מרכז ייעוץ והרשמה 1-700-700-741

מקצועות לימוד בשוק ההון – כל המקצועות המבוקשים – מדריך 2024 מכללת אפיק

בואו להכיר מקצועות לימוד בשוק ההון עם ביקוש: קורס מנהל תיק השקעות, קורס ברוקר עצמאי, קורס מסחר מקצועי בשוק ההון, קורס אנליסט בשוק ההון, ניתוח טכני ועוד
ספסלים בבורסה. כיתוב: מקצועות לימוד בשוק ההון

אין ספק שכיום יותר מתמיד, עולם הפיננסים וההשקעות, כמו גם ההשקעה במניות בבורסה, נעשה מגוון ונרחב. אם הריגוש שבמעקב אחר תנודות הבורסה תמיד משך אותך, ייתכן מאוד כי מקצועות לימוד בשוק ההון הם הכיוון הנכון להכשרה המקצועית שלך.

ממסחר במט”ח ועד הכשרה כברוקרים פרטיים – ישנו מגוון רחב של מקצועות לימוד בשוק ההון שיאפשרו לך להיכנס אל התחום ולסייע לחברות וגורמים פרטיים לנהל את השקעותיהם ונכסיהם בתבונה. אז מה אפשר ללמוד כיום כדי להיכנס אל עולם שוק ההון? אלו כמה מהקורסים שכדאי לבחון מקרוב.

קורס מנהל תיקי השקעות

בין אם אתם חובבים נלהבים של השקעות בניירות ערך או נרתעים מהעולם הזה, עובדה אחת נותרת בעינה – רובנו המכריע מעורב בהשקעות בשוק זה בצורה כזו או אחרת. לחלק מאיתנו יש מניות או קרנות נאמנות, וכמו רוב אזרחי ישראל אנו מחזיקים בקרן פנסיה וקופות גמל. 

כדי למנף את החסכונות שלנו ולמצוא אפיקי השקעה נבונים לעשות זאת, נזדקק לייעוץ מקצועי. קורס ניהול תיק השקעות יספק לך את הכלים להשתלבות בבתי השקעות מובילים ולסייע ללקוחות לנהל את תיק ההשקעות שלהם כדי להגדיל את הרווחים. 

בקורס ניהול וייעוץ תיקי השקעות נלמד דיני ניירות ערך, עקרונות יסוד בפיזור סיכונים, ניהול תיקים, כלכלה וחשבונאות ועוד נושאים רבים אחרים.

קראו עוד: ללמוד איך לנהל תיק השקעות עצמאי

קורס איתור וזיהו נזילות – ציוד תרמי

קורס ברוקר עצמאי

הברוקר הוא ידידו הטוב ביותר של המשקיע. הוא למעשה משמש כגורם המתווך המארגן עסקאות בין קונים פוטנציאליים ובין גורמים המעוניינים למכור. על כל עסקה כזו, נהנה הברוקר מעמלות נאות והחרוצים והמוכשרים ביותר – נהנים מהכנסות גבוהות. 

ברוקר מוכשר יידע תמיד להישאר עם האצבע על הדופק, לפעול בזריזות ולא להחמיץ הזדמנויות עבור לקוחותיו. קורס מסחר מקצועי בשוק ההון יחשוף אותך אל עולמות התוכן של שוק ההון, ניירות הערך השונים, ניהול משא ומתן ועוד מגוון תחומים אחרים שיציידו אותך בכלים הנדרשים כדי לצלול אל התחום.

Main website contact form

קורס אנליסט שוק ההון

לימודים אנליסטים משתלבים כיום בטווח רחב של מוסדות פיננסיים – מחברות ברוקראז’ גדולות ועד לבתי השקעות ובנקים. האנליסט בוחן אפיקי השקעה שונים ומעריך את רווחיותם העתידים על פי מגוון היבטים. 

בין השאר, מעריך האנליסט את כלל הסיכונים הטמונים בכל השקעה, מתחקה אחר רווחי החברות המנפיקות השונות וביצועי המניות שלהן ומעריך את התנודות האפשריות בשווי החברה לאורך זמן

 במהלך הקורס, נתרגל יישום מגוון מודלים לניתוח פיננסי, נכיר מקרוב סולמות דירוג החלים בתחום ונעמיק אל תוך שלל המדדים המשפיעים על השוק. אם תהית מה השכר אנליסט בשוק ההון, יש לנו חדשות טובות בשבילך. כיום גם עבור משרת ג’וניור, יכול אנליסט ליהנות משכר של כ-15 אלף שקל בחודש.

קורס מסחר במטח – סוחר מטח מקצועי

שוק המט”ח הוא אחד מהגדולים בעולם ופעילותו לא פוסקת אפילו לרגע, בכל רחבי הגלובוס ומסביב לשעון. אם תמיד ריתקו אותך התנודות בשוויי המטבעות השונים, אם שער הדולר והיורו תמיד שגורים בפיך ואם חיפשת זמן רב קריירה בעולם שוק ההון – סחר במט”ח עשוי להיות בדיוק מה שחיפשת. 

בקורס יילמדו עקרונות יסוד בתחום הניתוח הטכני, נכיר את מגוון העסקאות הנעשות במט”ח ואת הכוחות הפועלים על השוק. בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בבנקים, מוסדות פיננסיים וכל גורם העוסק בסחר במט”ח.

קראו עוד על קורס מטח

מנתח טכני – קורס ניתוח טכני

כשזה מגיע לעולם שוק ההון, אין ספק שתחום הניתוח הטכני הוא אחד מהחשובים ביותר. המנתחים הטכניים עורכים מחקרים המנתחים לעומק ביצועי מניות ומפיקים תחזיות אפשריות להתנהגות השוק בעתיד על פי מגוון רחב של מדדים.

קורס ניתוח טכני שוק ההון יעניק לך טווח רחב של כלים פרקטיים ועיוניים כאחד שיאפשרו לך להעמיק בתחום, ללמוד כיצד לערוך ניתוחים טכניים מקיפים ולהשתלב במגוון רחב של חברות הפועלות בבורסה.

האפיק האידיאלי שלך למקצועות לימוד בשוק ההון

מעל 12 שנים אנו במכללת אפיק מעמידים לרשותך מסלולי הכשרה מקיפים ומעמיקים בתחומים מבוקשים במשק הישראלי. עם טווח רחב של קורסים ומקצועות לימוד בשוק ההון.

 אין גבול לאפשרויות שלך. רוצה לקבל פרטים נוספים על הקורסים השונים במקצועות לימוד בשוק ההון? ללמוד עוד כיצד הכשרנו עד כה עשרות אלפי בעלי מקצוע מיומנים הנהנים כיום מתפקידי מפתח בתחומם? אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר עוד היום ונחזור אליך בהקדם עם כל המידע.

קליק פה >>>

Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון