קורס חינוך פיננסי – למה זה חשוב

למה חשוב ללמוד קורס חינוך פיננסי? מה לומדים בקורס חינוך פיננסי? ואיך הקורס מותאם לכל גיל - מילדים עד חטיבות ביניים ונוער

כולנו לומדים בבית הספר לקרוא, לכתוב, לחשב ולהתנסח. עם זאת, רק מעטים מאיתנו יוצאים עם ידע בעל ערך על עולם הפיננסים שילווה אותנו כל חיינו הבוגרים.

כיום יותר מתמיד, קורס חינוך פיננסי כבר אינו רק כלי העשרה מעניין – הוא אמצעי חובה.
סביר מאוד להניח שכשיצאת מבעד שערי בית הספר התיכון בפעם האחרונה, עשית זאת עם לא מעט ידע שנרכש בתוכנית הלימודים.

רובנו נדע בנקודה זו מה היו הגורמים המרכזיים לפרוץ מלחמת העולם השנייה, כיצד מחשבים נגזרת של פונקציה ואולי אפילו נזכור בעל פה כמה משירי דליה רביקוביץ’.

עם זאת, כמה מאתנו נדע בשלב זה כיצד לחסוך לפנסיה או מה חשוב לבדוק במשכנתא שלנו? למרבה הצער, כשזה מגיע לעולם הפיננסי, רובנו נגלה בשלב כזה או אחר שאנו בורים גמורים.

העובדה הזו מבהילה בהתחשב בעובדה שכולנו נצטרך לקבל החלטות פיננסיות מכריעות לאורך כל חיינו. על אף מסקנות חד משמעיות שעלו מטעם גורמי ממשל בישראל על חשיבות הנושא:, נכון להיום מדובר בתחום שאינו מפותח במערכת החינוך. כאן, נבחן את כל היתרונות שניתן להפיק עם קורס חינוך פיננסי לילדים ונוער.

מדוע כה חשוב להתנסות בקורס חינוך פיננסי?

 

אוריינות פיננסית  היא מכלול תחומי הידע הנדרשים על מנת להתנהל באופן מחושב, מושכל ואחראי סביב הבחירות הפיננסיות שלנו: מרכישת הבית ועד לבחירת הביטוחים וההשקעות שלנו, עולם הפיננסים ילווה אותנו כמעט בכל החלטה חשובה שנעשה בחיינו.

אלו מאתנו שירכשו את הידע הזה בגיל צעיר, יגיעו אל החיים הבוגרים שלנו עם יתרון משמעותי. זוהי הסיבה לכך שקורס פיננסי לנוער הוא בעל חשיבות לאין ערוך. אין כל צורך לעשות תואר בכלכלה כדי לקבל כלים רבי ערך. 

גם קורס חינוך פיננסי בסיסי יכול להעניק לך תשתית חשובה שתסייע לך לנהל בחוכמה את ההוצאות שלך, לעמוד בתקציב, למצוא פתרונות מימון נכונים ומתאימים לצרכיך ועוד משימות רבות אחרות שכולנו נתמודד עמן.

קורס פיננסי לנוער המותאם ללוח הזמנים שלך

 

כדי ליהנות מכל היתרונות של קורס חינוך פיננסי לילדים ולבני נוער, אין כל צורך לשנות את כל אורח החיים שלנו. קיימים היום קורסים המעניקים מגוון רחב של כלים פיננסיים לבני נוער במסגרת מקוונת גמישה ונוחה.

קורס פיננסי אונליין מאפשר השתתפות בשיעורים על ממשק דיגיטלי נוח. ניתן לרכוש את הכלים מכל מקום ובכל זמן, להשתתף בדיונים עם תלמידי הקורס מכל רחבי הארץ וליהנות מכל היתרונות שמסלולי החינוך המקוונים יכולים להציע. כך, נוכל להמשיך בשגרה שלנו ולסלול את הדרך שלנו אל בריאות כלכלית.

רוצים ללמוד קורס חינוך פיננסי? יש לנו כמה קורסים מעניינים , השאירו פרטים ונדבר .

Main website contact form

מה לומדים בקורס חינוך פיננסי?

 

כמה פעמים קיבלת את תדפיסי האשראי או את דו”חות הפנסיה והמשכנתא שלך ופשוט קיבלת סחרחורת? זהו לא צירוף מקרים. הגופים שמולם אנו מתמודדים אינם מעוניינים שנבין את הנתונים הללו כפי שהם מבינים אותם. 

כאן, יותר מבכל היבט אחר בחיינו – ידע הוא כוח. קורס השקעות שיעניק כלים פיננסיים, הוא הנשק החשוב ביותר שיש לך אל מול הבירוקרטיה.

במהלך הקורס נלמד מגוון רחב של מושגים מעולם הפיננסיים ונתרגל משימות רבות הנדרשות בתחום. קורס כזה יכול להתאים לילדים צעירים המעוניינים בחינוך פיננסי. חטיבת ביניים היא גם זמן מצוין להתחיל, וכמובן שתלמידי תיכון יכולים לקבל תמורה משמעותית מקורס כזה. זה יכול להתחיל אפילו מלימוד מושגים פשוטים כמו ריבית, הצמדה למדד והיכרות עם הרכיבים שמשפיעים על עלויות המשכנתא. 

הערך של הידע הזה יחזיר את עצמו שוב ושוב במגוון החלטות שילדינו יקבלו לאורך השנים.
עבור רבים מהילדים שימוש בפלטפורמות דיגיטליות מהווה חלק בלתי נפרד מאורח החיים שלהם. הם עושים שימוש קבוע ברשתות חברתיות, צורכים תוכן ברשת, משחקים במשחקים ומבצעים רכישות מהמכשיר הנייד שלהם. 

במובן הזה, לימוד פיננסי באינטרנט הוא האפיק המתאים ביותר על מנת להעניק לדור הצעיר כלים חשובים שיכינו אותם אל עולם המבוגרים במובן הפרקטי ביותר של המונח.

להניח כבר היום את היסודות אל העולם של מחר

 

אנו במכללת אפיק מאמינים בכל ליבנו כי חינוך פיננסי איכותי, מעמיק ועדכני הוא אחד מהכלים החשובים ביותר שבני נוער יכולים לקבל כיום. 

במשך קרוב ל 2 עשורים , אנו מציעים מגוון רחב של קורסים שיעניקו להם את הבסיס החשוב הזה. אנו מעמידים לרשותך קורס פיננסי אונליין המתאים לבני נוער וילדים בממשק מקוון נוח שמכין את הדור הצעיר אל המציאות הכלכלית שכולנו מתמודדים עמה. 

רוצה ללמוד עוד על מגוון הקורסים שלנו? 

קליק פה לקבלת מדריך לקריירה חדשה למייל >>>

Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון