מה עדיף בלימודי שמאות מקרקעין, בחינות חיצוניות או תואר? מכללת אפיק

בלימודי שמאות מקרקעין אונליין אנחנו מכינים אקדמאים לבחינות בזמן קצר ומכל מקום. אז מה עדיף בלימודי שמאות מקרקעין, בחינות חיצוניות או תואר?
תמונה של בחינה. כיתוב: לימודי שמאות בחינות חיצוניות או תואר

מה עדיף בשמאות מקרקעין, בחינות חיצוניות או תואר?  בשנה שעברה דיווחנו על  מהפך מתוכנן בבחינות שמאות המקרקעין שבו כל 14 הבחינות יאוחדו לבחינה אחת. אומנם ייקח זמן עד שכל המוסדות יאמצו את שיטה זו. ובינתיים נמשכות הבחינות כרגיל. עם זאת השבוע דווח כי האוניברסיטה העברית תאמץ את המסלול של בחינה אחת. 

נציין כי המסלול של האוניברסיטה מתאים למי שעושים את צעדיהם הראשונים בלימודים האקדמיים. בלימודי שמאות מקרקעין אונליין באפיק אנחנו מכינים אקדמאים לבחינות בזמן קצר.

אז מה היתרונות של לימודי אונליין לאקדמאי?   במאמר זה נענה על השאלה שבה פתחנו, מה עדיף בלימודי שמאות מקרקעין, בחינות  חיצוניות או תואר?

נציין גם שנכון להיום מלבד האוניברסיטה העברית אין עוד מוסד שקיבל את האישורים לבחינה אחת ומכין אליה.

כך שלמרות היתרונות בלימודים באוניברסיטה יש גם חסרונות שצריך לשים אליהם לב:

שם ומייל פה ונשלח לך את כל מה שצריך לדעת על
לימודי שמאות מקרקעין

Main website contact form

הלימודים באוניברסיטה רחוקים לרוב האוכלוסייה

אם שאלתם האם כדאי ללמוד שמאות מקרקעין באוניברסיטה, צריך לזכור – אחד החסרונות הגדולים כרגע הוא המרחק. הרבה אקדמאים הם בעלי משפחות, יש להם עבודה בקרבת הבית.  הלימודים באוניברסיטאות ובמכללות הרבה פעמים מרוחקים מסביבת המגורים של התלמידים.  לעומת זאת הלימודים בקורסים אונליין מאפשרים ללמוד בכל מקום מהבית, לחסוך את זמן הפקקים וכן ללמוד קרוב לבית ולמשפחה.

הלימודים באוניברסיטה ובמכללות האקדמיות ארוכים יותר

אם אתם כבר אקדמאים, סביר להניח שלא תרצו להיכנס למסלול של שלוש שנים מינימום שאחריו יש עוד דרישות התמחות עד קבלת הרישיון. לכן רבים שסיימו אוניברסיטה במקצועת מקבילים או אחרים לא מעוניינים להתחיל את המסלול הארוך.

עיקר הסטודנטים שלנו הם אקדמאים שמעוניינים בקורסים ממוקדים שיעזרו להם לעבור את הבחינות מהר במקום להיכנס למסלול הארוך של תואר, בחינות והתמחות. באפיק ניתן לסיים את הבחינות בזמן קצר.

את בחינות שמאות המקרקעין באפיק ניתן לסיים בפחות משנה. קחו לדוגמה את גיא אבירם. בראיון למעריב אמר כי “תוך שנה סיימתי את כל הבחינות החיצוניות לשמאות מקרקעין”.

 

.איך הוא עשה את זה? עוד אמר בראיון כי: “היתרון בלימודי שמאות מקרקעין באפיק הוא היכולת ללמוד מקוון. אני לומד שני תארים, במשפטים ובמנהל עסקים, ועובד. לימודי האונליין  עזרו לי לקצר את הזמנים. בלי האופציה הזו אפילו לא הייתי יכול לגשת לבחינות”. מניסיון עבר ברור כי הלימודים במכללות ובאוניברסיטאות נמשכים שנים. וגם לימודי האונליין עוזרים לחזור על החומרים בצורה קלה ופשוטה.

תנאי הקבלה

בעוד באוניברסיטאות יש תנאי קבלה מחמירים, למשל השלמות של קורסים אם למדתם תואר במקצוע אחר,  את הלימודים באפיק אתם יכולים להתחיל מיד, גם ללא בחינות קודמות וללא השלמות. עם זאת כמובן אחד מתנאי קבלת תעודת שמאי מקרקעין הוא תואר ראשון, לצד היעדר עבר פלילי ומגבלת גיל (מעל גיל 21). קראו עוד על תנאי הקבלה.

בחינות חיצוניות או תואר? סיכום

אז אם אתם אקדמאים ומעוניינים בלימודי שמאות מקרקעין קצרים מכל מקום, ממוקדים והבנתם מה עדיף בלימודי שמאות מקרקעין, בחינות חיצוניות שתוכלו לסיים בזמן קצר, מוזמנים לבדוק את מסלול שמאות המקרקעין שלנו.

Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

פוסטים נוספים

קורס פרקטיקום מכללת אפיק. המרצה שלומי חכמוב ושמאי המקרקעין ארז כהן

קורס פרקטיקום שמאות מקרקעין 2024

קורס פרקטיקום נועד להכשיר את שמאי העתיד בפן המעשי ולשפר את סיכוייהם להתקבל להתמחות במשרדים. מה לומדים בקורס? כמה זמן הוא נמשך? וכמה זה עולה?

שלחו לנו הודעה

Main website contact form
חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון