מרכז ייעוץ והרשמה 1-700-700-741

אלטשולר שחם מרחיבה את פעילותה לתחום האשראי החוץ בנקאי

גילעד-אלטשולר-צילום-יחצ
  1. רכישת חברת קרדיטים אשראי לצמיחה תמורת כ-27 מיליון שקלים
  2. מתן פתרונות מימון חוץ בנקאיים לעסקים באמצעות הלוואות ומסגרות אשראי
  3. שיתוף פעולה עם מייסדי קרדיטים והקצאת מניות באלטשולר שחם אשראי
  4. אישור מסגרת אשראי של 15 מיליון שקלים לקרדיטים אשראי

אלטשולר שחם פיננסים, חברה מובילה בתחום הפיננסים בישראל, הודיעה על כניסתה לתחום האשראי החוץ בנקאי באמצעות רכישת חברת קרדיטים עסקים וצמיחה. העסקה, בשווי של כ-27 מיליון שקלים, תאפשר לאלטשולר שחם להעניק פתרונות מימון חוץ בנקאיים לעסקים, תוך התמקדות בהלוואות ומסגרות אשראי ללווים העומדים בתנאי סף מוגדרים מראש.

קרדיטים, המחזיקה ברישיון למתן אשראי מורחב מטעם רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון, תפעל תחת חברת הבת אלטשולר שחם אשראי. במסגרת העסקה, יוקצו למייסדי קרדיטים מניות באלטשולר שחם אשראי, כך שכל אחד מהם יחזיק 10% מהחברה במועד השלמת העסקה.

בנוסף, דירקטוריון אלטשולר שחם אישר העמדת מסגרת אשראי בסך 15 מיליון שקלים לקרדיטים אשראי, אשר תשמש למתן הלוואות ללקוחותיה. מסגרת זו תיכנס לתוקף עם החתימה על הסכם הרכישה והסכם בעלי המניות.

לדברי נציגי אלטשולר שחם, ההתקשרות עם קרדיטים מהווה צעד משמעותי במימוש אסטרטגיית החברה להיכנס לתחום האשראי, ותשמש בסיס איתן לקידום מנועי צמיחה חדשים בתחום זה. עם השלמת העסקה, צפויה אלטשולר שחם להרחיב את היצע השירותים הפיננסיים שלה ולחזק את מעמדה בשוק הישראלי.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

פוסטים נוספים

קורס ניהול ואחזקת מבנים

מהו ניהול ואחזקת מבנים ומדוע הוא חשוב

גלו את התפקיד המרכזי של ניהול ואחזקת מבנים בשמירה על בטיחות, תפקוד ואיכות החיים במבנים מסחריים ופרטיים. הבינו מדוע מקצוע זה הופך הכרחי יותר ויותר בעידן המודרני.

הסרטונים האחרונים

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון