מרכז ייעוץ והרשמה 1-700-700-741

איציק יצחקי, סטודנט מצטיין חורף 23

איציק יצחקי הוא כתב נדל"ן שרצה לקחת את התחום צעד אחד קדימה. הוא עמד ביעד שהצבנו לו, עשר בחינות בתוך פחות משנה. את כולן עבר בהצלחה
איציק יצחקי, סטודנט מצטיין

איציק יצחקי הוא  עיתונאי ותיק, מגיש רדיו וטלוויזיה וכתב לענייני נדל”ן וכלכלה, בוגר תואר ראשון בתחום הכלכלה ותואר שני במשפטים לכלכלנים מאוניברסיטת בר אילן. אחרי שני תארים והוצאת רישיון לתיווך במקרקעין, הוא החל ללמוד באפיק שמאות מקרקעין במסלול האונליין בשנה שעברה, שמנו לו יעד: עשר בחינות מוקדמות תוך פחות משנה. הוא עבר את כולן בהצלחה. בין היתר קיבל 90 בקורס כלכלה עירונית, הרחק מהממוצע הארצי שעומד על 61.

למה התחלת ללמוד שמאות מקרקעין?

“הרגשתי שאני לא מנצל את הידע שצברתי בתחום הנדל”ן. מגיל קטן הייתי פריק של נדל”ן, חי את הרחוב, מנסה להבין מה משפיע על המחירים בשוק, שואל שאלות. בהתחלה חשבתי לעסוק בתיווך. למדתי יומיים לבחינה ועברתי אותה בהצלחה. אבל זה לא אתגר אותי. רציתי להרחיב אופקים והבנתי שכדי להפוך למומחה, אני חייב לעבור מהמאקרו למיקרו, תרתי משמע. אחרי תחקיר קצר, הגעתי למסקנה: אני חייב ללמוד שמאות. במכללה קראו לזה ‘דוקטור לנדל”ן’. אחרי שבוע, כבר נרשמתי”.

מה אתה חושב על הלימודים עד כה? אילו תכנים בעיקר מעניינים אותך?

“התחום המשפטי מאתגר. הבאתי איתי ניסיון מהתואר השני. הוא לא התמקד כמעט בנדל”ן, ולכן בחרתי שהסמינריון שלי יעסוק בכינוס נכסים והרמת מסך. הקורסים בדיני תכנון ובנייה, דינים ומיסוי פרקטיים מאוד, הקורס בכלכלה עירונית מלמד אותך להסתכל על המרקם העירוני בדרך שונה. מכל קורס אתה לומד משהו, מהנדסת בניין אתה לוקח כלים חשובים להמשך החיים וכבר לא מסתכל על בתים באותה צורה שבה הסתכלת קודם. במדידה ומיפוי אתה מבין כמה לתחום המדידה יש חשיבות גבוהה במסגרת התכנון העירוני”.

למה בחרת ללמוד באפיק?

“התעניינתי גם במוסד לימודים אחר, פערי המחירים היו גבוהים מאוד. שאלתי את עצמי האם המחיר יכול להשפיע. אז לקחתי שיעור ניסיון, התחברתי מאוד למרצה, והבנתי שבמבחן עלות-תועלת, אתה מקבל את המקסימום. בסוף, זה תלוי גם במרצים, אבל בעיקר בסטודנט. אחרי שהבנתי שהמרצים טובים, חובת ההוכחה עברה אליי”. 

איך מכללת אפיק עזרה לך להגיע לתוצאות?

“השילוב בין הלימודים לשיחות על פרקטיקה עוזרים מאוד. איכות המרצים מתווספת למענה שאתה מקבל ברמה היומית. זה עוזר לך להתאקלם מהר. גם כשאתה לא נמצא שם, אתה מרגיש בבית”. 

מה הרושם שלך מהמרצים?

“אין ספק – כל מרצה מומחה בתחומו ונוגע בתחום שרלוונטי אליו. אין לי ספק – אפיק בחרה אותם בפינצטה”.

מה היית ממליץ לחברים שלך על אפיק?

“גם אם אתם לא רוצים להיות שמאים – רוצו ללמוד”.

בין אם הגעתם מתחום הנדל”ן ובין אם לא, אתם מוזמנים לנסות את הלימודים שלנו בלימודי שמאות מקרקעיןקורס נדל”ן ועוד. מוזמנים להשאיר לנו פרטים בטופס או להתקשר   1-700-700-741.

שיתוף

שלחו לנו הודעה

טופס ראשי
הסכמה לתקנון

פוסטים נוספים

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון