קורס נדלן מחיר – מה המחירים ואיך יודעים אם המחיר משתלם? מדריך 2024

קורס נדלן מחיר הקורס - אין בקורס נדלן מחיר אחד אחיד. הסיבה לכך שיש קורסים רבים של נדלן וכן גם מוסדות מסוגים שונים. לאילו דברים לשים לב כדי לדעת אם המחיר משתלם ולמה זה המחיר שלנו

אז החלטת ללכת על קורס נדלן. כמו בכל בחירה אחרת שנעשה, גם כאן נכנסים שיקולי המחיר. החדשות הטובות הן שכיום קל להשיג עבור קורס נדלן מחיר נוח ומשתלם. אלו כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

בין אם חיפשת תוכנית הכשרה עבור הצעדים הראשונים שלך בעולם הנדל”ן, אם הינך לקראת שינוי קריירה או אם הגיע הזמן לרענן את הידע שלך – אין ספק שקורסי נדל”ן מציעים לך לא מעט יתרונות. עם זאת, בבואנו לבחון את השוק, סביר להניח שנגלה שנקבל עבור קורס נדלן מחיר המשתנה באופן ניכר בין המוסדות השונים. כאן, נבחן כמה עולה קורס נדלן ובעיקר, כיצד נוכל להפיק את התמורה הטובה ביותר עבור המחיר שנשלם.

קורס נדלן מחיר בטווחים שונים 

טווח המחירים עבור לימודי נדל”ן עשוי להיות רחב מאוד ומשתנה בהתאם למגוון רחב של משתנים  עובדה זו אינה מפריעה לתחום זה להיות אחד הנחשקים ביותר כיום, כשזה מגיע להכשרות מקצועיות ולימודי יזמות נדלן.

מהן הסיבות שלקורס נדלן מחיר המשתנה באופן כה דרמטי?

כאמור, בבואנו לבדוק קורסים בנדל”ן מחיר עשוי להשתנות בטווח אדיר. מכמה מאות שקלים ועד למעל 10,000 דקל, ליתר דיוק. ישנן סיבות רבות ומגוונות מדוע תחום הנדל”ן כה מבוקש כיום .ועובדה זו היא ללא ספק אחת הסיבות לתמחור הגבוה בחלק מהמקרים. 

עם זאת, חשוב שנזכור כי המחיר הגבוה ביותר לא תמיד יעיד בהכרח על האיכות הגבוהה ביותר. אז כדי לברר באמת כמה עולים קורסים בנדלן שיכולים להתאים לנו, נסקור כאן את הגורמים שמשפיעים על הפרשי המחירים.

היקף הלימודים

בעוד שקורסים מסוימים עשויים להקיף כמות אדירה של חומר , קורסים אחרים עשויים להתמקד בנושא ספציפי כמו למשל שמאות מקרקעין. לכן, יותר משעלינו לשאול כמה עולים לימודי נדלן, נכון יותר יהיה לשאול – כמה עולה הקורס הספציפי שנדרש להכשרה המקצועית שלנו. 

במכללת אפיק יש לנו כמה מסלולי לימוד בתחום הנדל”ן.

מסלול ראשון – לימודי שמאות מקרקעין.

מסלול הכולל כ 12 קורסים.

מסלול נוסף, מסלול שני – קורס נדלן לאנשי מקצוע, לכאלו שרוצים להיות מקצוענים באמת.

המסלול כולל את 5 קורסים הליבה החשובים ביותר לאנשי נדלן.

מסלול שלישי – תיווך נדלן – מסלול הכולל קורס אחד לתיווך נדלן בשילוב של קורס מקצועי נוסף מתחום הנדל”ן מזירת הקורסים שלנו.

Main website contact form

בעוד שאנו עשויים לקבל עבור קורס יזמות נדלן מחיר מסוים, ייתכן מאוד שעבור קורס תיווך, למשל, המחיר יהיה שונה בתכלית. במהלך הבדיקה, כדאי שניקח בחשבון מספר אלמנטים:

היקף שעות הקורס – האם מדובר בכמה מפגשים של שעות ספורות או בתוכנית הכוללת עשרות ואפילו מאות שעות?

מגוון הנושאים – האם הקורס מתמקד במקצוע ממוקד או מציע תוכנית רב תחומית?

למי הוא מיועד? – לרוב, קורסים למתקדמים עשויים לעלות יותר.

הפופולריות של תחום הלימוד

לרוב, נקבל עבור קורס נדלן מחירים גבוהים יותר  אם מדובר בקורסים מומלצים לנדל”ן מאשר קורסים ממוסדות פחות נחשבים או בתחומים הנחשבים למבוקשים פחות. כמובן שכמו תמיד עלינו להציב את התועלות מול המחירים. חשוב שנזכור, המקצועות המבוקשים בעולם הנדל”ן מביאים עמם לרוב תגמולים גבוהים. משמעות הדבר בפועל היא שכל השקעה שנעשה בהכשרה שלנו צפויה להחזיר את עצמה.

יוקרת המוסד הלימודי

בסופו של יום, כשאנו רוכשים קורס הכשרה, אנו קונים בעיקר את המיומנות המקצועית והידע של הסגל. במובן הזה, מדובר בגורם החשוב ביותר שנקדיש לו תשומת לב בעת בדיקת המחיר, מכיוון שזהו הגורם שיעניק לנו את התועלת המשמעותית ביותר על כל שקל שנשקיע. קורס זול שיועבר על ידי מוסד לא מוכר וצוות ללא הכשרה ראויה, עשוי להתגלות בהמשך הדרך כהשקעה שאינה מחזירה את עצמה. לכן, מעבר למחיר בפועל, חשוב שנוודא שאנו אכן מקבלים תמורה שתואמת את ההשקעה. 

עם מאות המלצות בוגרים וסטודנטים, כנראה אנו יודעים מה אנחנו עושים.

האם מדובר בקורס פיזי או מקוון?

כיום יותר מתמיד, זמינות לתלמידים הזדמנויות משתלמות וברמה גבוהה גם במרחב הווירטואלי. נגמרו הימים שבהם זכו הקורסים המקוונים למעמד מפוקפק. 

מכללת אפיק מובילה את תחומי לימודי הנדלן באונליין עם מערך לימודים יחיד מסוגו שמאפשר מעבר של בחינות ברמות הקושי הגבוהות ביותר ובד בבד, מכשירה את חוד החנית של אנשי הנדלן של העתיד בישראל.

 

ומה העלות?

עד 50% פחות מעלות בכיתה.

הסיבה לכך היא ברורה – קורס מקוון דורש פחות משאבים ממוסד הלימודים ועל הדרך מאפשר גם לך להתאים את הקורס ביתר קלות לשגרת החיים. לכן, שווה תמיד לבחון מה המחירים של קורס נדלן באונליין, התוצאות עשויות להיות מפתיעות מאוד. 

מה מחיר קורס נדלן באונליין במכללת אפיק?

מחיר קורס נדלן באונליין במכללת אפיק, הכולל 5 קורסים, הינו 7,188 שקלים בלבד כולל מע”מ. זהו מחיר ללא תחרות! חשוב לציין שזהו המחיר העדכני נכון לזמן פרסום הכתבה, ומומלץ להתעדכן בנושא בניוזלטר או באמצעות יצירת קשר עם המכללה. 

זה הזמן למצות את המיטב מהקורס הבא שלך

אנו במכללת אפיק מעמידים לרשותך מגוון קורסים מקוונים בתחום הנדל”ן. עם מרצים מובילים בתחום, מחירים משתלמים וניסיון של מעל 12 שנים בתחום, ממתינים לך כל הכלים הנדרשים כדי ליהנות מהכשרה מקצועית מהשורה הראשונה. רוצה ללמוד עוד על תוכניות ההכשרה שלנו? נשמח לענות על כל שאלה שעשויה לעלות לך.

למידע נוסף, גם על קורס יזמות נדלן

ניתן להשאיר פרטים באתר ונחזור בהקדם.

Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון

נדלן מעניין אותך?
כדאי שנדבר:

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון