר
לימודי ניתוח טכני על לוח. כיתוב: קורס ניתוח טכני, לימודי ניתוח טכני

קורס ניתוח טכני , לימודי ניתוח טכני - מה לומדים?

במסגרת קורס ניתוח טכני, לימודי ניתוח טכני וקריאת גרפים של מכללת אפיק, תלמדו כיצד לבצע אנליזה כלכלית משוכללת ולהיות מנתחים טכניים מקצועיים. בקורס לומדים לשלוט בכל הפונקציות הנדרשות ולבצע ניתוח של הנתונים בצורה מקצועית עבור המשקיעים.

ניתוח טכני זוהי שיטה לנתח מגמות וערכים של נכסים פיננסיים דוגמת מניות, סחורות, מט”ח, מטבעות דיגיטליים ועוד. ניתן ללמוד את הקורס במסגרת רחבה של  קורס שוק ההון.

את הניתוח הטכני ניתן לבצע ברמת נכס ספציפי או על קבוצה של נכסים כאשר הם מאותו הסוג.

הכלים בהם משתמשים מנתחים טכניים  הם כלים סטטיסטיים והמידע המנותח מבוסס על נתונים היסטוריים של אותם נכסים. כדוגמת, מחירים מתנדים ומחזורי מסחר.

המנתח מתווה את מחיריהם על גבי גרפים. באמצעותם ניתן לחזות תנועות עתידיות של השוק.

כך המנתח יכול לזהות כיווני מסחר, נקודות כניסה ויציאות מומלצות יעדי מחירים ועוד. (לקריאה נוספת על ניתוח טכני ומטבעות דיגיטליים)

ניתוח טכני של גרפים מאפשר לתת למשקיע תמונה נוחה וברורה, לאפשר לו לבחור בין חלופות ההשקעה השונות, להבין את המגמות ולצמצם אפשרויות להפסדים.

הניתוח מתעלם מנתוני דוחות כספיים, שערי ריבית והמלצות האנליסטים. הכל מגולם בגרפים ובנתונים הסטטיסטיים.

מה לומדים במסגרת קורס ניתוח טכני, לימודי ניתוח טכני וקריאת גרפים?

הקורס  מאפשר למשקיע להבין כיצד ניתן לסייע למשקיע לקבל החלטה אם לרכוש מניה מסויימת בזמן נתון או דווקא למכור אותה ברווח ולהימנע מהפסדים.

קורס ניתוח טכני קריפטו עוסק בהבנה של המסחר במטבעות דיגיטליים. כולל רמת התנגדות, קווי מגמה ועוד. באמצעות איפיון מגמות של עלייה וירידה, הסטודנטים יכולים לבסס את ההחלטה אם לקנות או למכור מטבעות דיגיטליים בנקודת זמן מסוימת.

קורס ניתוח גרפים מאפשר לקרוא את כל סוגי הגרפים הקיימים באופן מקצועי, ללמוד על צבעי הגרפים ולהבין מתי קיימת מגמת עליה ומתי קיימת מגמת ירידה. לדוגמא, ניתוח גרפים קריפטו יאפשר לבצע ניתוח של קווי תמיכה וקווי התנגדות ולהבין את הקשר בינם לבין מחיר המטבעות.

ניתוח טכני מושגים

במהלך הקורס המקיף לומדים הסטודנטים מושגים מעולם ההשקעות והניתוח הטכני. מתחילים במושגי יסוד כדוגמת נרות יפניים, תבניות, מתנדים, ממוצעים וממשיכים במונחים מתקדמים יותר כדוגמת רמות תמיכה, פריצה, שבירה, גאפ, התנגדות ועוד.

 ניתוח טכני תבניות

  ישנם הרבה כלים לזהות מגמות בניתוח טכני של נכסים פיננסיים. בינהם יש גם את התבניות אשר נקראות גם תצורות גרף והן מתחלקות לשתיים:

תבנית המשך – תבנית שאחריה ניתן לראות את המשך המגמה של הנכס הפיננסי באותו אופן. כלומר, יציאה מתבנית הנמצאת בעלייה תסמן המשך מגמת עליה.

תבנית היפוך – תבנית שאחריה משתנה המגמה של הנכס הפיננסי. כלומר, יציאה מתבנית המראה על מגמת עליה תסמן מעבר למגמת ירידה ולהפך.

הסטודנטים לומדים להשתמש בתבניות אלו ובתבניות נוספות לצורך קביעת יעדים עבור המגמות של הנכסים השונים, לאפיין שינויים במגמה ולציין את מיקום הסטופ לוס.

Main website contact form

 שיטות מסחר בניתוח טכני.

במהלך הקורס לומדי הסטודנטים שיטת מסחר שונות, בהן:

שיטת הממוצעים – בשיטה של ממוצע אחד הסוחר יכול להבין מה קורה בביצוע ממוצעים ארוכים וקצרים. בנוסף לכך, מתווספת שיטת מסחר נפוצה יותר באמצעות שני ממוצעים המנצלים את מלוא המהלך. במצב זה לומד הסטודנט לבצע מעקב מינימלי. 

קו מגמה – אחת השיטות שהנפוצות בהן הסטודנט לומד לזהות נכס שנסחר על קו מגמה מדויק החובר לנכס סמוך לו.

במקרה זה צריך לדעת מתי לפעול ולבצע סטופ לוס.

שפלים עולים – השיטה הזו מחדדת את המיומנות הטכנית של הסטודנט בכך שהיא מלמדת אותו לזהות מגמה חיובית באמצעות שיאים ושפלים.

שיטת אחוזים – שיטה טכנית נוספת קלה לתפעול ומתאפשרת במקרים שבהם הנכס לא תנודתי.

בשנים האחרונות ניתוח טכני הפך לשיטת ניתוח פופולרית והשימוש בו הולך ומתרחב. בשל כך גוברת הדרישה למנתחים מקצועיים בעלי ידע מקיף והכשרה מתאימה. 

באמצעות קורס ניתוח טכני מקיף של מכללת אפיק לומדים הסטודנטים להיות מנתחים טכניים הבקיאים בקריאת גרפים, ניתוחים סטטיסטיים וחיזוי נכון של מגמות בנכסים פיננסיים שונים.

הקורס מיועד לבעלי רקע במסחר בבורסה ובהשקעות המעוניינים לקחת את הידע שלהם כמה צעדים קדימה ולרכוש מקצוע אטרקטיבי ומרתק. הקורס נערך און ליין וכולל הדמיות, מבחנים ותרגולים לשיפור המיומנות הנדרשת. מעוניינים להירשם? אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם ואנו ניצור עמכם קשר.

Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

Main website contact form