קורס שוק ההון לנוער אונליין מהבית – חינוך פיננסי – לא רק לבני 30 פלוס

קורס שוק ההון לנוער אונליין - חינוך פיננסי - פותח אפיקים חדשים לבני הנעורים להכיר את עולמות הפיננסים. מה לומדים בקורס? מה יתרונות לימודי האונליין? ואיך בוחרים קורס מתאים?

קורס שוק ההון לנוער ידביק לכם את הילד למחשב, אבל בקטע טוב - כך הנוער מנצל את ימי התיכון!

כיצד נחנך את דור העתיד למציאת הכלכלית של המחר? כיום יותר מתמיד מחפשים בני נוער רבים אחר קורס שוק ההון לנוער אונליין וחינוך פיננסי מהבית שבו יוכלו ללמוד יותר על עולם הפיננסים. החדשות הטובות הן שכיום יותר מתמיד – זה אפשרי.

אחד האתגרים המרכזיים בתחום החינוך כיום נובע מהתובנה הבלתי נמנעת כי אנו מתנהלים במרוץ מתמיד נגד הזמן. המציאות הפוליטית, המדעית והכלכלית משתנה במהירות.

מגמות בלימודי שוק ההון לנוער אונליין וחינוך פיננסי

מגמות חדשות מעצבות את התודעה וכמי שעוסקים בתחום ההשכלה וההכשרה, אנו למעשה נדרשים להכין את דור העתיד אל מציאות שאין לנו כל מושג כיצד תיראה.

בתוך הפרדוקס האדיר הזה, נדרש מאתנו לא פעם לראות את הנולד ולזהות את הנושאים שיהיו רלוונטיים לבני נוער גם בראי השינויים הבלתי צפויים.

עבור רבים מאתנו, עולם הפיננסים הוא תחום אזוטרי לחלוטין, על אף חשיבותו המכרעת לאיכות החיים שלנו. במובן הזה, השכלה פיננסית לנוער עשויה להיות כלי משמעותי ורב יתרונות.

האפשרות להירשם אל קורס שוק ההון לנוער אונליין מהבית, מבטיחה שאפיק ההכשרה החשוב הזה אכן יותאם לדור המסכים.

 

כיום זה ברור – העתיד הוא היברידי

רבים מאתנו לא השכלנו לרכוש ידע פיננסי שיאפשר לנו לשמור את האצבע על הדופק ולנהל את הכסף שלנו באופן מושכל.

כיום יותר ויותר מתחוור עד כמה השכלה פיננסית היא חיונית על מנת שנוכל תמיד לשלוט באופן שבו הכסף שלנו עובד עבורנו. 

זוהי תובנה שחשוב שנוכל להעביר לילדינו. אם חיפשת זמן רב קורס חינוך פיננסי לילדים, חשוב לבחור במסגרת הנכונה שתותאם לצרכים וההעדפות שלהם.

הנתונים כיום מדברים בעד עצמם, דור העתיד מעוניין במודל למידה מרחוק ולשם מועדות פני עולם החינוך. אם לא הפנמנו את העובדה הזו עד כה, משבר הקורונה הוכיח זאת מעבר לכל ספק.

דו”ח חדש של ה-OECD גורס כי מוסדות אקדמיים יהיו מוכרחים להעניק כלים ברוח הטרנספורמציה הדיגיטלית על מנת לתת מענה לצרכים החדשים. 

מה לומדים במסגרת קורס שוק ההון לנוער אונליין מהבית?

בני נוער רבים מחפשים אחר פעילות לשעות הפנאי שלא רק תהיה מהנה, אלא תעניק להם ערך מוסף. כיום יותר מתמיד, זמינים אפיקים המאפשרים לא רק לרכוש ידע ומיומנויות, אלא לקבל הכשרה של ממש בכלים מקצועיים: כלים שיאפשרו לנוער של היום להיות מומחי הפיננסים של מחר.

במסגרת לימודי שוק ההון לנוער יקבלו התלמידים היכרות ראשונית עם עולם הפיננסים ושוק ההון וילמדו כיצד עובדת הכלכלה המודרנית. יחד, נכיר מקרוב מושגים כמו מניות, ריבית ואינפלציה ונלמד כיצד תנודות במדדים השונים משפיעות על שערי מטבעות ושוויי מניות.

בנוסף, יירכשו כלים לניהול סחר במט”ח ובמניות שילוו את הסטודנטים הצעירים בצעדיהם הראשונים אל הבורסה.

ידע ובקיאות הם המפתח ליציבות כלכלית – השכלה פיננסית לנוער

כדי ללמוד להשתמש בשימוש מושכל בכסף שלנו, לא תמיד חייבים לצלול עמוק. ישנן מסגרות רבות המציעות מסלולי לימודי כסף לילדים שיסייעו לקדם צרכנות נבונה, להבין כיצד פועלים תוכניות חיסכון ואפיקי השקעה שונים וללמוד כיצד לנהל כספים באופן מיטבי.

אנו, שגדלנו על רקע משברים כלכליים רבים מספור, מבינים עד כמה חשוב להעניק לדור העתיד את הכלים הללו. האפשרות הזו נגישה מתמיד הודות לפתרונות הנוחים שמציע מודל הלמידה הדיגיטלי המקוון. יש היום אפילו תוכניות ללימוד שוק ההון ייעודיות לנוער בסיכון

חינוך פיננסי לילדים

שוק ההון הוא חלק מעולם שלם של חינוך פיננסי לילדים. אומנם עדיין מוקדם עבור ילדים להשקיע בשוק ההון, אבל עקרונות ההשקה והחיסכון מגיל צעיר יוכלו להוביל אותם לצרכנות נבונה ולהחלטות כלכליות כבר מגיל צעיר.

חינוך פיננסי לחטיבת הביניים

בגילי חטיבת הביניים כבר יש נערים שמתעניינים ואפילו פעילים בשוק ההון. לכן חשוב מאוד שיעשו את הצעדים הנבונים, יימנעו מהשקעות פזיזות ויידעו להיזהר מהונאות ונוכלויות.
 
לכאן נכנס לתמונה חינוך פיננסי לחטיבת הביניים, המלמד אותם על מושגי בסיס בשוק ההון ויותר מזה.
 
וגם אם בחטיבה הנוער לא לומד את התחום המרתק הזה, אנחנו הפשלנו ידיים ובנינו קורס שוק ההון לנוער אונליין, קליק פה >>>

מה ההבדל בין קורס שוק ההון לנוער לבין קורס שוק ההון למבוגרים?

ההבדל העיקרי הוא בהכנה למסלול – אורך הקורס הינו 40 מפגשים כאשר:

20 שיעורים אלו שיעורים קצרים יותר, של 10 – 20 דקות של מונחים, מה זה בורסה, מה זו מניה, מה זה אגרת חוב , מה זה מדד נאסד”ק, מה זה מדד SP500, ועוד…

אלו נושאים שמבוגרים מכירים קצת יותר ולכן, יש להן תוספת ודגש בקורס שוק ההון לנוער.

ככה זה נראה לדוגמא:

Main website contact form

חינוך פיננסי לנוער

בקרב הנוער יש כמה פעילים מאוד בשוק ההון, ואפילו יש סיפורי הצלחה. בגיל זה כדאי ללמד את עקרונות השקעות שוק ההון, לטווח קצר וארוך, זיהוי מגמות ועוד. ולכאן נכנס לתמונה חינוך פיננסי לנוער המשכלל את פעילות הנוער בתחום. 

אז כיצד נבחר בקורס שוק ההון לילדים שיעניק את כל היתרונות הללו?

מעולם לא חיינו בעידן שבו ידע נרחב ומגוון כל כך היה נגיש לאוכלוסיות רחבות כל כך. במרחק קליק אחד, ממתינים לסקרנים שבינינו אוצרות בלתי נדלים של מידע. 

פלטפורמות לימוד אונליין מסתמנות כיום כפתרון האידיאלי ללימודי פנאי לנוער. פלטפורמות אלו מאפשרות לרכוש מיומנות וכלים ישימים שישרתו אותנו בכל היבטי החיים. לימודי שוק ההון אינם יוצאי דופן במובן זה.

מאז 2008 מציעה מכללת אפיק טווח רחב של קורסים המעניקים כלים מקצועיים ומיומנות מעמיקה במקצועות שוק ההון. זוהי הזדמנות פז עבור ילדיך להתחיל את חייהם הבוגרים כשהם מצוידים בכישורים שיסייעו להם לנהל את חייהם הפיננסיים באופן מושכל ולהשתלב בתחום יציב ומכניס. 

רוצים ללמוד עוד על מסגרות הלימוד המקוונות שלנו לנוער וילדים?

מתחילים מלהשאיר פרטים פה >>>

הצוות שלנו יחזור אלכם בהקדם עם כל המידע הנדרש כדי להתחיל בלימודי קורס שוק ההון לנוער. קליק פה >>>

Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון