וול סטריט ננעלה בעליות: נאסד"ק זינק ב-1.6%, S&P 500 עלה ב-1.1%
המדדים המובילים בוול סטריט ננעלו ביום רביעי בעליות משמעותיות, על רקע המשך הפסקת האש בין ארה"ב לאיראן והתרחבות האופטימיות בשווקים.


האזנה לכתבה:


נאסד"ק זינק 1.6% ושבר שיא במהלך יום המסחר. S&P 500 הוסיף 1.1% לערכו – מדד שסיים את השבוע שעבר במחיקה מלאה של כל הירידות שנרשמו בעת המלחמה עם איראן. דאו ג'ונס עלה 0.7%.
הרקע לעליות
שני גורמים מרכזיים הניעו את השווקים. אתמול הודיע טראמפ על הארכת הפסקת האש עם איראן, ואחריו הודיע הבית הלבן היום כי ההפסקה תוארך עד יום ראשון. שני ההודעות יחד יצרו תחושת ביטחון בשווקים שהפחיתה את פרמיית הסיכון הגיאופוליטי.
המשיכו לקרוא בנושא וולסטריט
ה-FDA שינה כיוון – ומניית יוניקיור מזנקת ביותר מ-70%
וורש מאותת על פד חדש: פחות דיבורים, פחות הורדות ריבית
OpenAI ואנתרופיק לקראת הנפקה – ובמקביל עשויות להוזיל משמעותית את מחיר ה-AI
המניה שזינקה 2,400% – וכנראה עוד לא סיימה
הבולטים ביום
| מניה | שינוי |
|---|---|
| מיקרון | 8.5%+ |
| בוסטון סיינטיפיק | 9.0%+ |
| AMD | 6.7%+ |
| בואינג | 5.5%+ |
| אורקל | 3.5%+ |
| אדובי | 3.5%+ |
| אפל | 2.6%+ |
הבהרה: המידע בכתבה מובא לצורכי ידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ השקעות, שיווק השקעות או המלצה לפעולה.



הקריירה החדשה שלך מעבר לפינה!





































