קורס דוח אפס – קורס חובה לכל שמאי מקרקעין, מתווך או יזם נדל”ן בישראל 3 יתרונות

קורס דוח אפס? למי הוא מתאים? מה לומדים בו וכמה הוא עולה? הכול על הקורס שכל שמאי המקרקעין ואנשי הנדל"ן חייבים להכיר
אדם כותב בעט על נייר. כיתוב: קורס דוח אפס

קורס דוח אפס במכללת אפיק אונליין הוא המסגרת שבה תוכלו ללמוד את כל מה שחשוב לדעת על דו”ח אפס, הצורך בו, מבנה הדוח ואופן הפקתו, והכל – בהדרכתם של מרצים מובילים מתחום הנדל”ן, שמאות המקרקעין, ניהול הפרויקטים ועולם הפיננסים.

מדובר בהזדמנות פז לכל יזם נדל”ן, קבלן בנייה, מנהל בחברת נדל”ן או שמאי מקרקעין, שמעוניין לרכוש לעצמו ידע מעשי חיוני והכרחי שהוא הבסיס להצלחה בכל פרויקט נדל”ני.

מה זה קורס דוח אפס ולמה זה טוב?

קורס דוח אפס מהווה הכשרה מקצועית, פרקטית ומקיפה בנושא דו”ח אפס – דוח היתכנות כלכלית המשמש בפרויקטי נדל”ן ופינוי בינוי לטובת הערכה של כדאיות המיזם וניהול סיכונים.

את דו”ח האפס מנסח שמאי מקרקעין תוך התייחסות למגוון פרמטרים ובכלל זה היקף הזכויות במקרקעין, התקצוב לפרויקט, מקורות המימון, עלות הביצוע לרבות ההוצאות הכלליות הצפויות בפרויקט, הסיכונים, המכשולים הרגולטוריים והמשפטיים הפוטנציאליים.

נושאים נוספים הם נטל המיסים וההיטלים המשוער, ותחומים נוספים שיש בהם כדי להשפיע על שורת הרווח הסופית של המיזם.

בקצרה, בדו”ח אפס מתבצעת הערכה מקדימה של ההוצאות הצפויות בפרויקט לצד שוויים הסופי של נכסי המקרקעין העתידים להיבנות במסגרתו. באופן זה, למעשה, מאפשר דוח זה לאמוד מבעוד מועד את היתכנותו הכלכלית של מיזם הנדל”ן המדובר וכדאיותו, להשיג מימון לפרויקט וכן להימנע מסיכונים מיותרים.

בבואו של יזם נדל”ן לבקש מימון בנקאי או חוץ בנקאי עבור פרויקט בינוי לסוגיו, זהו הדו”ח שהוא יידרש להציג לגוף המימון על מנת להצדיק את בקשתו להעמדת האשראי המבוקש.

למאמר המלא: מה זה דוח אפס

קורס דוח 0 – למי זה מתאים?

הידעתם? על פי נתונים שפורסמו בכתבת ‘כלכליסט’ מטעם אתר Dun’s 100 בשנת 2020, הבנקים בישראל מסרבים לספק כיום ליווי בנקאי לפרויקטי נדל”ן ללא דו”ח אפס.

באמצעות דו”ח אפס, הבנקים וגופי מימון אחרים יכולים לבחון מהי כדאיות המימון של פרויקט נדל”ן. בשל כך, חשוב מאוד להבין מהו למעשה דו”ח אפס

מדובר, אם כן, בדוח שכל יזם נדל”ן וכל שמאי מקרקעין חייבים להכיר היטב, משום שהוא אמצעי חיוני מאין כמוהו להגנה על ההשקעה בפרויקטי נדל”ן ולהימנעות מקבלת החלטות שגויה ומסוכנת מדי כלכלית.

יחד עם זאת, הבנת הנתונים בדוח אפס והמשמעויות הנגזרות מהם, כמו גם הכרת מבנה הדו”ח והדרך הנכונה לעריכתו, מחייבים כולם הכשרה יסודית, מקיפה ומעמיקה ביותר.

לשם כך בדיוק יצרנו למענכם במכללת אפיק אונליין את קורס דו”ח אפס, שבו נלמד איך נראה דוח אפס, כיצד בונים דוח כזה, איך מנתחים אותו ואילו מסקנות חשובות ניתן לגזור ממנו.

 

Main website contact form

מה לומדים בקורס דוח אפס במכללת אפיק אונליין?

בקורס דו”ח אפס תלמדו את כלל ההיבטים החשובים והמעשיים הנוגעים להכנת דוח אפס, המבנה שלו, הפרמטרים המובאים בחשבון כחלק מעריכתו, הדרך לקרוא ולנתח אותו בצורה נכונה והמסקנות שניתן לגזור על בסיס הנתונים המופיעים בו. עם הנושאים הכלולים בסילבוס של הקורס ניתן למנות בין היתר:

● ניתוח העלויות בפרויקט נדל”ן
● הערכת עלות הבנייה והעלויות הכלליות בפרויקטים נדל”ניים
● תקצוב של פרויקטי נדל”ן
● הערכת שווי לפרויקטי בנייה
● מקורות מימון וליווי לפרויקטים בתחום הנדל”ן
● היבטים משפטיים בתכנון וניהול מיזם נדל”ני
היבטי מיסוי בפרויקטי מגורים ופרויקטים מסחריים
● תכנון נכון של מיזמים בענף הנדל”ן
● היבטים רגולטוריים בענף הבנייה ויזמות הנדל”ן
● ניתוח סיכונים

מהי עלות הקורס?

מחיר ההשתתפות בקורס דוח אפס הינו 3990 שח בלבד – באונליין.

הקורס הזה למעשה הינו קורס מבוא לתורת השמאות – קורס מסכם בבחינות מועצת שמאי המקרקעין.

הקורס הזה הינו בחינה מסכמת אחת מתוך סך 3 הבחינות הסופיות בלימודי שמאות מקרקעין.

כולל 70 שעות נטו.

יש לציין כי הערך המתקבל מהחומר הנלמד בקורס מיתרגם לחיסכון מצטבר ומשמעותי מאוד בעלויות הניהול של פרויקטים של בניה. זאת, לצד רכישת כישורי ניהול סיכונים והשגת מקורות מימון שילוו אתכם בכל פרויקט ופרויקט שאליו תיגשו בעתיד.

לסיכום

קורס דוח 0 הוא קורס שבו לומדים מה זה בעצם דו”ח אפס, איך משתמשים בו, כיצד להפיק דו”ח אפס וכל מה שאתם חייבים לדעת על אחד מהמסמכים החיוניים והשימושיים ביותר בתחום שמאות המקרקעין ויזמות הנדל”ן. 

אצלנו במכללת אפיק אונליין, תזכו גם להזדמנות להתנסות ולתרגל את החומר הנלמד באופן מעשי ולגלות מקרוב איך דו”ח אפס צפוי לשרת אתכם במציאות. השיעורים המתקיימים אונליין מאפשרים לכם ללמוד את הקורס מבלי לצאת מהבית.

רוצים להירשם – הרשמה מידית מפה ומיד תועברו לתחילת הקורס.

יש שאלות? אנחנו פה>> 

Main website contact form
כתבות נוספות שיעניינו אותך

שיתוף

פוסטים נוספים

קורס פרקטיקום מכללת אפיק. המרצה שלומי חכמוב ושמאי המקרקעין ארז כהן

קורס פרקטיקום שמאות מקרקעין 2024

קורס פרקטיקום נועד להכשיר את שמאי העתיד בפן המעשי ולשפר את סיכוייהם להתקבל להתמחות במשרדים. מה לומדים בקורס? כמה זמן הוא נמשך? וכמה זה עולה?

שלחו לנו הודעה

Main website contact form
חיפוש

מדריך להסבה מקצועית למייל,
מתאים?

טופס ראשי
הסכמה לתקנון

נדלן מעניין אותך?
כדאי שנדבר:

Main website contact form
ליצירת קשר לחץ כאן

צור קשר

יש לך שאלות? צריך עזרה? מנהלי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות לך על כל שאלה - הכנס את הפרטים שלך ואנו ניצור איתך קשר במהירות

טופס ראשי
הסכמה לתקנון