קורסים במקרקעין – איפה לומדים קורסים בנדלן אונליין וכמה הם עולים

מהם קורסים במקרקעין? איפה לומדים קורסים בנדלן אונליין, כמה עולה קורס מיסוי מקרקעין ועוד
מגדלים. כיתוב: קורסים במקרקעין

מתעניינים בקורסים במקרקעין? הנה כל המסלולים הבולטים בתחום וכל מה שאתם צריכים לדעת.

איפה לומדים קורסים במקרקעין וקורסים בנדל”ן און ליין?

ענף הנדל”ן הינו אחד מהענפים המבוקשים והמתפתחים בישרא הבניה המואצת לצד עשרות אלפי הפרויקטים של התחדשות העירונית מדי שנה, הופכת את אנשי המקצוע בתחום זה למבוקשים.  לכן יש ביקוש גדול מאוד גם בקורסים במקרקעין.

האם כדאי ללמוד שמאות מקרקעין?

לכם יש הזדמנות ליהנות מקריירה ענפה, שלל אפשרויות תעסוקה ויכולת השתכרות גבוהה במיוחד. הדרך הבטוחה והיעילה להשתלב בתחום זה באופן מוחלט היא על ידי הכשרה מקצועית. 

הכשרה זאת מאפשרת לאנשי מקצוע המגיעים מתחום הנדל”ן להעשיר את הידע וארגז הכלים העומדים לרשותם. כך, שיוכלו לייעל עסקאות ולדעת למנף הזדמנויות לכדי רווח מקסימלי. אלו הקורסים במקרקעין הבולטים.

מסלול נדל”ן לאנשי נדל”ן

זהו הקורס המקיף ביותר המיועד לאנשי נדל”ן בתחום הקורסים במקרקעין. הקורס כולל מעל 220 שעות לימוד.

קורס זה מתקיים במתכונת מקוונת הכוללת שיעורי און ליין של לא פחות מחמישה קורסים אונליין, בתוך חבילה אחת של לימודי אונליין

המסלול כולל קורס דוח אפס (אם שאלתם את עצמכם מה זה דוח אפס,)

מסלול נדל”ן לאנשי נדל”ן מיועד לאנשי מקצוע מתחום הנדל”ן המעוניינים להתמקצע ולהתפתח בתחום, לפתוח לעצמם אופקים חדשים והזדמנויות עסקיות רבות יותר. 

אם שאלתם איפה כדאי ללמוד שמאות מקרקעין, הכל פה >>

המשתתפים בקורס מוזמנים ללמוד בזמן ובתנאים הנוחים להם, בכל שעה שיבחרו ומבלי הצורך לצאת מהבית. הקורס בנוי מחמישה קורסים מקצועיים בתחום הנדל”ן, במחיר של קורס אחד: שני קורסים של דיני תכנון ובנייה, קורס מיסוי מקרקעין, דינים ומבוא לשמאות מקרקעין. 

מטרת כל אחד מהקורסים לחדד את יכולות המשתתפים כאנשי מקצוע, והקניית יכולות מדויקות יותר בהערכת שווי נכסים, תכנון מס נכון והיכרות עם נושאי חקיקה שונים שיסייעו להם בעבודתם השוטפת.

לקורס נדל”ן לאנשי נדל”ן

קורס מיסוי מקרקעין

קורס מיסוי מקרקעין מלמד את אחד הגורמים החשובים ביותר בכל עסקת נדל”ן. היכרות מעמיקה עם תחום זה תאפשר לכם לפתח את ההבנה והשליטה במיסים דוגמת מס רכישה, מס שבח, היטל השבחה וכדומה.

 קורס מיסוי מקרקעין מיועד לאנשי מקצוע מענף הנדל”ן בהם יזמים, מתווכים, שמאים ובעלי מקצוע מתחום החשבונאות, הפיננסים והמשפטים, אשר מעוניינים לרכוש ידע נרחב בנושא כדי להרחיב את תחומי ההתמחות שלהם. 

הקורס מספק ידע מקצועי נרחב על תחום מיסוי המקרקעין לרבות רפורמות ושינויים בחקיקה, תוך הקניית כלים כמו תכנון מס, ביצוע דוחות מקצועיים וחישובים.

החקיקה בתחום מקרקעין בישראל עוברת שינויים ורפורמות רבות, בהן חוק מיסוי מקרקעין המשתנה בתדירות גבוהה כאשר כל שינוי בו משפיע על אופן המיסוי בהתאם למדד המחירים.

הקורס עוסק בחוק מיסוי מקרקעין ובפסיקות הקשורות אליו ברמה אקדמית ומטרתו להקנות ידע נרחב שיאפשר היכרות עם השינויים התכופים בחוק. 

זאת, לצד ביצוע חישובי עסקאות מדויקים יותר אשר ימנעו נזקים פוטנציאלים בקרב רוכשים ומוכרים כאחד. מסלול זה מתקיים במתכונת מקוונת או פרונטלית.

כמה עולה קורס מיסוי מקרקעין?

המחיר משתנה בהתאם למוסד הלימודים הנבחר.  באפיק עלות הקורסים המקוונים היא 2,990 שקל לפני מע”מ ואתם מקבלים הרבה יותר מידע, לעומת מחירים של עד 4,000 שקל במוסדות אחרים. מסלול זה מתקיים במתכונת מקוונת או פרונטלית. .

 להרשמה לקורס מיסוי מקרקעין >>>   

קורס דינים וקורס גישות ועקרונות – כל מה שאתם חייבים לדעת

שוק הנדל”ן נחשב לאחד מעמודי התווך במשק ומהווה אחד מאפיקי ההשקעה היציבים ביותר בישראל. כפועל יוצא, הדרישה לאנשי מקצוע מומחים בתחומם, בהם שמאי מקרקעין גבוהה במיוחד. שמאות מקרקעין הוא מהמבוקשים בקורסים במקרקעין.

כיום, מקצוע שמאות מקרקעין נחשב  לאחד מהמקצועות היוקרתיים והמבוקשים בארץ. 

מדובר בתחום שבו הביקוש הגבוה לאנשי מקצוע מומחים מאפשר לשמאים מתחילים להשתלב בתחום באופן מהיר וליהנות מרמת שכר גבוהה כבר בשלב מוקדם בקריירה. חלק מהקורסים הנלמדים בשמאות הם קורסי דינים וגישות ועקרונות בשומת מקרקעין.

חשוב לדעת, כמובן לאחר הקורס המסכם – קורס יישומים בשומת מקרקעין מקבלים את רישיון שמאי המקרקעין.

 

Main website contact form

קורס גישות ועקרונות

מטרתו של קורס גישות ועקרונות בהערכת מקרקעין היא להקנות ידע מקצועי. כך, שהמשתתפים יעברו בהצלחה את בחינות הרישוי מטעם מועצת שמאי המקרקעין בישראל עד קבלת רישיון שמאי מקרקעין. 

מסלול זה כולל מידע המהווה את בסיס הידע של כל שמאי מקרקעין והוא מאגד בתוכו מגוון רחב של נושאים, בהם: משמעותן של קרקעות ציבוריות, קרקע ספקולטיבית – בהערכת מקרקעין (גישות ועקרונות), בנייה רוויה בהערכת מקרקעין, בנייה צמודת קרקע במקרקעין. 

כמו כן  נלמדים נושאים נוספים שמטרתם לאפשר למשתתפים בקורס הבנה של מאזני הכוחות בעולם המקרקעין והנדל”ן בישראל.

קורס גישות ועקרונות

קורס דיני מקרקעין (קורס דינים)

הבנה של דיני מקרקעין היא המפתח להבנה ושליטה נרחבת בתחום הנדל”ן. כפועל יוצא, קורס דיני מקרקעין, הנקרא גם בשם קורס דינים, נחשב לאחד מהקורסים החשובים ביותר עבור עורכי דין, יזמים, שמאים ובעלי מקצוע נוספים המעוניינים להרחיב את הידע המקצועי שלהם בתחום. 

המשתתפים בקורס ילמדו על ההתפתחויות התכופות בחוק התכנון והבניה, לצד חוק המכר והליך הבוררות. כן ייחשפו למושגים אותם נדרש כל איש מקצוע מתחום המקרקעין להכיר, כמו חוק הנפט, חוק המים וחוק העתיקות.

לקורס דינים

רוצים לדעת יותר על הקורסים שלנו? קורסים במקרקעין ואחרים? מוזמנים לבודק כאן את כל הקורסים שלנו וגם על השקעות נדלן בארהב או לימודי יזמות נדלן .

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

פוסטים נוספים

קורס פרקטיקום מכללת אפיק. המרצה שלומי חכמוב ושמאי המקרקעין ארז כהן

קורס פרקטיקום שמאות מקרקעין 2024

קורס פרקטיקום נועד להכשיר את שמאי העתיד בפן המעשי ולשפר את סיכוייהם להתקבל להתמחות במשרדים. מה לומדים בקורס? כמה זמן הוא נמשך? וכמה זה עולה?

שלחו לנו הודעה

Main website contact form
חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון

נדלן מעניין אותך?
כדאי שנדבר:

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון