מרכז ייעוץ והרשמה 1-700-700-741

השקעות נדלן בפלורידה – 3 יתרונות והאם כדאי להשקיע בנדל”ן בפלורידה? מכללת אפיק

השקעות נדלן בפלורידה - 3 יתרונות והאם כדאי להשקיע בנדל"ן בפלורידה? כבר שנים שהשקעות נדלן בארה"ב נמצאות בעלייה אדירה. מה הופך את ארה"ב לאחד מהמקומות האידיאליים להשקעות נדל"ן? הנה כמה דברים שחובה להכיר לפני שמשקיעים בפלורידה בארה"ב

אם שאלתם את עצמכם האם כדאי להשקיע בנדלן בפלורידה, או בכלל, השקעות נדלן בארה”ב, הגעתם למקום הנכון. יש כמה יתרונות מובהקים בהשקעה בנדלן בפלורידה בכלל, ובעיקר, בארצות הברית  נסקור פה את חלקם.

3 יתרונות בולטים להשקעה בנדלן בפלורידה :

  1. השקעות קטנות – השקעה בסכומי כסף יחסית נמוכים. בפלורידה בתים בעלויות שנעות החל מ 30 אלף דולר וצפונה. הבתים בפלורידה, הבתים מחזיקים מאות שנים, בתים עמידים, עם שוק יציב וזה בשונה מהשקעות נדלן בארהב במדינות אחרות, שם לעיתים קיים סיכון לכסף שלכם.
  2. מיסוי – מיסוי המקרקעין ברור ונוח בפלורידה. בשונה מישראל, המיסוי ברור ושקוף לאורך כל הדרך. המיסוי משולם מיד עם ביצוע הרכישה – דבר שנלקח בחשבון כבר במעמד הצעת העסקה.
  3. תשואה עודפת על השוק בישראל – התשואות בחול גבוהות הרבה יותר מבארץ. בפלורידה, נכון ל 2023, התשואות נעות בין 8 עד ל 17% ויותר (בחישוב כולל של עליית ערך הנכס + תשואה משכירות)

כבר שנים שהשקעות נדלן בפלורידה נמצאות בעלייה אדירה, כמו לדוגמא , הבתים למכירה בפורט לורידייל ומיאמי,  הסיבות מגוונות, בין היתר עקב הגעה מתמדת של משקיעים זרים לפלורידה הידועה כפנינה של ארה”ב.

ההשקעות הזרות הללו מעלות באופן מתמיד את עליית הערך של הנכסים.

אז מה הופך את פלורידה, לאחד מהמקומות האידיאליים להשקעות נדל”ן?

איזה  דברים כדאי לדעת על נדל”ן בפלורידה?

השקעות נדלן בארצות הברית , כדאי?

משקיעים ותיקים רבים כבר לומדים שהשוק הישראלי אמנם מציע לא מעט הזדמנויות להשקעות נדל”ן, אבל כדי להפיק רווחים משמעותיים, חייבים להקדיש תשומת לב גם מעבר לים, וגם למצוא השקעות סולידיות עם תשואות עודפות משמעותית על השוק הישראלי.

השקעות נדלן בארה”ב נחשבות כבר זמן רב לאפיק אטרקטיבי מאוד, אפיק שמושך אליו, כמו שאמרנו , משקיעים מכל העולם.

למה זה בעצם קורה ואיך נוכל למצות את המיטב מהשקעות נדלן בארה”ב בכלל ובפלורידה בפרט עבורנו?

אלו כמה מהסיבות העיקריות שגורמות לכל המשקיעים לפזול אל ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

השקעות נדלן בארה”ב מציעות תשואות גבוהות במיוחד

כל עוד ייבחר סוג הנכס הנכון, וכמו כן, תבחר החברה הנכונה לעבוד איתה , חברה שתעזור לנו למצוא את האפיק הנכון, הנכס המתאים, אפשרות המימון – יש הרבה דרכים להשיג תשואות מעולות על השקעות בארה”ב ולמצוא החזר טוב על ההשקעה שלך.

רוצים לשמוע על הזדמנויות השקעות נדלן בפלורידה? קליק פה >>>

כולנו יודעים שנדל”ן הוא אחד מאפיקי ההשקעה היציבים והמשתלמים כיום (והסיבה לכך היא פשוטה – ערך הנדל”ן בדרך כלל משתפר ככל שהזמן חולף. מחירי נדלן בארצות הברית נמצאים כבר תקופה ארוכה בעלייה דרמטית.

 ולכן, השקעות נדלן בארה”ב ובפלורידה,  דיי מבטיחות לנו עלייה מתונה ויפה בתשואות ככל שהזמן יחלוף. 

3 סיבות למה כדאי להיכנס להשקעות נדלן בפלורידה ולמה?

  1. שוק נדל”ן פעיל: בהשקעות נדלן בפלורידה אתם יודעים שאתם מגיעים לפלורידה שהיא אחת ממקומות הנדל”ן הפעילים והמבוקשים ביותר בארצות הברית. מזג האוויר החם והשמש הנוצצת של פלורידה מושכת למיליוני תיירים בכל שנה, ומגוון האטרקציות כמו חופים יפים, פארקים לאומיים ותרבות רחבה מאפשרים תערובת של מגורים ובילוי. כתוצאה מכך, יש צורך גבוה במגורים, מלונות ונכסי נופש. זה יכול להבטיח לך שוק נדל”ן פעיל ותובעני, המאפשר השקעה נוספת בעתיד.

  2. תמיכה מחוק: פלורידה מציעה מגוון של פטורים ממס, תמיכה בשלטון מקומי וממשלתי, ותוכניות מימון מיוחדות למשק המקומי. הממשלה הפלורידית מביאה לידיה רעיונות חדשים להמראה הפיננסית והמדינית של המדינה, המעודדים השקעות בנדל”ן. כך, הם מובילים לגידול כלכלי ותעסוקתי באזור, מה שיכול להבטיח תשואות טובות על ההשקעה שלך.

  3. תמיכה בפוטנציאל תושבים: פלורידה היא אחת מהמדינות המובילות בארצות הברית במתן דרכונים למהגרים ולסטודנטים ישראלים. בנוסף, המדינה מציעה חיי לימוד מקצועיים ואוניברסיטאות מוכרות. כל זאת מוביל לתחרות רבה בשוק המגורים ולצורך במגורים בפלורידה. בשל כך, יש לך הזדמנות להשכיר או למכור נכסים ולנצל את הצורך הגבוה במגורים בכדי להרוויח רווחים.

כמה עולה דירה בפלורידה?

מחירי הבתים בפלורידה יכולים להשתנות בהתאם למיקום הגיאוגרפי, סוג הנכס, גודל הבית, מצבו, תכונות השכונה ועוד. הנדל”ן בפלורידה כולל מגוון רחב של נכסים, כולל בתים פרטיים, דירות, וילות, ונכסים חדשים או משופצים.

לפי מחקרים שוקיים עדכניים, מחירי הבתים בפלורידה יכולים להתנהל במגוון רחב, תלוי במיקום ובגודל הנכס. לדוגמה, באזורים חוף המערביים כמו מיאמי ופורט לודרדייל, מחירי הבתים עשויים להתנהל בטווח של עשרות ,מאות אלפי דולרים עד מיליוני דולרים לבתים מותאמים לחדשנות עם נוף לים.

באזורים פחות מרכזיים או באזורים פרובינציאליים יותר, ייתכן שתמצא בתים במחירים נמוכים יותר.

Main website contact form

רוצים עזרה בקניית בית בפלורידה? קליק פה >>>

בתים למכירה בפורט לורידייל פלורידה

בנדל”ן בפלורידה, כדאי לקחת בחשבון את פורט לודרדייל (Fort Lauderdale)

פורט לורידייל היא עיר חוף מערבית מפורסמת בפלורידה, ארצות הברית.

פורט לורידייל, העיר, מציעה מגוון רחב של בתים למכירה במגוון שכונות ואזורים.

המחירים והסגנונות של הבתים בפורט לודרדייל יכולים להיות מגוונים, תוך כדי תלות במיקום הגיאוגרפי, הגודל, התכנון ומאפייני הנכס.

בפורט לודרדייל פלורידה, תוכל למצוא בתים פרטיים בסגנונות שונים, כולל בתים מסורתיים, וילות מרשימות, בתים מודרניים ובתים על טבעת המים עם גישה לתערובת ים ואגם. הסגנון האדריכלי יכול להיות מגוון, ומשתנה מבתים בעיצוב קלאסי ואורח חיים מפואר עד לבתים בעיצוב מודרני ומינימליסטי והנה יעד אטרקטיבי להשקעות נדלן בפלורידה..

מחירי הבתים בפורט לודרדייל יכולים להשתנות תלוי במספר גורמים כמו מיקום הנכס, גודל הבית, תכונות הנכס ומרחקו מהחוף ומהאזורים המרכזיים. בדרך כלל, מחירי הבתים באזורים חוף המערביים של פלורידה עשויים להיות יחסית גבוהים יותר ממחירי הבתים באזורים פחות מרכזיים.

פרויקטים חדשים נבנים ללא הפסקה בארהב, גם בקליבנד אוהיו.

ישנם מספר יעדים אטרקטיביים בארה”ב הנחשבים כיום למעוזי השקעות נדל”ן מהנחשקים בעולם – מוזמנים לקרוא עוד על השקעות נדלן בארהב ועל השקעות נדלן בקליבלנד אוהיו.

למה השקעות נדלן בפלורידה נחשבות ל”יהלומים” ?

  1. מזג אוויר נעים בפלורידה: פלורידה מציעה מזג אוויר חמים ונעים עם חורף קל וקיץ חם ולח. המזג אוויר המקומי והחופים הנהדרים מושכים תיירים רבים מכל רחבי ארצות הברית ומהעולם. כתוצאה מכך, יש צורך בבנייה של נכסים מגורים, מלונות, מסעדות ונכסי תיירות בכדי לשקם את הבידור והתיירות באזור.

  2. תחבורה ותשתיות בפלורידה: פלורידה פועלת במערכת תחבורה מתקדמת ותשתיות מפותחות. ישנן כבישים מודרניים, נמלים, שדות תעופה ותחנות רכבת המקלות על התנועה והתחבורה באזור. זאת מאפשרת גישה נוחה לנדל”ן ומשקיעים, ומעודדת בנייה נרחבת של נכסים מסחריים ומגורים.

  3. צמיחה דמוגרפית: פלורידה היא מדינה שפועלת במערכת שקנתה צמיחה דמוגרפית והוא יעד פופולרי למעבר קריירה, חופשה וגידול משפחות. צמיחה דמוגרפית זו מביאה לצורך גבוה בנכסים ומגורים בפלורידה, ומעוררת את הבניה וההשקעות הנדל”ן באזור.

    כל אלו תורמים לצמיחה ולפעילות בנייה רחבה בפלורידה ומפעילים את השוק הנדל”ן באזור. יחד עם זאת, כל ההשקעות הנדל”ן מותאמות לדרישה גבוהה ולצרכים שונים של התושבים המקומיים והתיירים באזור.

     

שפע פתרונות מימון להשקעות נדלן בארה”ב

גם זרים נהנים בארה”ב מתוכניות הלוואות נוחות ומשתלמות. הלוואות אלו זמינות כיום גם לכיסוי עלויות הרכישה וגם להטבת הנכס.

בנוסף, בהשקעות נדלן בפלורידה קיימת אפשרות לקבל מימון מהבנקים על לשווי של 90% מהנכס.

רוצים לשמוע איך? קליק פה >>

אף שבנקים רבים ברחבי העולם יכולים להיות זהירים מאוד כשזה מגיע להשקעות זרות, ישנם בארה”ב בנקים רבים שמתמחים בהשקעות זרות ואפילו מעודדים אותן. מה שמוביל אותנו לעניין הבא.

אחד מהיעדים הידידותיים ביותר למשקיעים זרים

אין כל צורך באזרחות או תעודת תושבות כדי להיכנס לשוק הזה. העובדה הזו מהווה יתרון עצום למשקיעים זרים שרוצים לנצל את פוטנציאל ההשקעה שמציע שוק הנדל”ן בארה”ב. עכשיו, כשמחירי נדלן בארצות הברית עדיין לא הגיעו לשיאם, מדובר בחדשות טובות מאוד למשקיעים חדשים.

לנהל את הנכס ברמה הגבוהה ביותר

שוק ניהול הנכסים בארה”ב משגשג – ולא סתם. מומחי נדל”ן רבים מזהים את מגמת ההשקעות האדירה ומציעים מגוון רחב של שירותים שיאפשרו לנהל את הנכס גם מרחוק.

מהתנהלות שוטפת מול דיירים ועד אחזקת הנכס, חברות ניהול נכסים מאפשרות לך להתגבר על מחסומי שפה ותרבות וליהנות מהביטחון שהנכס שלך ממשיך להניב עבורך תוצאות מיטביות. 

כיום יותר מתמיד קל לקבל כלים להשקעה חכמה

אחד מהגורמים המרכזיים לרתיעה של משקיעים מסוימים מהשוק האמריקאי, הוא אי ההיכרות עם השוק הזר. החדשות הטובות הן שזה כבר מזמן לא שיקול שצריך לעצור אותנו. ישנם שלל מומחים שיכולים לסייע לך להכיר מקרוב את השוק, לזהות את כל העקרונות שיאפשרו לך לקבל בחירה מושכלת ולסייע לך בתכנון פיננסי של ההשקעה כולה. 

מכללת אפיק מציעה כבר מעל עשור מגוון עשיר של קורסים לקהל הרחב בתחום הנדל”ן, כולל השקעות נדלן בארהב. מומחי נדל”ן בעלי שנים של ניסיון בשוק, מלווים אותך לכל אורך המסלול ומאפשרים לך לרכוש כלים יקרי ערך להשקעה בנכסים בארה”ב. רוצה ללמוד עוד על כל ההזדמנויות שמחכות לך איתנו? ניתן להשאיר פרטים עוד היום ונחזור אליך עם כל המידע על קורס השקעות נדלן בארהב.

אגב, אם מעניין אתכם יזמות נדלן בישראל, יש לנו את קורס יזמות נדלן פה >>

שיתוף

שלחו לנו הודעה

טופס ראשי
הסכמה לתקנון

פוסטים נוספים

ארצות הברית. כיתוב: השקעות נדלן בארהב

השקעות נדלן בארהב – 3 היתרונות והאם כדאי להשקיע בנדל”ן ארה”ב ?

השקעות נדלן בארהב – 3 יתרונות ומה כדאי להשקיע בנדל”ן ארה”ב – כבר שנים שהשקעות נדלן בארה”ב נמצאות בעלייה אדירה. מה הופך את ארה”ב לאחד מהמקומות האידיאליים להשקעות נדל”ן? אלו כמה דברים שכדאי לדעת על השקעות נדלן בארהב

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון

שנעזור לך למצוא את העסקה הבאה בארה״ב?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון