השקעות נדלן בארהב – 3 היתרונות והאם כדאי להשקיע בנדל”ן ארה”ב ?

השקעות נדלן בארהב - 3 יתרונות ומה כדאי להשקיע בנדל"ן ארה"ב - כבר שנים שהשקעות נדלן בארה"ב נמצאות בעלייה אדירה. מה הופך את ארה"ב לאחד מהמקומות האידיאליים להשקעות נדל"ן? אלו כמה דברים שכדאי לדעת על השקעות נדלן בארהב
ארצות הברית. כיתוב: השקעות נדלן בארהב

אם שאלתם את עצמכם האם כדאי להשקיע בנדלן בארהב, הגעתם למקום הנכון. יש כמה יתרונות מובהקים בהשקעה בנדלן ארהב, נסקור פה את חלקם.

3 יתרונות בולטים :

  1. השקעות קטנות – השקעה בסכומי כסף יחסית נמוכים.
  2. מיסוי – מיסוי המקרקעין ברור ונוח בחול.
  3. תשואה עודפת על השוק בישראל – התשואות בחול גבוהות הרבה יותר מבארץ.

כבר שנים שהשקעות נדלן בארה”ב נמצאות בעלייה אדירה. מה הופך את ארה”ב לאחד מהמקומות האידיאליים להשקעות נדל”ן? אלו כמה דברים שכדאי לדעת על השקעות נדלן בארהב (ארצות הברית).

משקיעים ותיקים רבים כבר לומדים שהשוק הישראלי אמנם מציע לא מעט הזדמנויות להשקעות נדל”ן, אבל כדי להפיק רווחים משמעותיים, חייבים להקדיש תשומת לב גם מעבר לים. השקעות נדלן בארהב נחשבות כבר זמן רב לאפיק אטרקטיבי מאוד. למה זה בעצם קורה ואיך נוכל למצות את המיטב מהשקעה כזו? אלו כמה מהסיבות העיקריות שגורמות לכל המשקיעים לפזול אל ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

השקעות נדלן בארה”ב מציעות תשואות גבוהות במיוחד

כל עוד ייבחר סוג הנכס הנכון, יש הרבה דרכים להשיג תשואות מעולות על השקעות בארה”ב ולמצוא החזר טוב על ההשקעה שלך. כולנו יודעים שנדל”ן הוא אחד מאפיקי ההשקעה היציבים והמשתלמים כיום (והסיבה לכך היא פשוטה – ערך הנדל”ן בדרך כלל משתפר ככל שהזמן חולף. מחירי נדלן בארצות הברית נמצאים כבר תקופה ארוכה בעלייה דרמטית.

 ולכן, השקעות נדלן בארהב מבטיחות לנו עלייה מתונה ויפה בתשואות ככל שהזמן יחלוף. היציבות הפוליטית במדינה היא גם סיבה נוספת לכך שאנשים מתוך המדינה ומחוצה לה רוצים להשקיע בה.

כמובן שיש לקחת בחשבון את עניין המיסוי לישראלים בהשקעות נדלן בארהב.

כלכלה יציבה הפותחת שלל הזדמנויות 

כלכלת ארצות הברית מתפקדת היטב ושומרת על יציבות כבר מספר שנים. שיעורי האבטלה נמוכים, חלה פריחה אדירה במגוון רחב של תחומי תעשייה ומדובר בכר פורה במיוחד ליזמות. זהו אקלים מושלם  להשקעות מניבות ומשתלמות. אם נוסיף לכך את העובדה שארנונה בארצות הברית זמינה בשיעורים נמוכים מאוד ביעדי השקעה רבים . אין ספק שכשזה מגיע לבחירה באפיק השקעה, נדל”ן בארה”ב הוא אחת מהאפשרויות הטובות ביותר שנוכל לבחור בהן.

פרויקטים חדשים נבנים ללא הפסקה

ישנם מספר יעדים אטרקטיביים בארה”ב הנחשבים כיום למעוזי השקעות נדל”ן מהנחשקים בעולם – מוזמנים לקרוא עוד על השקעות נדלן בארהב ועל השקעות נדלן בקליבלנד אוהיו, השקעות נדלן בפלורידה ועוד 

. אחת הסיבות לכך היא שמגמת הבנייה בארה”ב נמצאת בתנופה וההיצע למשקיעים גדול מאוד. יש לנו הזדמנויות להשקיע בפרויקטים חדשים המציעים נכסים יוקרתיים עם תשואה גבוהה. 

שפע פתרונות מימון להשקעות נדלן בארה”ב

גם זרים נהנים בארה”ב מתוכניות הלוואות נוחות ומשתלמות. הלוואות אלו זמינות כיום גם לכיסוי עלויות הרכישה וגם להטבת הנכס. אף שבנקים רבים ברחבי העולם יכולים להיות זהירים מאוד כשזה מגיע להשקעות זרות, ישנם בארה”ב בנקים רבים שמתמחים בהשקעות זרות ואפילו מעודדים אותן. מה שמוביל אותנו לעניין הבא.

אחד מהיעדים הידידותיים ביותר למשקיעים זרים

זוהי לא רק הארנונה בארצות הברית שמושכת כל כך הרבה משקיעים. אחת הסיבות לפופולריות של תחום הנדל”ן בארה”ב היא פתיחותו להשקעות זרות. משקיעים מכל העולם נוהרים כיום למדינה. אמנם ישנן תקנות מסוימות שעל משקיעים זרים לפעול לפיהן, כמו הגבלות על רכישת נכסים בסמוך למתקנים ביטחוניים רגישים, אך בסך הכול, שוק הנכסים בארצות הברית מציע אפשרויות רבות למשקיעים זרים.

אין כל צורך באזרחות או תעודת תושבות כדי להיכנס לשוק הזה. העובדה הזו מהווה יתרון עצום למשקיעים זרים שרוצים לנצל את פוטנציאל ההשקעה שמציע שוק הנדל”ן בארה”ב. עכשיו, כשמחירי נדלן בארצות הברית עדיין לא הגיעו לשיאם, מדובר בחדשות טובות מאוד למשקיעים חדשים.

לנהל את הנכס ברמה הגבוהה ביותר

שוק ניהול הנכסים בארה”ב משגשג – ולא סתם. מומחי נדל”ן רבים מזהים את מגמת ההשקעות האדירה ומציעים מגוון רחב של שירותים שיאפשרו לנהל את הנכס גם מרחוק. מהתנהלות שוטפת מול דיירים ועד אחזקת הנכס, חברות ניהול נכסים מאפשרות לך להתגבר על מחסומי שפה ותרבות וליהנות מהביטחון שהנכס שלך ממשיך להניב עבורך תוצאות מיטביות. 

כיום יותר מתמיד קל לקבל כלים להשקעה חכמה

אחד מהגורמים המרכזיים לרתיעה של משקיעים מסוימים מהשוק האמריקאי, הוא אי ההיכרות עם השוק הזר. החדשות הטובות הן שזה כבר מזמן לא שיקול שצריך לעצור אותנו. ישנם שלל מומחים שיכולים לסייע לך להכיר מקרוב את השוק, לזהות את כל העקרונות שיאפשרו לך לקבל בחירה מושכלת ולסייע לך בתכנון פיננסי של ההשקעה כולה. 

מכללת אפיק מציעה כבר מעל עשור מגוון עשיר של קורסים לקהל הרחב בתחום הנדל”ן, כולל השקעות נדלן בארהב. מומחי נדל”ן בעלי שנים של ניסיון בשוק, מלווים אותך לכל אורך המסלול ומאפשרים לך לרכוש כלים יקרי ערך להשקעה בנכסים בארה”ב. רוצה ללמוד עוד על כל ההזדמנויות שמחכות לך איתנו? ניתן להשאיר פרטים עוד היום ונחזור אליך עם כל המידע על קורס השקעות נדלן בארהב.

אגב, אם מעניין אתכם יזמות נדלן בישראל, יש לנו את קורס יזמות נדלן פה >>

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

השקעות נדלן בפלורידה – 3 יתרונות והאם כדאי להשקיע בנדל”ן בפלורידה? מכללת אפיק

השקעות נדלן בפלורידה – 3 יתרונות והאם כדאי להשקיע בנדל”ן בפלורידה? כבר שנים שהשקעות נדלן בארה”ב נמצאות בעלייה אדירה. מה הופך את ארה”ב לאחד מהמקומות האידיאליים להשקעות נדל”ן? הנה כמה דברים שחובה להכיר לפני שמשקיעים בפלורידה בארה”ב

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון

שנעזור לך למצוא את העסקה הבאה בארה״ב?

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון