האם כדאי ללמוד שמאות מקרקעין? מכללת אפיק

האם כדאי ללמוד שמאות מקרקעין? מהו מקצוע שמאות המקרקעין, מה היתרונות של לימודי שמאות מקרקעין אונליין ואיך תתפרנסו לאחר הלימודים
שמאי מקרקעין מול מסמכים ומחשב. כיתוב: האם כדאי ללמוד שמאות מקרקעין

תחום הנדל”ן נחשב כיום לאחד הנחשקים ביותר בשוק העבודה, ורבים נוהרים לרכוש ידע ומיומנות בעולמות אלו. כאן נבחן האם כדאי ללמוד שמאות מקרקעין ונסקור כמה מהיתרונות המרכזיים במקצוע המרתק הזה. על אף המכה שספג תחום זה בתקופת הקורונה, נראה שעולם הנדל”ן מתאושש במהירות.

הביקוש הגובר לדיור בר השגה והזדמנויות ההשקעה הרבות הצצות ללא הרף, מעצימים כיום את ערכו של השוק. כאחד מהמנועים החזקים ביותר במשק, בוחרים רבים – סטודנטים צעירים ובעלי מקצוע המעוניינים בהסבת מקצוע כאחד, לרכוש מיומנויות חדשות בתחום. במאמר זה  נבדוק אילו הזדמנויות מציע מסלול לימודים בשמאות מקרקעין ונבחן האם כדאי ללמוד שמאות מקרקעין.

מתי נדרשים שירותי שמאי מקרקעין?

הידע המקצועי והמיומנויות של שמאי המקרקעין חיוניים מאוד. תפקידו של שמאי מקרקעין הוא לבחון כדאיות עסקאות ולהבטיח כי כל הצדדים בתהליך ייצאו נשכרים. שמאי המקרקעין מעניק שירותים לקראת מכירת נכסים, כחלק מתהליך קבלת משכנתא  ובתהליכים רבים אחרים.

בניגוד למקצועות אחרים בתחום הנדל”ן, שבהם קבלת התשלום תלויה בסגירת עסקה מוצלחת, הכנסת השמאים מבוססת על עמלה. תמיד יש צורך בשירות הערכות שמאי, גם כשהשוק תנודתי. משמעות הדבר בפועל היא שהיציבות התעסוקתית שלך תישמר וניתן יהיה להסתמך על הכנסה קבועה. 

שם ומייל פה ונשלח לך את כל מה שצריך לדעת על
לימודי שמאות מקרקעין

Main website contact form

יוצאים מהמשרד לעבוד בשטח

גם אם תמיד אהבת את סביבת המשרד, לפעמים נחמד לספוג קצת אווירה אחרת ולחוות את החיים בשטח. שמאות מקרקעין היא בראש ובראשונה עבודה המתרחשת בשטח. זוהי הזדמנות להסתובב, להכיר היטב את השוק מהמקום הפרקטי ביותר וליהנות מאופי עבודה דינמי. 

אפשר ללמוד גם אונליין

לעתים קרובות, החסם הגדול ביותר של רבים מאיתנו לקראת בחירה במסלול לימודים חדש, הוא מגבלת הזמן. לא תמיד קל לפתח קריירה כשאנו נדרשים לעבוד ולעתים קרובות גם לפרנס משפחה ולדאוג לכל משימות הבית. החדשות הטובות הן שכיום יותר מתמיד לא חייבים להתמודד עם הדילמה הזו. מסלולי הלימודים של מכללת אפיק זמינים במערכת מקוונת נגישה ונוחה.

Main website contact form

מירי אלמקייס, בוגרת מכללת אפיק במסלול מאות מקרקעין , משתפת בעמוד חוות דעת והמלצות על מכללת אפיק,  עד כמה רמת הלימודים לא הושפעה ממודל הלימודים המקוון, “לא יכולתי להגיע לפה כל הזמן. אבל אני יכולה להגיד שגם משיעורי אונליין, שלא תמיד אפשר לשאול את המרצה שאלות מיד, הרגשתי שאני בכלל לא צריכה לשאול את השאלות, כי קיבלתי הסבר על כל החומר מאפס ועד לפתרון ולא הייתי צריכה לעצור לרגע”.

לרכוש מומחיות בתחום מבוקש

בעת בחירת מסלול קריירה, לעתים קרובות אנו מחפשים הרבה יותר מיציבות והכנסה יפה. אנו רוצים עבודה שתכבד אותנו, תעשיר את עולמנו ותעניק לנו יוקרה בתחומנו. כשזה מגיע לשמאות, מדובר בהרבה יותר מעוד עבודה. זוהי מיומנות מקצועית מכובדת הטומנת בחובה ידע הנדרש לבעלי מקצוע רבים. ניתן לשתף את הידע והמיומנות שלך עם שחקנים מובילים בשוק. הטובים ביותר בתחום זוכים ליוקרה שאינה נופלת מזו שנהנים ממנה עורכי דין או יועצים פיננסיים. שמאים עובדים עם מוסדות בנקאיים, חברות ביטוח, סוכנויות נדל”ן וגופים יוקרתיים רבים אחרים. ההכשרה המקצועית שלך תפתח לך דלת אל מחוזות חדשים הטומנים בחובם הזדמנויות קריירה מרתקות.

מסלול קריירה מהיר

בניגוד למסלולים אחרים , הכשרה בשמאות אינה לוקחת הרבה זמן. לאחר סיום הלימודים, ניתן לעשות התמחות באחד ממגוון משרדי השמאות הזמינים כיום ותוך כמה שנים ספורות, ניתן לקבל רישיון ולהתחיל לפעול בשוק כעצמאיים או כשכירים במשרדים מובילים. האפשרויות הן כמעט אינסופיות כשזה מגיע לתחום.

אז האם כדאי ללמוד שמאות מקרקעין ומדוע?

כפי שראינו, ישנם יתרונות רבים ללימודי שמאות מקרקעין. אם נשקיע ונעמיק בתחום ונדע לדחוף את עצמנו למקומות הנכונים, נוכל ליהנות מעבודה יציבה, מאתגרת, מעניינת ומשתלמת. עם זאת, חשוב לא פחות שנבחר במוסד הלימודים הנכון. במשך מעל 12 שנים מקדמת מכללת אפיק סטודנטים אל עבר עתיד יציב ומכניס במקצועות מובילים בשוק. אנו שומרים על רמת לימודים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומעבירים את התלמידים שלנו תהליך מעצים המכין אותם אל הקריירה הבאה שלהם. אחד הבוגרים שלנו, רונן סולומון, ניסח את היתרון הזה בצורה החדה ביותר  “מכללת אפיק נטעה בי את הביטחון ואת תעצומות הנפש להמשיך הלאה בתוך מסלול הלימודים המפרך”.

אנו מזמינים אותך להצטרף אל שורה ארוכה של סטודנטים שצלחו את המסלול שלנו והשתלבו בארגונים מובילים בתחום הנדל”ן וצברו ניסיון, ידע ויוקרה. רוצה להצטרף להצלחה של אפיק ולהבין אחת ולתמיד האם כדאי ללמוד שמאות מקרקעין? אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים כאן באתר עוד היום ונחזור אליך בהקדם.

שנחזור אליכם עם הצעה מטורפת להסבה מקצועית? קליק פה >>>

Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

פוסטים נוספים

קורס פרקטיקום מכללת אפיק. המרצה שלומי חכמוב ושמאי המקרקעין ארז כהן

קורס פרקטיקום שמאות מקרקעין 2024

קורס פרקטיקום נועד להכשיר את שמאי העתיד בפן המעשי ולשפר את סיכוייהם להתקבל להתמחות במשרדים. מה לומדים בקורס? כמה זמן הוא נמשך? וכמה זה עולה?

שלחו לנו הודעה

Main website contact form
חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון