איפה כדאי להשקיע בנדלן בארהב? 3 מקומות מומלצים – מכללת אפיק

איפה כדאי להשקיע בנדלן בארהב? ממשבר הקורונה ועד למלחמה באוקראינה - המגמות החדשות במחירי הדיור בארה"ב פותחות הזדמנויות חדשות למשקיעים. 3 מקומות מומלצים
דגל ארצות הברית. איפה כדאי להשקיע בנדלן בארהב

ממשבר הקורונה ועד למלחמה באוקראינה – המגמות החדשות במחירי הדיור בארה”ב פותחות הזדמנויות חדשות למשקיעים. אז איפה כדאי להשקיע בנדלן בארהב, ארצות הברית? אלו כמה מיקומים שכדאי לשקול.

במאמר הזה נדבר על השקעות נדלן בארהב.

אחרי שנים של קיפאון ומשבר, נראה היה שהשוק האמריקאי החל להראות סימני התאוששות מהתפוצצות בועת המשכנתאות. מגפת הקורונה טרפה במובנים רבים את הקלפים מחדש. כשזה מגיע למשקיעי הנדלן אמנם נראה שהעסקים טובים מהרגיל. למעשה, בשנתיים האחרונות נרשמה עלייה של מעל טריליון דולר בשווי אחזקות ההון של בעלי הנכסים בארה”ב.

מחירי הדירות בארה”ב בעלייה מתמדת, וזה גם אם לוקחים את מיסוי הנדלן בארהב, אך על פי תחזיות – עדיין לא הגיעו לשיאם. כעת יותר מתמיד, זוהי הזדמנות פז להשקעה. כאן, נראה איפה כדאי להשקיע בנדלן בארהב.

אגב, הכל נלמד אצלנו בקורס השקעות נדלן ארהב .

איפה כדאי להשקיע בנדלן בארהב? באוסטין, טקסס – בגלל הביקוש

אין ספק שכשאנו מדברים על סיכונים בהשקעות נדלן ארה”ב מביאה עמה לא מעט אתגרים. המרחק הגיאורפי, הרגולציה והאתגרים בפתרונות המימון  יכולים להפוך עסקה אטרקטיבית למסובכת משחשבנו. 

עם זאת, ישנם כמה מיקומים שמעניקים תנאים התחלתיים כה טובים, כמו שיש בבתים למכירה בפלורידה ומיאמי, שקשה להתעלם מהם. במובנים רבים, אוסטין מציעה כל מה שמשקיעי נדלן רק יכולים לחלום עליו – ביקוש הולך וגדל, היצע נמוך, מחירים מאמירים ושוק עבודה משגשג. כל אלו יחד מרכיבים את המתכון המושלם לנכס מניב. 

העיר מציעה הקלות מס נרחבות לחברות מובילות בתעשיות שקבעו בה את מושבן כמו אפל, טסלה וסמסונג – מה שמושך משפחות רבות בעלות פוטנציאל הכנסה גבוה המחפשות אחר הזדמנויות קריירה חדשות.

איפה כדאי להשקיע בנדלן בארהב? בצפון קרוליינה – בגלל המחקר וההייטק

כשזה מגיע לנכסים להשכרה, מחוזות ראלי ודורהאם בצפון קרוליינה נחשבים כיום ליעדים המובילים להשקעות נדלן בארה”ב. לאלו מאיתנו שמחפשים בתים למכירה בארצות הברית יד שנייה להשכרה, ממתין אזור הניחן בטווח רחב של מכוני מחקר, וחברות פיתוח, מה שהופך את האזור לאחד ממעוזי ההייטק החדשים. בעוד שברוב ארה”ב שיעור השוכרים עומד על כשליש, במחוזות דורהאם וראלי עומד שיעור זה על 52% ו-43% בהתאמה. זאת הודות לריכוז הסטודנטים והזוגות הצעירים הגבוה.

לאס וגאס נבאדה – בגלל הפטור ממיסוי

אין ספק שמדובר בפריט מפתיע ברשימה שלנו. אחרי הכול, רובנו כמשקיעים המחפשים אחר הזדמנויות רכישת דירה בארה”ב לא נעלה על דעתנו נכסים בלאס וגאס. עם זאת, לא מעט מים עברו בנהר בעיר האורות שבלב המדבר. 

השוק של לאס וגאס ניחן בתנודות רבות בשנים האחרונות וספג מכה אדירה במהלך משבר הנדלן. מצד שני, ההתאוששות שלו הייתה מטאורית הודות ליוקר המחיה הנמוך, הפטור ממיסוי והאקלים העסקי המגוון ורחב ההיקף. תנאים אלו אפשרו למשקיעים רבים להיכנס לשוק הזה באופן כמעט טבעי. אין ספק שאלו בדיוק התנאים שאנו מחפשים כדי להפוך השקעת נדלן לכדאית בנוסף, לאס וגאס חווה גידול אוכלוסייה חסר תקדים. על פי המפקד האחרון, אוכלוסייתה גדלה ב-14.53% מאז 2010. מעבר לתעשיות האירוח והתיירות המאפיינות את העיר, התפתחו בשנים האחרונות מקומות עבודה יוקרתיים בתחום ההייטק והבריאות המושכים דיירים רבים בעלי יכולת. 

משמעות הדבר שגם אלו מאיתנו שאינם מעוניינים בנדלן מסחרי, יכולים למצוא לא מעט הזדמנויות להשקעה בלאס וגאס.

שנעזור לכם למצוא את ההשקעה הבאה שלכם בארהב? קליק פה >>>

אטלנטה, ג’ורג’יה – בגלל התרבות

אטלנטה היא אחד המקומות הפופולריים ביותר להשקעות זרות בנדלן בארה”ב כיום. זוהי העיר המאוכלסת ביותר בג’ורג’יה הממוקמת במחוז התשיעי בגודלו במדינה. לעיר כלכלה משגשגת וביתם של כמה חברות ועסקים המובילים בתחומם. בנוסף, אטלנטה היא ביתם של אטרקציות תרבותיות רבות, מה שהופך אותה ליעד אטרקטיבי לתיירים.

הגידול בשיעור התעסוקה באטלנטה עומד כיום על 4.99% וגבוה ב-10% מהממוצע הארצי. בנוסף, שיעור האבטלה הוא 2.2% ונמוך ב-43% מהממוצע הארצי. לצד הגידול האדיר באוכלוסייה באטלנטה, המהיר בכמעט 130% יותר מהממוצע בארה”ב, קם כאן לנגד עינינו שוק בו הביקוש הולך לעלות באופן ניכר ומתאפיין באוכלוסייה חזקה. זהו כר פורה לעליות משמעותיות במחירי הנדלן. לכן, מדובר בזמן האידיאלי לבצע השקעה באזור וליהנות מכל המגמות הצפויות בנכסי המקרקעין שם בשנים הקרובות.

כל הכלים להשקעת נדלן מושכלת

תמיד רצית לדעת איך לקנות דירה וללמוד על השקעות נדלן בארהב  שיניבו לך תשואה משתלמת? אבל לא ידעת איפה כדאי להשקיע בנדלן בארהב? 

מכללת אפיק מציעה מגוון רחב של תוכניות הכשרה בעולם הנדלן שיעניקו לך כלים חשובים מאין כמותם לכל השקעה. במשך מעל 14 שנים, אנו מעמידים לרשות תלמידינו מורים המביאים עמם שנים רבות של ניסיון בתחום ותוכניות לימוד מרתקות במסגרת מקוונת נוחה וגמישה. רוצה ללמוד עוד? נשמח להעניק לך את כל המידע הנדרש כדי להתחיל להעשיר את הידע שלך בעולם הנדלן. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו כעת ולקבל את כל הפרטים על העסקה הבאה שלך בארהב.

Main website contact form

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

השקעות נדלן בפלורידה – 3 יתרונות והאם כדאי להשקיע בנדל”ן בפלורידה? מכללת אפיק

השקעות נדלן בפלורידה – 3 יתרונות והאם כדאי להשקיע בנדל”ן בפלורידה? כבר שנים שהשקעות נדלן בארה”ב נמצאות בעלייה אדירה. מה הופך את ארה”ב לאחד מהמקומות האידיאליים להשקעות נדל”ן? הנה כמה דברים שחובה להכיר לפני שמשקיעים בפלורידה בארה”ב

ארצות הברית. כיתוב: השקעות נדלן בארהב

השקעות נדלן בארהב – 3 היתרונות והאם כדאי להשקיע בנדל”ן ארה”ב ?

השקעות נדלן בארהב – 3 יתרונות ומה כדאי להשקיע בנדל”ן ארה”ב – כבר שנים שהשקעות נדלן בארה”ב נמצאות בעלייה אדירה. מה הופך את ארה”ב לאחד מהמקומות האידיאליים להשקעות נדל”ן? אלו כמה דברים שכדאי לדעת על השקעות נדלן בארהב

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון

שנעזור לך למצוא את העסקה הבאה בארה״ב?

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון