השוק בארצות הברית בטירוף, ה S&P הולך לעלות לפחות ב 4%

בבלומברג צופים עלייה של לפחות 4% במדד ה S&P 500

בלומברג העבירו סקר בין משתתפי Markets Live Pulse לגבי צפיותם לביצועי שוק המניות בארצות הברית בשנה הבאה. התוצאות מצביעות על אופטימיות ניכרת בקרב המשתתפים. למרות זאת, בהשוואה להעלאה דרמטית של 19% במדד S&P 500 בשנה החולפת, מצפים בבלומברג לעלות חיצונית מועטה יותר בשנת 4% בלבד.

בתוך סקר של Bloomberg, שנערך בין 518 משתתפים של Markets Live Pulse, שאלו נדרשו להביע את תחושותיהם והצפיות שלהם לגבי ביצועי שוק המניות בארצות הברית בשנה הבאה.

התוצאות מצביעות על אופטימיות נרחבת, כאשר המשתתפים ביטו באמונה כי השוק יצליח להתעלות ולשבור את השיא הקודם.

מסבירים את האופטימיות זו על ידי הצפייה בעליה משמעית של 4% במדד S&P 500 בשנה הבאה. כלומר, אף שהתחזקות השוק נצפית, מצטיירת תמונת עלייה במתינות יחסית בהשוואה להעלאה מרשימה של 19% שנרשמה בשנה הקודמת.

לפי תוצאות הסקר, המשתתפים פרטו תחזיות בולטות לגבי מדד S&P 500 במהלך השנה הבאה. לפי הסקר, נוכחי המדד הוא 4604.37 והנפילה צפויה להגיע לשיא חדש של 4,808 נקודות. כך, יותר משני שליש מהמשתתפים מצפים לתחושת התקדמות בשוק המניות בשנה הבאה.

בנוגע לתחושות לגבי המצב הכלכלי הכללי, יותר משני שליש מהנשאלים דיווחו כי הם לא רואים נחיתה כלכלית קשה בצורה שתסכים את השווקים. יש כאן אופטימיות נרחבת לגבי יציבות השוק.

בנוסף, תחזית אופטימיסטית הופיעה גם בנוגע לרמת הריבית, כאשר מצטבר ירידתה ל-3.8% נחשבת לאופטימית מאוד בהשוואה לשיא של 5% שנרשם השנה.

מרבית המשתתפים גם הביעו חששות מהמדיניות ההומניטרית הניצית של הבנק הפדרלי, והוארו כי הצפי למיתון בארה”ב ישפיע על תנודות נוכחיות בשווקים.

תחום השוק ההון בכלל בעלייה ניכרת בכל העולם במיוחד בעשור האחרון ולא נראה שזה הולך לעצור,

אלא להפך עוד ועוד משקיעים נכנסים לתחום במדי יום ומנסים להתמקצע על מנת לקחת את היכולות שלהם לשלב הבא גם בלמידה עצמאית וגם בעזרת למידה חכמה ויעילה יותר באמצעות קורסים מקצועיים בתחום זה.

למידע נוסף אודות שוק ההון בכלל ועל השכלה מקצועית בתחום, מוזמנים למלא את פרטיכם למטה

Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון