מנטור בשוק ההון – איך בוחרים ואיך מזהים מנטור בשוק ההון מומלץ

בשוק ההון מומלץ - מהן הדרכים לזהות מנטור - איך יודעים לבחור בין כל המנטורים שמסתובבים בשוק, ומה כל כך מיוחד במנטור של מכללת אפיק

אז איך בוחרים מנטור, מתחילים!

שוק ההון בישראל נמצא בשנים האחרונות בצמיחה מתמדת, ולכן מנטור בשוק ההון הוא כבר צורך בסיסי. הסיבה לכך היא המשקיעים הצעירים שמביאים רוח מרעננת ותורמים להעלאת שוויין של חברות רבות באופן משמעותי.

למרות זאת, התנהלות פזיזה ולקיחת החלטות שגויות, מובילות להפסדים כואבים. לכן, דרך המלך להתחלה נכונה וזהירה בהשקעה במניות בבורסה, היא בחירת מנטור מומלץ בשוק ההון. איך עושים את זה נכון? המאמר נועד לעזור לכם לבחור מנטור בשוק ההון המתאים בדיוק בשבילכם.

קודם כל, מה זה שוק ההון

עוד  לפני שנדבר על מה זה מנטור בשוק ההון, מה זה בכלל שוק ההון? שוק ההון הוא זירת מסחר שבה מוכרים וקונים מניות, אגרות חוב ומכשירים הוניים נוספים וכוללת מוסדות פיננסיים ומערכות בנקאיות.

הלב הפועם של שוק ההון הוא הבורסה, שמהווה המרכז הפיננסי העיקרי לקיום עסקאות הוניות.
הסחר בשוק ההון מתבצע כך שהמשקיעים רוכשים נכסים פיננסיים, דוגמת מניות, מתוך רצון שערכן יעלה וכך גם התמורה שיקבלו בעבורה. מן הצד השני, החברות והגופים שמניותיהם נרכשות, נהנים ממימון של המשקיעים, שאותו הם מנתבים כמימון לטווח הרחוק.

אלי קאופמן, מנטור בשוק ההון כבר קרוב ל 2 עשורים, מחבר רב המכר נינגה של סוחר.

נעים להכיר – מנטור בשוק ההון

שוק ההון הוא תחום מורכב. כניסה לתחום כזה ללא היכרות מוקדמת, עשויה לכאוב לכם בכיס ולהביא להפסדים של כל ההון שחסכתם להשקעה. לכן, אם שוק ההון מדגדג לכם באצבעות, אנו ממליצים לפנות למנטור בשוק ההון שילווה אתכם בצעדים הראשונים של ייצור הכנסה ורווחים מהשקעה במכשירים פיננסיים.

מה התפקיד של מנטור בשוק ההון?

תפקידו של מנטור בשוק ההן הוא לסייע למשקיעים בתחילת דרכם לזהות הזדמנויות וסיכונים שיכולים להכריע את ערכו של הנכס הפיננסי. לאחר מתן הכלים הראשוני, מנטור טוב, יידע ללמד אתכם לסחור בטווחי זמן משתנים ולזהות כל מניה רווחית עוד לפני שהיא פורצת לשוק.

עוד לפני בחירת המנטור – איך הופכים לסוחרים בשוק ההון?

מסחר עצמאי בשוק ההון, הוא תורה שלמה שנשענת על זיהוי הזדמנויות, ניבוי סיכויים ובעיקר היכרות והבנה מעמיקות עם השוק. מאחר שמסחר בשוק ההון כולל סכומי כסף שעשויים להגיע גם עד מאות אלפי שקלים, הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת כל סוחר מתחיל הוא לערוך היכרות עם השוק, עם המכשירים הפיננסיים וכמובן גם עם הכלים שעומדים לרשותו על מנת לשפר את סיכוייו להצליח בשוק ההון.

לאחר שהכנתם את הקרקע, קראתם ספרים והתייעצתם עם מומחים, הגיע הזמן לצלול למים העמוקים. בשלב הזה מומלץ להתחיל בקטן, השקעות זעירות וזהירות שהסיכון שטמון בהן קטן יחסית, כך תוכלו להשתפשף בעסקאות הראשונות שלכם. דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא לדעת לסנן רעשי רקע. אל תתפתו לעצות שמחלקים סוחרים מתחילים ברשת, סמכו רק על מנטורים מקצועיים או סוחרים ותיקים.

איך לבחור מנטור בשוק ההון?

עוד לפני דריסת הרגל הראשונית שלכם, מנטור טוב ילווה אתכם צעד צעד החל מהמונחים הבסיסיים ביותר בעולם של שוק ההון ועד לזיהוי הזדמנויות גם בטווחי הזמן המורכבים ביותר. אבל עוד לפני שתצאו לדרך, ישנם מספר צעדים שתוכלו לעשות על מנת למצוא את המנטור שיהפוך לאמא והאבא שלכם בשוק ההון:

עבודת מחקר וחיפוש אחר מנטור בשוק ההון

הטיפ הזה רלוונטי בכל בחירה של איש מקצוע – עשו עבודת חקר. בדקו מה מציעות המכללות השונות והמנטורים הפרטיים, היכנסו לרשתות החברתיות, קראו ביקורות ואל תהססו לפנות לאנשים כדי לקבל תמונת מצב על עולם הליווי והמנטורינג בשוק ההון.

קבלו הצצה לכנס אפיקי השקעות 2018

אל תחששו לשאול שאלות

אחרי שעשיתם שיעורי בית והגעתם למספר מנטורים, הגיע הזמן למצוא את האחד. אל תחששו לשאול לגבי הניסיון, ההצלחה או לבקש מספרים של תלמידי עבר.

הגדילו לעשות וקבעו פגישה פיזית או טלפונית עם המנטור, זה יכול לחזק משמעותית את ההחלטה

צפו בפעילות בזמן אמת

בקשו להגיע כצופים או התלוו לזמן קצר למכללה או למנטור שאתם מעוניינים שילווה אתכם.

טעימה מהפעילות היום יומית ושיחות עם סוחרים מתחילים שמשתמשים בשירותי הליווי של המנטור, יעניקו לכם תמונת מצב מדויקת ואיכותית על תהליך הליווי.

אל תתפתו למבצעים

מנטורים ומכללות עשויים לנסות למשוך סוחרים בתחילת דרכם באמצעות הטבות ומבצעים שונים. אמנם מדובר בפרקטיקה מוכרת בעולם השיווק, אך אין היא מעידה בהכרח על טיבו של תהליך הליווי. לכן, לעולם אל תוותרו על מחקר איכותי, קיום פגישה מקדימה וכל כלי עזר שיסייע לכם בבחירת המנטור שלכם. זכרו, אם תתפשרו על המחיר, תשלמו ביוקר.

למה לבחור מנטור בשוק הון ממכללת אפיק

מחפשים מנטור מומלץ בשוק ההון? יש לנו בדיוק את מה שאתם צריכים.
ליווי מקצועי, אמין ואיכותי יחד עם יחס אישי בהובלתו של אלי קאופמן, מנטור ושותף במיזמים רבים בתחומי שוק ההון, הנדל”ן והדיגיטל. אלי לימד ומלמד עשרות אלפי סטודנטים, ובוגריו סוחרים כיום בשוקי ההון והקריפטו. והוא בעל ניסיון ארוך שנים בתחום המנטורינג והיזמות.
פנו עוד היום והצטרפו אלינו אל קורס שוק ההון!

Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

שלחו לנו הודעה

Main website contact form

פוסטים נוספים

חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון