מי המועמדים לראשות לשכת שמאי המקרקעין 2023 (הרשימה הלא סופית)

סער פלד, דליה עסיס ונחמה בוגין הם המועמדים לראשות לשכת שמאי המקרקעין 2022. מה הרקע של כל אחד, מה עושה לשכת שמאי המקרקעין ועוד
המועמדים לראשות לשכת שמאי המקרקעין: סער פלד, דליה עסיס ונחמה בוגין

במאמר זה נענה על השאלה מי המועמדים לראשות לשכת שמאי המקרקעין 2022. בחודשים הקרובים צפויות להיערך הבחירות לראשות לשכת שמאי המקרקעין. ראש הלשכה הנבחר יחליף את חיים מסילתי, שנבחר לקדנציה שנייה לפני כשנתיים ובתפקיד כשש שנים. אז מי המועמדים לראשות לשכת המקרקעין ומה הם נותנים?

נכון לכתיבת שורות אלו הכריזו על מועמדותם שלושה מועמדים: נחמה בוגין, סער פלד ודליה עסיס. הלשכה עדיין לא פרסמה את הרשימה המלאה, ונעדכן כשתפרסם. בכל מקרה מה אנחנו יודעים על המועמדים לראשות לשכת שמאי המקרקעין?

באנר ללימודי נדלן

נחמה בוגין

אחת המועמדים לראשות לשכת שמאי המקרקעין היא נחמה בוגין.  בוגין היא בעלת המשרד נחמ0ה בוגין בע”מ העוסק בשמאות מקרקעין, ייצוג, ייעוץ וליויי בייזום נדל”ן. המשרד עוסק בהתחדשות עירונית, תכנון והפקעה,  בייצוג מול רמ”י, חקלאות ועוד. בין לקוחות המשרד בנקים, חברת נמלי ישראל, האוניברסיטה העברית, טיב טעם ועוד.  

היא עוסקת במקצוע כ-30 שנה.  מתפקידיה הקודמים: חברה בוועד המרכזי של לשכת שמאי המקרקעין בישראל וחברה בוועדות חקיקה והשתלמויות. כמו כן עסקה כמרצה בתחום, בוררת ועדה מומחה.

סער פלד

עוד מן המועמדים לראשות לשכת שמאי המקרקעין הוא סער פלד. פלד הוא סגן יו”ר לשכת שמאי המקרקעין כיום. הוא בתפקיד זה כשלוש שנים. הוא הבעלים של המשרד סער פלד שמאות מקרקעין, המתמחה בין היתר בהערכת נכסים, דוחות אפס והיטלי השבחה. 

כמו כן יש לו תואר ראשון בכלכלה וניהול.  עוד מתפקידיו בלשכה: חבר ועד שש שנים. תפקידים נוספים: יו”ר ועדת הקורסים, יו”ר ועדת האתיקה ונציג הלשכה בלהב (ארגון העסקים הקטנים והבינוניים בישראל).

דליה עסיס

אחרונת המועמדים לראשות לשכת שמאי מקרקעין היא דליה עסיס  עסיס היא שמאית מקרקעין  ומתכננת ערים בעלת תואר שני מהטכניון, מרצה בבר אילן וחברת ועדת לשכת המקרקעין. כמו כן שימשה כיו”ר ועדת השתלמויות בלשכת השמאים,יו”ר ועדת בנקים ומשכנתאות בלשכה, יו”ר פורום נשים בלשכת השמאים וכן שימשה כעורכת רבעון לשכת שמאי מקרקעין ישראל.*

שם ומייל פה ונשלח לך את כל מה שצריך לדעת על
לימודי שמאות מקרקעין

Main website contact form

מה עושה לשכת שמאי המקרקעין

לשכת שמאי המקרקעין בישראל היא הארגון היציג של שמאי המקרקעין בישראל, ומאגדת נכון לכתיבת שורות אלו למעלה מ-1,200 שמאיות ושמאי מקרקעין. הלשכה מורכבת מנציגים בארגונים ובוועדות דוגמת התאחדות בוני הארץ – התאחדות הקבלנים, התאחדות האדריכלים, לשכת עורכי הדין ועוד. כמו כן יש גם נציגי סטודנטים בלשכה.

בשנים האחרונות לשכת שמאי המקרקעין הפכה לשחקן בעל חשיבות בענף הנדל”ן ופעלה מול גורמים שונים. לאחרונה יצאה הלשכה בבקשה להסדיר את תחום מחשבוני הערכות השווי דוגמת אתר יד 2 וכן לגבי הערכות שווי של מתווכים.

לשכת שמאי המקרקעין וסטודנטים

הלשכה עושה גם פעולות עבור הסטודנטים, דוגמת מפגשים עם הסטודנטים לגבי תוצאות המבחנים של מועצת שמאי המקרקעין. עוד היא עורכת מפגשים לפני בחינות. אנחנו במכללת אפיק מאמינים בשיתופי פעולה שונים עם הגופים השונים העוסקים בייצוג של הסטודנטים, המתמחים ושמאי המקרקעין המתחילים דוגמת לשכת שמאי המקרקעין, הארגון לקידום והעשרת שמאים,  איגוד השמאים ועוד.

אם אתם מעוניינים להבין טוב יותר את עולם שמאות המקרקעין, מי הכוחות הפועלים בשוק וכיצד שמאי המקרקעין עובדים, מוזמנים לפנות אלינו למסלול לימודי שמאות מקרקעין, השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

פוסטים נוספים

קורס פרקטיקום מכללת אפיק. המרצה שלומי חכמוב ושמאי המקרקעין ארז כהן

קורס פרקטיקום שמאות מקרקעין 2024

קורס פרקטיקום נועד להכשיר את שמאי העתיד בפן המעשי ולשפר את סיכוייהם להתקבל להתמחות במשרדים. מה לומדים בקורס? כמה זמן הוא נמשך? וכמה זה עולה?

שלחו לנו הודעה

Main website contact form
חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון